Skocz do zawartości

Spawn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Spawn

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CSUB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Spawn

0

Reputacja

  1. Na pewno odpowietrzanie jest słuszną sugestią jeżeli tego nie zrobiłeś. Mam nadzieje że ten termostat to kupiłeś oryginalny Audi z ASO za 100zł, jeżeli nie to poczytaj sobie tematy z tego forum o termostatach, niedogrzanych silnikach itp. Trzecia kwestia, brak błędu na VAGU wcale według mnie nie dyskwalifikuje czujnika do wymiany, bo może on działać ale pokazuje złe wartości ale najlepiej niech wypowiedzą się eksperci. Pozdrawiam
  2. Według mojej opinii to 1. Wszystkie trzy są porównywalne ale chyba wybrałbym Boscha (szkoda ze nie ma Conti) 2. INA (pierwszy raz spotkałem się z firmą SNR więc stąd mój wybór) 3. INA 4. Ja brałem SKF ale Ruville tez będzie chyba w porządku 5. Conti 6. INA Pamiętaj że to tylko moja opinia Koszt robocizny za rozrząd w wawie to 300-400zł, a więc sam możesz sobie policzyć czy to dobrze czy źle. Ja bym się chyba zdecydował ze względu na tą gwarancje, bo na własnych częściach na pewno jej nie uzyskasz. A co do marek danych części to tyle ile ludzi tyle opinii. Pozdrawiam
  3. A ja tam jestem bardzo zadowolony z tych SP design ELEPHANTBACKING dokładnie tych co pokazał scrat. tylko że ja brałem do a4 b5 2000r. Różnią się trochę wielkością, są troszeczkę większe ale moim zdaniem to + dla nich, stopery pasowały idealnie. Mam je już od 4 miesięcy i są naprawdę dobre, jedyny słuszny zamiennik ORI a miałem naprawdę już różne dywaniki. A więc jeżeli ktoś nie chce przepłacać za ORI to te są godne polecenia. Nie porównujcie ich do tych co akurat pokazywał pawelwor bo to w ogóle co innego. Pozdrawiam
  4. Witam Proszę niech mi ktoś poda numer części z ETKI wzmocnienia czołowego do a4 B5 II lift 1.9TDI 115KM AJM sedan.
  5. A moim zdaniem nie jest to wina katalizatora bo go nie mam (wspawana została rura) a też mam ten sam problem. Po podpięciu vag-a nie było żadnych błędów, tylko na próbie dynamicznej wyszło że turbinka przeładowywuje. A więc pozostaje - czyszczenie turbiny które pewnie pomoże na krótki czas, - regeneracja która trochę kosztuje - nówka turbinka której koszt będzie trochę większy od regeneracji - opcja full wypas turbo od AWX bądź od BRD które pasują P&P Pozdrawiam
  6. Ja natomiast mam zawias 1BA czyli standard i przymierzam się do 1BE. Znaleźć 1BE Boge używki graniczy niestety z cudem dlatego też zastanawiam się nad Kayabą. http://kayaba.akwimat.pl/sklep/index.php/cPath/21_22_70 <- rozwieje kwestie amorków do rocznika 00 w b5, tak niestety różnią się Do a4 z 2000 roku w b5 to będzie chyba Kayaba 343302. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić bo interesuje mnie ten temat. Pozdrawiam
  7. proponuje wymienić jak najszybciej łączniki stabilizatorów, bo może się okazać że to któryś z regenerowanych wahaczy puka a później to ci reklamacji nie przyjmą
  8. cobradd dzięki za dobre rady ale chyba za 160PLN przeguby Lobro do AJM to nie znajde bo jak sie nie mylę są inne niż do wszystkich 1,9TDI 90KM 110KM (różnią się chyba ilością frezów wew.) i są droższe, jak jestem w błędzie to proszę mnie poprawić. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 18:24_________________________________________________Jestem właśnie po wymianie, kompletu wahaczu, tarcz i klocków i łożysk z tyłu, i coś mi teraz brzęczy z tyłu na dziurach, przy hamowaniu nie ma już tego, odgłos taki jakby mi się tłumik o coś odbijał z tyłu. W biurze jak odbierałem kluczyki do samochodu koleś coś mówił że z tyłu amortyzator prawdopodobnie do wymiany bo mechanik coś tam wspominał że coś słychać. Ale moim zdaniem amortyzator nie wydawałby takich dźwięków. Macie jakieś pomysły co mogli zje..... ,jutro do nich jadę bo tego nie było wcześniej a nie wmówią mi że to amortyzator.
  9. Właśnie odebrałem moją wymieniali mi ten komplecik lemfordera, i przód jest już co do ceny za komplecik lemka to nie podam, ale nie przepłaciłem :> agart jak chcesz poznać cenę to pisz na priv do TOM77.
  10. Jak masz kolego zderzak po 2 lifcie w dobrym stanie to bierz bo ciężko go dostać Pozdrawiam
  11. Słyszałem o tym i nie tylko to występuje w nowych audi ale także w Volkswagenach. Kumpel miał taki sam problem i też go że tak powiem olali w serwisie, ale rozwiązał to w inny sposób nawrzucał do lamp takich torebeczek z kulkami do wyciągania wilgoci nie wiem jak to sie faktycznie nazywa ale załączają to do spodni i ubrań i jak do tej pory nic nie paruje. Ale moim zdaniem walcz o swoje to tylko taka alternatywa w razie klęski ;( Pozdrawiam
  12. Tak w AJM są klocki z przodu z czujnikami, a więc na liczniku wyskoczy ci ostrzeżenie, będzie ci się wyświetlać na pomarańczowo w miejscu gdzie wyświetla się OK przy odpalaniu ja tak mam na zegarach z 1/2 fisa a wiec w całym fisie na pewno też jest. A w instrukcji od a4 jest tak http://img22.imageshack.us/my.php?image=kontrolkazuyciaaudieu7.jpg i mi się właśnie teraz taki znaczek na pomarańczowo wyświetla ale klocki już są Pozdrawiam
  13. W końcu i mnie dotknął ten problem i wybór padł na lemfordera, cały komplecik . Także polecam kolegę TOM77 super ceny, pełen profesjonalizm. Ważną rzeczą o której tu nikt nie wspomniał przy wahaczach to jest ich rok produkcji i to moim zdaniem oprócz producenta też ma duży wpływ . Zauważcie że wahacze Lemfordera na allegro które są już po 899zł np. http://moto.allegro.pl/item546556078_wahacze_oryginal_lemforder_audi_a4_a6_vw_b5_wawa.html są z roku 2006. a moję są już z 2008 a tu przecież są także elementy gumowe który z biegiem czasu bez używania parcieją. A więc co do zakupów wahaczy z allegro to bym uważał,. Moim zdaniem tak samo się to ma do wahaczy febi, stad może ta rozbieżności opinii o nich. Patrzcie więc także na rok produkcji. Pozdrawiam
  14. U mnie właśnie się wszystko naskładało na kupe, dzięki za odpowiedź ale chyba jednak i tak wymienię bo nie chce tam już zaglądać , tylko teraz czy wymieniać można jeden czy za oba naraz trzeba się brać??? Ceny Lobro też nie ciekawe a tu jeszcze katalizator do wywalenia, plecionka do wymiany, EGR do wymiany bo odłączony nawet nie wiem czy on działa w co wątpie, kiedy ja to moją niunie do porządku doprowadzę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...