tracer123 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 witam, od miesiąca walczę u mechanika z geometrią której nie da się ustawić. zacznę od tego co jest nowe w zawieszeniu: -wahacze przód -tuleje w dużych wahaczach na tyle -stabilizatory itp tył -tuleje w sankach -amory tył 15tys km, przód 10tys km do tego nowe opony, nowe felgi, nowe tarcze i klocki. samochód jedzie prosto do czasu łapania minimalnej nierówności, wtedy buja w losową stronę, jakby pływało zawieszenie. jak wieje mały wiatr to jechać się nie da. sprężyny są stare ale wyglądają na dobre. sprężyny obniżone z sline i są założone amory monroe z obniżonym skokiem. gdzie szukać problemu?
rade Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 A układ kierowniczy jak ? Nie masz luzów na maglownicy np? Czujesz czy lata Ci przód czy tył ?
Makale Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Czemu się nie ustawić? I czego? Za mało szczegółów!!! Chodzi o przód czy tył? O Zbieżnosć czy kąty? Jeżeli przód i kąty nie możesz dojść to: - krzywa buda - krzywe sanki - przesunięte przednie sanki - krzywe wahacze / zwrotnica Amortyzator przy wielowahczu dużo do geometrii nie ma. Daj wynik z pomiaru geometrii. To wróżenie z fusów taki tekst.
tracer123 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) układ kierowniczy wydaje się sztywny, reaguje na dotyk. wyraźnie czuć że lata przód. zbieżność jest dobra, chodzi o kąty. sanki robiłem w tamtym roku, wymieniałem tuleje bo były luzy, zwrotnica i wahacze też jest spoko bo wczoraj były dokładnie sprawdzone. wyniki z geometrii mogę ogarnąć na poniedziałek ale z tego co wiem to pierwsze ustawienie było "podręcznikowe" ale niestety ciągnęło w prawą stronę, drugie, trzecie już było robione pod metodą prób i poprawek, samochód jedzie prosto jak strzała do póki nie złapie nierówności. niepotrzebnie się w to pchałem, przed ustawianiem było o niebo lepiej. Edytowane 6 Stycznia 2018 przez tracer123
matisstz Opublikowano 7 Stycznia 2018 Opublikowano 7 Stycznia 2018 pisałeś że masz sprężyny z s-line. Ja jak wymieniłem kompletne zawieszenie i amory bo stare już były padnięte po prawej stronie i pojechałem na geometrie przód tył za pierwszym razem nie mógł ustawić kątów ponieważ w programie ustawił standardowe zawieszenie. Sugerował się kolorem amortyzatorów nie dowodem rejestracyjnym, dopiero za drugim razem wybrał moje zawieszenie po numerze vin ( a w mojej wersji były trzy do wyboru ) ustawił i wszystko było już ok, najwięcej problemu było z tyłem bo tam prócz amorów i hebli nic nie robiłem więc walczyli ze śrubami. Może moja odpowiedź trochę Tobie pomoże.
tracer123 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) No ja mam wymienione standardowe zawieszenie na sline, a później były zmienione amortyzatory na te z obniżonym skokiem od monroe. Wspomnę w poniedziałek o tym i zobaczymy. /edit problem rozwiązany, winna jest przekładnia kierownicza. po "złapaniu" nierówności układ kierowniczy nie korygował położeniu kół i samochód sam skręcał. Edytowane 8 Stycznia 2018 przez tracer123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się