Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 2.0 TFSI BPG USA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chcialem podzielic sie z Wami kreskami z hamowni. Co bardzo dziwne auto wyplulo na serii 227.5 KM... i to nie jest BUL... Tuner sam nie wierzyl za bardzo i rozebral kompa na czesci pierwsze, zeby sprawdzic czy cos juz nie bylo grzebane i jak sie okazalo - nie. Po lekkim programie wyplulo 257.7. To z tych dobrych rzeczy - zle zlych i tez dziwnych... Turbo wstaje dosc pozno (ale to juz bylo przed programem)  przez co moment obrotowy za nic nie chcial isc w gore. DV bylo zmieniane, jedyne co bylo grzebane to gruszka ale teoretycznie zostala odpowiednio wyregulowana. Ecu twierdzi albo trzeba jeszcze raz sprawdzic gruntownie turbo albo po prostu mam zapchanego kata i po zalozeniu DP moze troche odetchnie i pojdzie w gore. Dodam iz mam tipa. (limiter na 400 niutow). Co sadzicie ?

Pozdrawiam

dzis.jpg

Opublikowano

Wstaje nieźle tylko mało tego momentu u mnie było kolo 350 po samym programie 

Opublikowano

no wlasnie tez mi sie wydaje, ze z turbo nie jest tak zle ale niutow faktycznie malo , jak mowilem tuner twierdzi, ze to moze kat byc zapchany , bo mowil ze strasznie ciezko szlo po 1-2 niuty po zmiane map. w przyszlym miesiacu moze zrobic dp to zobaczymy czy to faktycznie to :)

Opublikowano

Witaj, 

Tak z ciekawości na jakiej hamowni auto było mierzone?

Pozdrawiam

Opublikowano

Dynoproject 4WD DP4l-OG: (Urządzenie mierzy z powtarzalnością rzędu 0,1km. Błąd pomiaru oscyluje w granicy +/-2km)

Auto bylo hamowane kilka razy. Twierdzisz, ze cos jest nie tak z pomiarami ? : >

Opublikowano

Witaj, 

Dzięki za info.

Pytałem z czystej ciekawości.

Niczego nie sugeruję też korzystałem z hamowni Dyno-project...

Myślę, że wrzucenie DP pomoże uzyskać pod pod 10 ps i więcej niutka...

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Spoko ja tez pytalem z ciekawosci - moze miales jakies zle doswiadczenia z tymi rolkami :)

Robie dp i koniec pozniej imo szkoda zachodu na ten 2 litrowy motor... z 12 k trzeba dac, na nowe turbo, wtryski, pompe, fmica, reszte wydechu (pewnie jeszcze cos wyjdzie po drodze) , zeby miec te 70-80 kunia wiecej, no i jeszcze to wychamowac jakos trzeba ... a pozniej to juz trzeba kuc.

Trzeba zbierac na 3.0 TFSI ;)

Edytowane przez KubiaK
Opublikowano

Ile bym wyciągnął ze swojego BULa z wydechem kompletnym 2,75 cala i DP 3/2,75 ? Póki co nic wiecej nie zmieniałem, mysle o fmicu i ewentualnie hybrydzie z turbo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Z tego co wiem z fabrycznej k03 mozna wyciagnac max 280 kuca (zeby bylo jeszcze W MIARE bezpiecznie). Co do hybryd to opinie sa podzielone - niby ludzie jezdza i zyja ale.... Z hybryda jest duzo rzezby i musi to byc zrobione z glowa. Czy warto ? Nie wiem mam watpliwosci (rozchodzi sie o to kto to ma zrobic i jak to zrobi) - nie jezdzi tego za duzo w naszych silnikach z tego co widze. Drozsza ale imo sluszna droga to  k04 (mniej rzezby bo zmieniasz tylko troche kolektor i dolot).

Z BUL-a z wydechem powinienes te 270 wyciagnac. (patrz moj wynik). Oczywiscie jesli cala reszta jest zdrowa.

Edytowane przez KubiaK
Opublikowano

Hybryda z bartpol ,dp i jak reszta da rade 300KM można zrobić w dobrych pieniądzach, ja mam podobnie 

Opublikowano
Hybryda z bartpol ,dp i jak reszta da rade 300KM można zrobić w dobrych pieniądzach, ja mam podobnie 

Mówisz o hybrydzie z fabrycznej sprężarki ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Tak na fabrycznej można zrobić hybryde do około 350KM, ja mam lekko pokręcone turbo z b8 tfsi podobno ma około 330 KM wydajności. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...