Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVF - Prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych


Piotrus_wro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy :)mam problem z avf, podejrzenie na zapieczonej geometrii turbo i wtryski za dużo leja, objawy mam takie że przeładowuje turbo przy wyższych obrotach  i w chodzi w tryb awaryjny, na niższych oborach czasem słabo się wkręca na wyższe obroty, na zimnym silniku przy niskiej temperaturze nierówno pracuje silnik przez chwile, chciałbym abyscie się wypowiedzieli, ponieważ w tym tygodniu daje auto do warsztatu aby zrobili turbo i wtryski oraz wyczyścili egr i it, nie chciałbym żeby mi kitu wciskali.

Logi dynamiczne

grupa 001-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227585

grupa 003- http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227820

grupa 008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227589

grupa 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227590

grupa 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227592

grupy 001 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227584

grupa 003 008 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227587

grupa 003 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227586

grupa 010 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227591

logi statyczne:

grupa 000 - http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227594 

grupa 004-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227596

grupa 018-http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227599

grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227908

grupa 23 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227907

Grupa 000 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227594

grupa 003 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227595

grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227597

grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/227597

Proszę was o ocenę i sugestie co jeszcze zrobić z logami ponieważ pierwszy raz to robię :), Pozdrawiam was Koledzy i z góry dziękuje za pomoc. Pytanie jeszcze mam jaki warsztat we Wrocławiu polecacie ?

Edytowane przez Piotrus_wro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria stoi, turbo ładuje oporem, więc to w pierwszej kolejności, powtórz grupe 13 bo cos się tabelki rozjechały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem już, zastąpiłem poprzedni link do grupy 013 i dodałem grupę 023

Edytowane przez Piotrus_wro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowie sie jakiś kolega, co sądzi o moich parametrach w logach, pozdrawiam

Edytowane przez Piotrus_wro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co tu pisać, jak Łukasz wszystko już napisał. Są problemy z wysterowaniem zmiennej geometrii turbiny, przycina się w pozycji max doładowania, co powoduje przeładowanie. Widac to nawet po wskazaniach max MAF. Turbo na stół i do czyszczenia i dopiero po tym kolejne logi do analizy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, moje a4 b6 1,9 tdi AWF jest już, po zabiegach regeneracji turbo, wymianie uszczelnienia wtryskiwaczy, czyszczenie egr, ic. Auto dobrze jeździ, jedyny problem który pozostał, to nierówna praca silnika przy odpaleniu na zimnym silniku w niskiej temperaturze poniżej 2 stopni C.po postoju nocnym. Nierówna praca silnika wystepuję ok 15 sec, oraz w tym czasie dymi z wydechu jasnym dymem. Mechanik który robił auto sugerował już wymianę wałka rozrządu ponieważ krzywki są powycierane, oraz klapy gaszącej egr. Wrzucam logi dynamiczne i statyczne proszę o ocene. Pozdrawiam

 

Logi Dynamiczne :

Grupa 000 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229006

Grupa 001

Grupa 003 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229007

Grupa 004

Grupa 008 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229009

Grupa 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229010

Grupa 011 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229011

Grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229012

Grupa 001 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229013

Grupa 011 010 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229014

Logi Statyczne

Grupa 000 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229015

Grupa 001 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228471

Grupa 003 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229016

Grupa 004 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229017

Grupa 005 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229018

Grupa 011 bs http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228473

Grupa 013 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228475

Grupa 018 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228476

Grupa 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/228477

Logi 001 i 004 musze jeszcze raz zrobić, chyba że starczą z podwójnych logów. 

 

Dodam jeszcze że były zamieniane wtryskiwacze 4 z 3

Dodaje jeszcze logi 013-018- 023 http://log.malonetuning.com/spreadsheet/229095

Edytowane przez Piotrus_wro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A świece żarowe sprawdzałes ? Po logach wygląda to teraz OK. Przestawienie kąta synchronizacji na 0, też by mogło ten efekt zmniejszyć... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świec nie sprawdzałem, w takim razie sprawdzę, ustawienie kąta też sprawdzę, Dzięki Ci Kamilu :). A to odpalanie, nierówna praca silnika i chmurka przez chwile, może być spowodowane wytartym wałkiem rozrządu? W pełni sprawny silniku w ogóle nie powinno być chmurki przy odpaleniu?

Jeszcze jedno pytanie, czy jest to normalne że w logu grupy 011, przy 3300 tys obrotów jest spadek ciśnienia z 2352 do 2208 a potem ponowny wzrost do ok 2320?

Edytowane przez Piotrus_wro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...