Damian Gołaś Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam. Zwracam się z prośbą do doświadczonych użytkowników o interpretację moich logów. problem mam taki, że czasami audiolka łapie muła i nie wkręca się w obroty, ale po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu wszystko jest ok błąd jaki tylko mi wyrzuca czasami to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Myślę, że coś dzieje się z turbiną- zmienna geometria przycina się, albo grucha. Jednak prosiłbym o ocenę wszystkich logów. Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym Statyczne: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_xV65pJ.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_Z06H1J.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_gh3ea.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_q6jlCG0.html Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_FvHpW7.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_u2W4e.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_GVmM4c3.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_fCt13v2.html Statyczne BS: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_llL8eIP.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_4kCpJu9.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_10JNq6.html Dynamicze: Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_35989f.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_SLULq2H.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_jA2Qk.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_k2evND.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_71zpTCe.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_oi9Eptq.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_nUX8CDp.html
spetsnaz Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Doprowadzisz turbinę do ładu i będzie ok, przeładowuje stąd błąd. Nie rozgrzałeś dobrze silnika przed logami.
Tracer39 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zastosuj jeszcze środek do czyszczenia pompowtrysków bo Bip-y są wysokie, oprócz przeładowania turbo reszta jest ok.
Damian Gołaś Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2018 Godzinę temu, spetsnaz napisał: Doprowadzisz turbinę do ładu i będzie ok, przeładowuje stąd błąd. Nie rozgrzałeś dobrze silnika przed logami. Turbinka do poprawy oki. Co do temperatury to myślę, że termostat do wymiany, bo około 70 stopni łapie podczas jazdy i tyle. Na postoju po kilkudziesięciu minutach na zegarze pokaże 90 i to wszystko. Godzinę temu, Tracer39 napisał: Zastosuj jeszcze środek do czyszczenia pompowtrysków bo Bip-y są wysokie, oprócz przeładowania turbo reszta jest ok. Środek czyszczący dobrze zrobi, więc skorzystam z podpowiedzi.
spetsnaz Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 porównaj w VCDSie temperaturę na silniku i w zegarach (instruments) czy jest duża różnica.
Damian Gołaś Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2018 Porównywałem i są podobne, więc stawiam,że to może być termostat...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się