Spawn Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam. Oczywiście używałem funkcji po przebrnięciu tak sporej literatury jaka znajduje się na tym forum doszedłem do tego że mam do wymiany wahacze oraz przeguby ;( . Co do wahaczy to już mi stwierdzono że cała góra lewa i prawa, i jeden lewy dolny do wymiany (trochę za długo jeździłem z tym pukaniem i się nazbierało). Wniosek był jeden cały komplet do wymiany. Czytając opinie na temat producentów wahaczy zdecydowałem się na lemfordera który już zamówiłem (8 wahaczy, łączniki, końcówki i śruby). Przy okazji okazało się że tarcze hamulcowe też do wymiany (na dodatek po dwóch dniach zapala się kontrolka od zużytych wykładzin klocków hamulcowych ) Znowu opcja jest klocki i tarcze ATE to zamawiam. No i pozostały mi te przeklęte przeguby których koszt tez jest nie mały tylko wolałbym je odłożyć na później bo już zobaczyłem dno portfela, no i tu nasuwa mi się pytanie bo z tego co wiem to przy tej wymianie kompletu wahaczy i tarcz będzie trzeba zrobić geometrie kół. Czy jak będę wymieniał później przeguby to ponownie będę musiał robić geometrie??? Czy za te trykanie przy skręconych kołach koniecznie musi odpowiadać przegub?? a może to końcówka lub drążek stabilizacyjny bo nie chce wywalać kasy w błoto Pytam Was klubowiczów bo jestem w tych tematach zielony chociaż te forum już wiele w główce rozjaśniło Ogólnie gdybym wiedział że tyle części kosztują do audi a4 b5 po 2 lifcie i z silnikiem z PD to nie wiem czybym go już kupił bo wymiana kompletnego rozrządu ze wszystkim tez mnie ładnie wyniosła?? Pozdrawiam
cobradd Opublikowano 2 Lutego 2009 Opublikowano 2 Lutego 2009 Tyrkotnie to na 100% przegub, po wymianie przegubów nie trzeba ustawiać geometrii. Nasze nie są tanie w utrzymaniu i dlatego naprawy najlepiej robić na bieżąco żeby sie wszystko nie naskładało na kupe. Brawo za umiejętne posługiwanie sie opcją czego wielu początkujących uzytkowników nie potrafi
Spawn Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Opublikowano 3 Lutego 2009 U mnie właśnie się wszystko naskładało na kupe, dzięki za odpowiedź ale chyba jednak i tak wymienię bo nie chce tam już zaglądać , tylko teraz czy wymieniać można jeden czy za oba naraz trzeba się brać??? Ceny Lobro też nie ciekawe a tu jeszcze katalizator do wywalenia, plecionka do wymiany, EGR do wymiany bo odłączony nawet nie wiem czy on działa w co wątpie, kiedy ja to moją niunie do porządku doprowadzę
cobradd Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 wymień tylko ten który jest zużyty, widzałem kiedys na allegro LOBRO za cos koło 160PLN więc nie jest tak tragicznie
soolek Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 Spawn, jeżeli trykanie przegubu jest sporadyczne to możesz się jeszcze wstrzymać. Ceny nie są wcale takie wysokie (z porównaniu z Mondeo '94, które miałem wcześniej), ale jak się nazbiera do kupy to można osiwieć (znam to z autopsji). Jak już zrobisz wszystko, to frajda z jazdy Ci to wynagrodzi.
ArkadiuS Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 wymień tylko ten który jest zużyty, widzałem kiedys na allegro LOBRO za cos koło 160PLN więc nie jest tak tragicznie Zrób jak pisze wyżej kolega i wymień wadliwy na LOBRO. Też go zastosowałem w B5.
Spawn Opublikowano 5 Lutego 2009 Autor Opublikowano 5 Lutego 2009 cobradd dzięki za dobre rady ale chyba za 160PLN przeguby Lobro do AJM to nie znajde bo jak sie nie mylę są inne niż do wszystkich 1,9TDI 90KM 110KM (różnią się chyba ilością frezów wew.) i są droższe, jak jestem w błędzie to proszę mnie poprawić. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 18:24_________________________________________________Jestem właśnie po wymianie, kompletu wahaczu, tarcz i klocków i łożysk z tyłu, i coś mi teraz brzęczy z tyłu na dziurach, przy hamowaniu nie ma już tego, odgłos taki jakby mi się tłumik o coś odbijał z tyłu. W biurze jak odbierałem kluczyki do samochodu koleś coś mówił że z tyłu amortyzator prawdopodobnie do wymiany bo mechanik coś tam wspominał że coś słychać. Ale moim zdaniem amortyzator nie wydawałby takich dźwięków. Macie jakieś pomysły co mogli zje..... ,jutro do nich jadę bo tego nie było wcześniej a nie wmówią mi że to amortyzator.
areckid Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 Jestem właśnie po wymianie, kompletu wahaczu, tarcz i klocków i łożysk z tyłu, i coś mi teraz brzęczy z tyłu na dziurach, przy hamowaniu nie ma już tego, odgłos taki jakby mi się tłumik o coś odbijał z tyłu. Zacisk/i hamulcowy/e na 90 %, przesmaruj prowadniczki.
Spawn Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Opublikowano 6 Lutego 2009 już jest wszytko , dziękuje za rady
voytek80 Opublikowano 10 Lutego 2009 Opublikowano 10 Lutego 2009 ile kaski zapłaciłeś za wahacze i za "hamulce" z robocizną?. Pytam bo i mnie to nie długo czeka ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się