duzy616 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Panowie potrzebuje pomocy? Od kiedy zakupiłem moje autko tzn. 4 miesięcy co jakiś czas wywala poniższy błąd. Z tego co wyczytałem jest on związany tzw. gruszką turbiny. Błąd pojawia się jak samochód jest rozgrzany i się zatrzymam, zaświeca się kontrolka od świec żarowych (podłączenie VCDS-a i jest błąd) Zaznaczam błąd nie zawsze się pojawia. Ogólnie nic z samochodem się nie dzieje nie traci mocy itd. Wzrokowo nie zauważyłem żadnego uszkodzenia. 1 Fault Found: 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 00 [036] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 146281 km Date: 2017.12.27 Time: 18:44:16 Engine speed: 811.00 /min Normed load value: 45.9 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 88 °C Intake air temperature: 16 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 14.320 V Unlearning counter according OBD: 40 Accelerator position: 0.00 % Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 % Charge Pressure Actuator: acknowledgment: 90.59
Arti_P Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Witam są 2 rozwiązania albo przycina się zmienna geometria łopatek turbiny i dlatego wali błąd albo będzie szwankować grucha, w takim wypadku najlepiej wyciągnąć turbo zawieść do zrobienia koszt robocizny ok 800 zł i masz święty spokój.
duzy616 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2018 9 godzin temu, Arti_P napisał: Witam są 2 rozwiązania albo przycina się zmienna geometria łopatek turbiny i dlatego wali błąd albo będzie szwankować grucha, w takim wypadku najlepiej wyciągnąć turbo zawieść do zrobienia koszt robocizny ok 800 zł i masz święty spokój. Postanowiłem, że dopóki nie będzie występował notlauf to nic nie ruszam. Mam wrażenie, że ten błąd zaczyna się pojawiać jak gdy zbliża się czas wypalania dpf-a Później go niema. (Ale co to ma do turbiny) Muszę narazie obserwować i zaraz podpinać komputer jak się pokaże spirala świec (będę sprawdzał wtedy również parametry dpf) Nadmienię tylko że poprzedni właściciel był na wgraniu nowego Softu DPF (posłynnej aferze w vag)
Arti_P Opublikowano 13 Stycznia 2018 Opublikowano 13 Stycznia 2018 Jeżeli faktycznie rzadko się pojawia ten błąd to masz rację nie warto tego ruszać. jak najbardziej sprawdź wszystkie parametry, jak już się podepniesz to wypal tego pdf-a i zobaczysz czy coś to pomoże. A wracając do błędu to może być tak że sztanga od turbiny się przytnie nie otworzy się do końca i czujnik w gruszce momentalnie wywala błąd bo nie widzi prawidłowego parametru otwarcia sztangi , turbo wtedy przeładowuje i wyskakuje błąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się