Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Pukanie na dziurach, trykanie przy skręconych kołach


Recommended Posts

Posted

Witam. :hi:

Oczywiście używałem funkcji :szukaj: po przebrnięciu tak sporej literatury jaka znajduje się na tym forum doszedłem do tego że mam do wymiany wahacze oraz przeguby ;( . Co do wahaczy to już mi stwierdzono że cała góra lewa i prawa, i jeden lewy dolny do wymiany (trochę za długo jeździłem z tym pukaniem :wallbash: i się nazbierało). Wniosek był jeden cały komplet do wymiany. Czytając opinie na temat producentów wahaczy zdecydowałem się na lemfordera który już zamówiłem (8 wahaczy, łączniki, końcówki i śruby). Przy okazji okazało się że tarcze hamulcowe też do wymiany (na dodatek po dwóch dniach zapala się kontrolka od zużytych wykładzin klocków hamulcowych :( ) Znowu opcja :szukaj: jest klocki i tarcze ATE to zamawiam. No i pozostały mi te przeklęte przeguby których koszt tez jest nie mały :confused4: tylko wolałbym je odłożyć na później bo już zobaczyłem dno portfela, no i tu nasuwa mi się pytanie bo z tego co wiem to przy tej wymianie kompletu wahaczy i tarcz będzie trzeba zrobić geometrie kół. Czy jak będę wymieniał później przeguby to ponownie będę musiał robić geometrie??? Czy za te trykanie przy skręconych kołach koniecznie musi odpowiadać przegub?? a może to końcówka lub drążek stabilizacyjny bo nie chce wywalać kasy w błoto Pytam Was klubowiczów bo jestem w tych tematach zielony chociaż te forum już wiele w główce rozjaśniło :rolleyes: Ogólnie gdybym wiedział że tyle części kosztują do audi a4 b5 po 2 lifcie i z silnikiem z PD to nie wiem czybym go już kupił bo wymiana kompletnego rozrządu ze wszystkim tez mnie ładnie wyniosła?? :shocked: Pozdrawiam

Posted

Tyrkotnie to na 100% przegub, po wymianie przegubów nie trzeba ustawiać geometrii.

Nasze :a4fan: nie są tanie w utrzymaniu i dlatego naprawy najlepiej robić na bieżąco żeby sie wszystko nie naskładało na kupe.

Brawo za umiejętne posługiwanie sie opcją :szukaj: czego wielu początkujących uzytkowników nie potrafi

Posted

U mnie właśnie się wszystko naskładało na kupe, dzięki za odpowiedź :confused4: ale chyba jednak i tak wymienię bo nie chce tam już zaglądać :no:, tylko teraz czy wymieniać można jeden czy za oba naraz trzeba się brać??? Ceny Lobro też nie ciekawe :wallbash: a tu jeszcze katalizator do wywalenia, plecionka do wymiany, EGR do wymiany bo odłączony nawet nie wiem czy on działa w co wątpie, kiedy ja to moją niunie do porządku doprowadzę :confused4:

Posted

wymień tylko ten który jest zużyty, widzałem kiedys na allegro LOBRO za cos koło 160PLN więc nie jest tak tragicznie

Posted

Spawn, jeżeli trykanie przegubu jest sporadyczne to możesz się jeszcze wstrzymać.

Ceny nie są wcale takie wysokie (z porównaniu z Mondeo '94, które miałem wcześniej), ale jak się nazbiera do kupy to można osiwieć (znam to z autopsji).

Jak już zrobisz wszystko, to frajda z jazdy Ci to wynagrodzi.

Posted

wymień tylko ten który jest zużyty, widzałem kiedys na allegro LOBRO za cos koło 160PLN więc nie jest tak tragicznie

Zrób jak pisze wyżej kolega i wymień wadliwy na LOBRO. Też go zastosowałem w B5.

Posted

cobradd dzięki za dobre rady :good: ale chyba za 160PLN przeguby Lobro do AJM to nie znajde bo jak sie nie mylę są inne niż do wszystkich 1,9TDI 90KM 110KM (różnią się chyba ilością frezów wew.) i są droższe, jak jestem w błędzie to proszę mnie poprawić. Pozdrawiam[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 18:24_________________________________________________Jestem właśnie po wymianie, kompletu wahaczu, tarcz i klocków i łożysk z tyłu, i coś mi teraz brzęczy z tyłu na dziurach, przy hamowaniu nie ma już tego, odgłos taki jakby mi się tłumik o coś odbijał z tyłu.

W biurze jak odbierałem kluczyki do samochodu koleś coś mówił że z tyłu amortyzator prawdopodobnie do wymiany bo mechanik coś tam wspominał że coś słychać. Ale moim zdaniem amortyzator nie wydawałby takich dźwięków. Macie jakieś pomysły co mogli zje..... ,jutro do nich jadę bo tego nie było wcześniej a nie wmówią mi że to amortyzator.

Posted

Jestem właśnie po wymianie, kompletu wahaczu, tarcz i klocków i łożysk z tyłu, i coś mi teraz brzęczy z tyłu na dziurach, przy hamowaniu nie ma już tego, odgłos taki jakby mi się tłumik o coś odbijał z tyłu.

Zacisk/i hamulcowy/e na 90 %, przesmaruj prowadniczki.

Posted

już jest wszytko :good:, dziękuje za rady

Posted

ile kaski zapłaciłeś za wahacze i za "hamulce" z robocizną?. Pytam bo i mnie to nie długo czeka ;(

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...