DYLU_BST Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 Witam posiadam radio jak na załączonym zdjęciu oraz kierownice. Da radę te kiere spiąć z tym radiem ? Chodzi mi o to jakiej taśmy potrzebuje itd.
mravel Posted January 17, 2018 Posted January 17, 2018 Do kiery multi potrzebna jest tasma, potem aktywujesz kiere vagiem (oczywiscie jak dokladales koere multi)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DYLU_BST Posted January 18, 2018 Author Posted January 18, 2018 Taśma ok taśmy się szuka dedykowanej do radia czy kiery? Sorki ale zielony jestem w temacie
Lukasz_mk2 Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Do kiery. Kierownice dokładałeś sam, czy była już jak kupiłeś auto??Pozdrawiam, Łukasz
DYLU_BST Posted January 18, 2018 Author Posted January 18, 2018 Do kiery. Kierownice dokładałeś sam, czy była już jak kupiłeś auto??Pozdrawiam, ŁukaszByła gdy kupiłem auto. Pomożesz dobrać taśme?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 A jesteś pewny że problem jest w taśmie?? Ja bym w pierwszej kolejności podłączył vaga i sprawdził kodowanie oraz ewentualne błędy. W następnej kolejności ściągnął airbaga i sprawdził taśmę. Co do samej taśmy to w dziale warsztat jest dokładny opis montażu kierownicy multifunkc. i w nim znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na temat numerów czesci.Pozdrawiam, Łukasz
Lukasz_mk2 Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Może być jeszcze taka sytuacja, że ktoś przed sprzedażą auta zmienił radio na model z audi a4 b6, bo np. oryginalne radio z tego auta było zepsute. I w takim przypadku kierownica multifunkc. z B7 też nie będzie działać z takim radiem z modelu B6. Ale wszystkiego dowiesz się podłączając auto pod vaga (z poziomu vaga zczytasz nr radia). Możesz też wyjąć radio i zczytać jego numer z obudowy, ale jeśli nie masz do niego kodu to byłbym ostrożny, bo jak przez przypadek radio straci "prąd" tzn. Np wypnie się kostka z radia, a radio nie było w tym samochodzie od wyjścia z fabryki to po ponownym jego podpięciu poprosi o kod.Pozdrawiam, Łukasz 1
DYLU_BST Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Może być jeszcze taka sytuacja, że ktoś przed sprzedażą auta zmienił radio na model z audi a4 b6, bo np. oryginalne radio z tego auta było zepsute. I w takim przypadku kierownica multifunkc. z B7 też nie będzie działać z takim radiem z modelu B6. Ale wszystkiego dowiesz się podłączając auto pod vaga (z poziomu vaga zczytasz nr radia). Możesz też wyjąć radio i zczytać jego numer z obudowy, ale jeśli nie masz do niego kodu to byłbym ostrożny, bo jak przez przypadek radio straci "prąd" tzn. Np wypnie się kostka z radia, a radio nie było w tym samochodzie od wyjścia z fabryki to po ponownym jego podpięciu poprosi o kod.Pozdrawiam, Łukasz Kod do radia mam zresztą wszystkie papiurki mam. Moim zdaniem kiera była dolozona poprzedni właściciel wspominał że niema właśnie taśmy. Zaraz zobaczę post o którym mówiłeś. Dzięki za pomoc Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Posted January 19, 2018 Posted January 19, 2018 Oprócz taśmy musisz sprawdzić jaki masz moduł kierownicy tzw. "podkowe", ale wszystko wyczytasz w dziale warsztatPozdrawiam, Łukasz
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now