Skocz do zawartości
IGNOROWANY

oznaczenie turbiny 2,0 tdi 170km


arttrouve1

Rekomendowane odpowiedzi

To jest to czego ci trzeba - turbo od silnika BRD:

Code 53039880109

OE Part number 03G145702H

Year 2005-08

Description A4 TDI

Manufacturer Part Number 53039700109

Turbo Model BV43

Engine Manufacturer AUDI

Displacement 2.0L

KW 125

RPM Max 4200

Fuel Diesel

Manufacturer Borg Warner - 3K - Schwitzer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki no to jadę kupić a może ktoś wie ile to w Polsce kosztuje i czy to co kolega skalarx zasugerował pasi plug&play bez jakichkolwiek przeróbek?[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 14:41_________________________________________________wlasnie bylem w aso ta turbinka kosztuje bagatela 1269 ale EUR ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki no to jadę kupić a może ktoś wie ile to w Polsce kosztuje i czy to co kolega skalarx zasugerował pasi plug&play bez jakichkolwiek przeróbek?[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 14:41_________________________________________________wlasnie bylem w aso ta turbinka kosztuje bagatela 1269 ale EUR ;(

poszukaj na allegro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki no to jadę kupić a może ktoś wie ile to w Polsce kosztuje i czy to co kolega skalarx zasugerował pasi plug&play bez jakichkolwiek przeróbek?[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 14:41_________________________________________________wlasnie bylem w aso ta turbinka kosztuje bagatela 1269 ale EUR ;(

W polsce dostanie takiej używki w dobrym stanie niestety graniczy z cudem. Pewnie dlatego że właśnie ta pasuje plug&play.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo pochodzi z silnika BRD :) Poszuka na forum kto taka kupil bo wiem ze sa osoby i zapytaj moze maja jeszcze dostep do takich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tak,ale lepiej poczekac na inne głosy :good: Jesli naprawde jest to BRD z A4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest turbo BRD i jesli rzeczywiście jest nowa to cena rozsądna. Ale ktoś, kto to montował nie ma pojęcia o mechanice bo dał zwykłe nakrętki na podkładach, a powinny tam być miedziane nakrętki samohamujące. Poza tym gwinty w takich połączeniach zabezpiecza się smarem miedzianym do 12000C...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie cos mi śruby nie pasowaly ze nie sa chwycone farba :thumbdown: I faktycznie sa tam zwykle podkladki :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie cos mi śruby nie pasowaly ze nie sa chwycone farba :thumbdown: I faktycznie sa tam zwykle podkladki :kwasny:

Tukan nie rozwalaj mnie :polew:

Farba przy kolektorze gdzie bywa i 800OC? Dlatego stosuje się miedziane nakrętki ze specjalnymi nacięciami samohamującymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest turbo BRD i jesli rzeczywiście jest nowa to cena rozsądna. Ale ktoś, kto to montował nie ma pojęcia o mechanice bo dał zwykłe nakrętki na podkładach, a powinny tam być miedziane nakrętki samohamujące. Poza tym gwinty w takich połączeniach zabezpiecza się smarem miedzianym do 12000C...

Jeżeli ktoś taki ją rozbierał lub cokolwiek z nią robił, to nie można jej chyba wróżyć długiego życia :mysli:. Po co ktoś miałby rozbierać nową turbinę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś taki ją rozbierał lub cokolwiek z nią robił, to nie można jej chyba wróżyć długiego życia :mysli:. Po co ktoś miałby rozbierać nową turbinę??

Chyba problem ze zrozumieniem o czym piszemy :polew:

Mówimy o przykręceniu turbiny do kolektora :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie cos mi śruby nie pasowaly ze nie sa chwycone farba :thumbdown: I faktycznie sa tam zwykle podkladki :kwasny:

Tukan nie rozwalaj mnie :polew:

Farba przy kolektorze gdzie bywa i 800OC? Dlatego stosuje się miedziane nakrętki ze specjalnymi nacięciami samohamującymi.

Mi chodzilo o te sruby i zdawalo mi sie ze nieraz na nich byla jakas farba zielona/zółta jako plomba,taka jak bywa na wirniku :) A nie o jaks farbe przy kolektorze.A teraz widze ze ja o jednym a ty o drugim tyle ze te sroby co zaznaczylem zapewne sa ori :gwizdanie: http://img3.imageshack.us/my.php?image=turbozd6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś taki ją rozbierał lub cokolwiek z nią robił, to nie można jej chyba wróżyć długiego życia :mysli:. Po co ktoś miałby rozbierać nową turbinę??

Chyba problem ze zrozumieniem o czym piszemy :polew:

Mówimy o przykręceniu turbiny do kolektora :cool1:

:tongue4: :tongue4: wpadłem w pół wątku i nie zakumałem :polew:. Przykład że trzeba czytać od początku. Jak gówniarz :embarrassed:[br]Dopisany: 03 Luty 2009, 19:18_________________________________________________

Mi chodzilo o te sruby i zdawalo mi sie ze nieraz na nich byla jakas farba zielona/zółta jako plomba,taka jak bywa na wirniku :) A nie o jaks farbe przy kolektorze.A teraz widze ze ja o jednym a ty o drugim tyle ze te sroby co zaznaczylem zapewne sa ori :gwizdanie: http://img3.imageshack.us/my.php?image=turbozd6.jpg

Noooo. Właśnie o te śróby mi chodziło. Nie wyglądają na ori :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noooo. Właśnie o te śróby mi chodziło. Nie wyglądają na ori

Ale są ori i w dodatku jakościowe, zapewne 8.8. Taką samą turbinę właśnie wczoraj zamontowałem do mojego A4 :gwizdanie:

Mi chodzilo o te sruby i zdawalo mi sie ze nieraz na nich byla jakas farba zielona/zółta jako plomba,taka jak bywa na wirniku

Farba jest w Garettach jest stosowana na nakrętce wirnika, śrubach regulacyjnych od sztangi mieszka i na samym wirniku. To jest turbo KKK, a ta firma znaczniej mniej "koloruje" turbiny :wink4:

Te śruby, co pokazaliście, przyciągają przez podkładkę ślimak do szkieletu turbiny. Właśnie je się odkręca by zdjąć ślimak i wyczyścić turbinę bez demontażu wirników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Farba jest w Garettach jest stosowana na nakrętce wirnika, śrubach regulacyjnych od sztangi mieszka i na samym wirniku. To jest turbo KKK, a ta firma znaczniej mniej "koloruje" turbiny :wink4:

Te śruby, co pokazaliście, przyciągają przez podkładkę ślimak do szkieletu turbiny. Właśnie je się odkręca by zdjąć ślimak i wyczyścić turbinę bez demontażu wirników.

A właśnie czy turbinkę bez rozkręcania można przepłukać benzyną ekstrakcyjną? Dobrze rozpuszcza sadzę więc może tak profilaktycznie przed zamontowaniem. Ma to sens :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...