Skocz do zawartości
IGNOROWANY

NIerówny rozruch z rana


dexter90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam identyczny objaw (problem) jak na tym filmiku:

Czasem tak się dzieje, czasem nie. Chyba tylko przy niższych temperaturach. Zawór odpowietrzenia skrzyni oki oraz czujnik temperatury cieczy też oki. W czym przyczyna?:huh:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet w komentarzach masz, że winny był akumulator za takie odpalanie. Prócz tego sprawdź ciśnienie paliwa.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź multimetrem jak spada napięcie na akumulatorze podczas rozruchu. Jak poniżej 10,5V to akumulator raczej już śmietnik...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator się okazał. Przed zapłonem 12.1 po zapłonie 11.8. Mam nowy. problem zniknał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem znowu się pojawił. Napięcie przed rozruchem 12.5. Po włączeniu zapłonu 12.3. Na Vagu zobaczyłem, że jak kręcę to chwilami mam 10.8? Oddałem rozrusznik do naprawy może to on jest winowajcą. Niech ktoś się wypowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto wróci od mechanika to zerkne. A powiedz mi proszę, jeżeli VAG wskazuje dobre wartości płynu i temp. zewnętrznej to czujnik temperatury cieczy jest oki prawda? Rano sprawdzałem jeszcze aby się upewnić i było okej. Ale jeszcze klemy zrobię jak piszesz. Zawór odpowietrzenia skrzyni oki, bo niedawno wymieniłem i za każdym razem jak zgaszę auto jest takie charakterystyczne "splunięcie" czyli zaworek na sprężynce dobrze działa :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko kleme ale takze mase na aucie.

Czujnik bym odpuscil na razie.

Jakie masz ladowanie pod obciazeniem,moze altek siada i nie laduje aku?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku po regeneracji pod obciążeniem 13.9 a bez obciążenia 14.4 :) Dziwnę po po zmianie aku nowy przez kilka dni przy temp -8 odpalał pięknie, a teraz (w sumie od wczoraj zaraz po zatankowaniu auta do pełna - zbieg okoliczności) zaczyna wariować jak na filimię a mamy 0.0 , +1 stopni. Może rozrusznik poprzez swoje zużycie zabiera ten dobry prąd, zobaczymy po regeneracji..

 

P.S Jakie będą objawy jak łańcuch wskazuje na napinaczu inną ilość oczek niż 16?? Jeszcze nie wiem co będzie po wymianie rozrusznika, ale szukam wszystkiego już...

Edytowane przez dexter90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie rozrusznika. Mały ale wariat od razu czuć różnice, wiadomo, że robił zwarcie i zobaczymy jutro rano :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po porranym rozruchu. Bajka. Temp na zewnątrz -1. Wskazówka poszła do góry jakby dynamit pod nią wybuchł :) Rozrusznik zagwizdał 1sek... i PACH! Polecam każdemu regeneracje rozrusznika, bo raz po 11 latach napewno już jest w rozsypce a dwa zawsze lepiej dla motoru :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio swojego rozkrecielem bo nie reagowal na zaplon.

Okazalo sie ze bendix zgubil jedna srube a do tego szwgier pukajac w niego pomogl mu sie oddzielic przec co nie lapal.

Uwaga szczoty byly tak dlugie jak org no moze z 5 mm zjechane.nie tykalem tego bo zamienniki scieraja sie jak pupa na asfalcie:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę sie, że problem rozwiązany :) U mnie robił mega zwracie i "marnował dobry prąd z aku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...