Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN remont


karaluch8

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, na ciepłym tak się dzieje jak przytrzymujesz na obrotach, na zimnym x2 gorzej. Na 1000km pożre z 6 setek oleju lekko. Jest coraz gorzej, turbo oleju nie puszcza. Pierscienie czy robić głowice? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz cisnienie na cylindrach.

Zrob olejowa probe a potem pytaj a nie ma tu co strzelac z filmiku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, wesz82 napisał:

Zmierz cisnienie na cylindrach.

Zrob olejowa probe a potem pytaj a nie ma tu co strzelac z filmiku...

Na zimnym, tak? Ile oleju wlewać do cylindra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma stac 24h 

Odlacz kostke od pompy.

5ml wlej czekaj 3 sek i krec.

Wpierw zrob bez oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karaluch, turbo sprawdzałeś czy ma luz wzdłużny? Może olej z niej leje po stronie gorącej?
Ogarnij to co pisał wesz82, kompresja a próba olejowa powie czy pierścienie czy czapka kuleje.

Wysłane z OP3T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Hezen napisał:

Karaluch, turbo sprawdzałeś czy ma luz wzdłużny? Może olej z niej leje po stronie gorącej?
Ogarnij to co pisał wesz82, kompresja a próba olejowa powie czy pierścienie czy czapka kuleje.

Wysłane z OP3T
 

Myslisz ze turbo by wytrzymalo 30tys z tym dymieniem? Icek tyle co nalot oleju. Strona goraca, 3 razy turbo demontowalem do czyszczenia, gdybym zauważył jakis nalot oleju to juz dawno bym to naprawil. Dodam ze aktualnie ma 398tys. A ile na prawde? Co z tego że mam ksiazke..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz wskaznik do mierzenia komprechy za ok 100.

Zostaw auto na dobe i podlacz auto pod prostownik lub pod 2 auto inaczej bedzie nie miarodajne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde szkoda że nie pamietam jak kiedyś jak było mierzone.. była sprawdzana jak tak kopciła, z tego co pamiętam 3 cylinder sterujący coś nieznacznie odbiegał, aczkolwiek bez tragedi z tego co pamietam... Chociaż było coś takiego że trzeba było dłużej pokręcić co by manometr pokazał ile bar. Tak jakby musiał zachlapać olejem żeby sie uszczelnił. Nie wiem nie pamiętam, teraz gdybam. Jak bedzie cieplej to sprawdze. To było z 2 lata temu, a jak kopciła tak kopci do tej pory. I kurfa nic nie chcę pierdyknąć na amen -.-

Edytowane przez karaluch8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...