Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

Chcialem podzielic sie z Wami kreskami z hamowni. Co bardzo dziwne auto wyplulo na serii 227.5 KM... i to nie jest BUL... Tuner sam nie wierzyl za bardzo i rozebral kompa na czesci pierwsze, zeby sprawdzic czy cos juz nie bylo grzebane i jak sie okazalo - nie. Po lekkim programie wyplulo 257.7. To z tych dobrych rzeczy - zle zlych i tez dziwnych... Turbo wstaje dosc pozno (ale to juz bylo przed programem)  przez co moment obrotowy za nic nie chcial isc w gore. DV bylo zmieniane, jedyne co bylo grzebane to gruszka ale teoretycznie zostala odpowiednio wyregulowana. Ecu twierdzi albo trzeba jeszcze raz sprawdzic gruntownie turbo albo po prostu mam zapchanego kata i po zalozeniu DP moze troche odetchnie i pojdzie w gore. Dodam iz mam tipa. (limiter na 400 niutow). Co sadzicie ?

Pozdrawiam

dzis.jpg

Posted

Wstaje nieźle tylko mało tego momentu u mnie było kolo 350 po samym programie 

Posted

no wlasnie tez mi sie wydaje, ze z turbo nie jest tak zle ale niutow faktycznie malo , jak mowilem tuner twierdzi, ze to moze kat byc zapchany , bo mowil ze strasznie ciezko szlo po 1-2 niuty po zmiane map. w przyszlym miesiacu moze zrobic dp to zobaczymy czy to faktycznie to :)

Posted

Witaj, 

Tak z ciekawości na jakiej hamowni auto było mierzone?

Pozdrawiam

Posted

Dynoproject 4WD DP4l-OG: (Urządzenie mierzy z powtarzalnością rzędu 0,1km. Błąd pomiaru oscyluje w granicy +/-2km)

Auto bylo hamowane kilka razy. Twierdzisz, ze cos jest nie tak z pomiarami ? : >

Posted

Witaj, 

Dzięki za info.

Pytałem z czystej ciekawości.

Niczego nie sugeruję też korzystałem z hamowni Dyno-project...

Myślę, że wrzucenie DP pomoże uzyskać pod pod 10 ps i więcej niutka...

Pozdrawiam

Posted (edited)

Spoko ja tez pytalem z ciekawosci - moze miales jakies zle doswiadczenia z tymi rolkami :)

Robie dp i koniec pozniej imo szkoda zachodu na ten 2 litrowy motor... z 12 k trzeba dac, na nowe turbo, wtryski, pompe, fmica, reszte wydechu (pewnie jeszcze cos wyjdzie po drodze) , zeby miec te 70-80 kunia wiecej, no i jeszcze to wychamowac jakos trzeba ... a pozniej to juz trzeba kuc.

Trzeba zbierac na 3.0 TFSI ;)

Edited by KubiaK
Posted

Ile bym wyciągnął ze swojego BULa z wydechem kompletnym 2,75 cala i DP 3/2,75 ? Póki co nic wiecej nie zmieniałem, mysle o fmicu i ewentualnie hybrydzie z turbo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted (edited)

Z tego co wiem z fabrycznej k03 mozna wyciagnac max 280 kuca (zeby bylo jeszcze W MIARE bezpiecznie). Co do hybryd to opinie sa podzielone - niby ludzie jezdza i zyja ale.... Z hybryda jest duzo rzezby i musi to byc zrobione z glowa. Czy warto ? Nie wiem mam watpliwosci (rozchodzi sie o to kto to ma zrobic i jak to zrobi) - nie jezdzi tego za duzo w naszych silnikach z tego co widze. Drozsza ale imo sluszna droga to  k04 (mniej rzezby bo zmieniasz tylko troche kolektor i dolot).

Z BUL-a z wydechem powinienes te 270 wyciagnac. (patrz moj wynik). Oczywiscie jesli cala reszta jest zdrowa.

Edited by KubiaK
  • 2 weeks later...
Posted

Hybryda z bartpol ,dp i jak reszta da rade 300KM można zrobić w dobrych pieniądzach, ja mam podobnie 

Posted
Hybryda z bartpol ,dp i jak reszta da rade 300KM można zrobić w dobrych pieniądzach, ja mam podobnie 

Mówisz o hybrydzie z fabrycznej sprężarki ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Posted

Tak na fabrycznej można zrobić hybryde do około 350KM, ja mam lekko pokręcone turbo z b8 tfsi podobno ma około 330 KM wydajności. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...