tomi Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Witam. Dzisiaj mechanik wymienił mi przegub przy prawym kole i zauważyłem, że przy skręcaniu w lewo coś piszczy przy tym kole. Taki metaliczny pisk :biggrin: Może ktoś spotkał się z czymś takim lub wie co to może być? Przegub do d*py czy jak? Mechanik mówił, że to raczej nie przegub. Co wy na to? Tylko nie piszcie, żebym zmienił mechanika
demoralizator Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Może jakaś różnica w rozmiarze przegubu? A może klocki hamulcowe się odzywają. Zajedź z reklamacją do tego mechanika
tomi Opublikowano 7 Marca 2007 Autor Opublikowano 7 Marca 2007 Mówił, że musiał przyszlifować troszkę jakieś frezy(?), ale powiedział też, że tarcza jest trochę skorodowana na krawędzi, więc może to. Klocki mam nowiuteńkie (2 tygodnie). Tylo dlaczego nagle miała by się tarcza odzywać? Na reklamacje pojade na pewno, ale powiedział, żeby parę dni pojeździć i posluchać czy nie ustaje. Myślałem, że może ktoś miał jakieś doświadczenia w tym temacie :confused:
demoralizator Opublikowano 7 Marca 2007 Opublikowano 7 Marca 2007 Jeżeli tarcza jest skorodowana to zapewne delikatnie hamujesz. Spróbuj przetoczyć tarcze jeżeli jest z czego.
tomi Opublikowano 21 Marca 2007 Autor Opublikowano 21 Marca 2007 Może jakaś różnica w rozmiarze przegubu?A może klocki hamulcowe się odzywają. Zajedź z reklamacją do tego mechanika demoralizator jak myślisz czy to może być wina przegubu (jakiś felerny lub coś w tym stylu)?Byłem u mechanika, podniósł samochodzik pokręcił kołem i powiedział, że to przez to iż tarcza jest trochę skorodowana. To możliwe?
demoralizator Opublikowano 22 Marca 2007 Opublikowano 22 Marca 2007 Sprawdz czy ci blacha metalowa osłaniająca tarcze od wewnątrz nie dotyka do niej. często się zdarza że po takiej naprawie zostaje troche przygięta i wtedy jest taki właśnie wysoki pisk. A tarczę można lekko przetoczyć lub obstukać małym młotkiem żeby rdzdze poodbijać.
tomi Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Opublikowano 22 Marca 2007 Sprawdz czy ci blacha metalowa osłaniająca tarcze od wewnątrz nie dotyka do niej. często się zdarza że po takiej naprawie zostaje troche przygięta i wtedy jest taki właśnie wysoki pisk. A tarczę można lekko przetoczyć lub obstukać małym młotkiem żeby rdzdze poodbijać. dzięki zabiorę się do tego w sobotę [ Dodano: 25-03-2007, 18:32 ] Hej, demoralizator miałeś rację blacha była przygięta i piszczało, dodatkowo zauważyłem że guma przegubu spadła. Dzięki za podpowiedź
golab24 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Jakies frezy? Czyzby mechanik zdejmowal cale kopyto, czyli odkrecal przegub, czuli zamocno dokrecil potem srobe i lozysko sie spieprzylo? To tylko przypuszczenia ale u mnie tak bylo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się