Wypadanie zapłonu na biegu jałowym
0

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Na kanale 14 i 15 jestem w stanie zaobserwować wypadanie zapłonu na rozgrzanym silniku na drugim cylindrze. Dzieje się to tylko na w pełni rozgrzanym silniku i tylko na LPG. Zamiana cewki na inną pomaga tylko na 1/2 dni i problem powraca. Wadliwa świeca? Albo ma ktoś inny pomysł?

    Edytowane przez HatefulEvil

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Zamiana świec też nic nie wniosła do tematu... Swoją drogą były nie dokręcone - ach Ci mechanicy...

    Edytowane przez HatefulEvil

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 godziny temu, HatefulEvil napisał:

    Zamiana świec też nic nie wniosła do tematu... Swoją drogą były nie dokręcone - ach Ci mechanicy...

    Sprawdź kompresję, zamień wtryskiwacz miejscami. Świece dokręcane są momentem 25-30, a to się bardzo łatwo odkręca więc może złudzenie. Odkręcałem ostatnio po sobie, dokręcałem zgodnie ze sztuką i też leciutko poszły :D U siebie też walczę z wypadaniem na 4 cylindrze ale wszystko wskazuje na wtryskiwacz gazu. Czyszczone 1000 km temu i jest jeszcze gorzej :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sprawdź kompresję, zamień wtryskiwacz miejscami. Świece dokręcane są momentem 25-30, a to się bardzo łatwo odkręca więc może złudzenie. Odkręcałem ostatnio po sobie, dokręcałem zgodnie ze sztuką i też leciutko poszły [emoji3] U siebie też walczę z wypadaniem na 4 cylindrze ale wszystko wskazuje na wtryskiwacz gazu. Czyszczone 1000 km temu i jest jeszcze gorzej :/
    No ja jedna wykręcić ręką. Żarowe dokręcane momentem 10 tak łatwo nie wychodzą :D też podejrzewam wtrysk gazu, ale to po tuvie będę zamieniać bo teraz mam pewność względnie se nic gazu nie puszcza, a jak to potem poskrecam nie będę miał jak sprawdzić. Przyrząd do kompresji będzie mi ziomek teraz z Polski wieść.

    Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z żarowymi to inna bajka :D Jak masz wtryski w listwie to łatwiej, bo zamieniasz wężyki i wtyczki miejscami. Nic się nie powinno rozszczelnić. Jak pojedynczo to więcej zabawy, bo trzeba listwę paliwową wyjąć (przynajmniej u mnie).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    15 godzin temu, przem8 napisał:

    Z żarowymi to inna bajka :D Jak masz wtryski w listwie to łatwiej, bo zamieniasz wężyki i wtyczki miejscami. Nic się nie powinno rozszczelnić. Jak pojedynczo to więcej zabawy, bo trzeba listwę paliwową wyjąć (przynajmniej u mnie).

    Może i tak, ale nie daj boże się przewód przetrze przy skręcaniu opaski czy coś i będą mi problemy robić. Poczekam. DO miesiąca jakoś powinienem być po przeglądzie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Koledzy miałem dokładnie to samo, po długiej walce okazało się, że wtrysk lał.

    W korektach na gazie to widać jak na dłoni.

    Edytowane przez Pablo_s-c

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeżeli tylko na LPG to albo masz źle ustawiony gaz i masz wypadanie zapłonu albo tak jak kolega wyżej napisał, że leje wtryskiwacz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy