Woj_ta_s Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Witam Poszukiwałem podobnego wątku do podpięcia, jednak nie było nic zbliżonego więc zaczynam nowy topic. Od dwoch tyg miałem problem z uruchomieniem zimnego silnika oraz po kilkugodzinnym postoju w trakcie dnia. Pompa paliwa nie podawała ciśnienia do układu, kiedy przekręciłem kluczyk kilka razy przed startem pompa czasem podała a czasem nie, trzeba było kręcic 15-16 obrotów sinika zeby dostał paliwo na wtryski. Pojechałem na zmianę softa i wyłączanie drugiej lambdy bo szykuję Ślicznotkę pod downpipe'a, a potem tego samego dnia miałem jechać montować nową pompe paliwa. po wgraniu nowego softa pompa umarła na amen...ale to nie koniec atrakcji...pompa wymieniona, przekaźnik też, na przekaźniku w kolumnie kierownicy napięcie z akumulatora 12V natomiast brak sygnału elektrycznego z ECU załączającego przekaźnik. Soft sprawdzaliśmy kilka razy i w Szczecinie i wysyłaliśmy do Krakowa. Po drodze okazało się że autko ma chipa...nie wiadomo jakiego. Wgralismy 4 różne softy z lambadą...bez lambady. Na sam koniec wypieprzylismy chipa i wszelkie modyfikacje i powrot do fabryki dla mojej wersji BFB...i tak samo...nie załącza się przekaźnik pompy paliwa...brak sygnału załączającego z ECU. Auto jest postawione na sportowej zawieszce, miałem już problem z wiązką elektryczną w drzwiach kierowcy...przetarła się od wibracji bo na tej zawieszce jeździ od 2007 roku, to nasuwa pomysł że po prostu gdzieś masa nie łączy i akurat uwaliło się na amen kiedy przyjechałem na wgranie softa...bad coincidence.... ale z drugiej strony jeślim masa auta nie łączy to coś innego też nie powinno działać...a reszta ładnie hula. Jakieś pomysły Panie i Panowie w którą stronę uderzać? Druga sprawa...podejrzewam że będę potrzebował bardzo dobrego elektryka do tego zadania...jakieś sugestie do kogo w Szczecinie mógł bym się zwrócic o pomoc. Wydaje się że mozna uderzyć w kierunku problemu z masą i spadku napięcia na tej ścieżce która załącza przekaźnik...ale z drugiej strony mógł się też uszkodzić moduł ECU w czasie zmiany softa. Po świętach weźmiemy na stół ECU i ale coś czuję że bez pomocy mocnego elektryka nie obejdzie się. Pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych Świąt!
Łukasz13 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Podstawowy temat typu błędy? są jakieś? rozumiem że sprawdzaliście czy w kompie nie ma dodatkowego układu szyfrującego soft?
Woj_ta_s Opublikowano 24 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2017 Błędy będą po świętach kiedy pojade i spisze je w warsztacie. Nic o dodatkowym zabezpieczeniu nie mowili serwisanci od softa, biorąc pod uwagę że robiła to firma ktora robi najlepsze fury w pl i przerobili takich audiczek jak moje setki, nie sądzę żeby zapomnieli o czymś. W ramach reklamacji ECU pojdzie na stół i będziemy szukać.
dieselchip_ Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 widze ze masz lpg ,nie będzie czegoś co odcina pompe paliwa jak chodzi na LPG ,może tam coś umarło ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się