Jump to content
IGNORED

dziwna jazda (coś z kolami)


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam mam ciągle problem ze swoim zawieszeniem po wymianie amortyzatorów. Auto miało zabieg zmieniania uszczelki rozrządu amorow i sprężyn z tylu. Od tego czasu mam problem a mianowicie auto podczas pełnego skrętu dziwnie buja i koło z przodu przeskakuje okropnie coś jakby zrywalo. przekladalem koła tył na przód nie pomogło. zaczęło się okropnie jeździć kierownica nie odbijala i jechało się jakby się miało rozjechac na 2 strony. Zawiozlem tam gdzie robiłem mechanik sprawdził całe zawieszenie żadnych ludów nie ma wszystko sprawne amortyzatory są pod ten model do avanta firma kayaba. sprężyny z przodu nie były wymieniane. Koło przeskakuje tylko podczas skrętu w prawo. Mechanik przedstawiał coś z belka i faktycznie jazda się poprawiła jechało się dobrze. Ale dziś mam wrażenie jakby wracali do poprzedniego stanu a koło nadal przeskakuje. dodam że byłem na szarpakach całe zawieszenie sprawdzili wszystko jest idealnie. Nie wiem czego się czepic w końcu... Byłem na zbieżności zapłaciłem 70 zł tył zrobili przodu powiedzieli że się nie da a wiem że się da na sankach.. Sami mówili że dziwnie wysoko stoi z przodu ale wdg mnie to nie jest wina tego audiku tak maja a4 b7. Jutro jadę do gościa który jest mechanikiem i ustawia zbieżność mówił że wie jak się na sankach reguluje. Myślicie że to będzie to ? bo już brak mi sił..

Edited by ofikruszon
Posted

Może coś źle poskładane. Sam to zmieniałeś? Jak u mechanika to jedź na reklamację skoro wcześniej było dobrze :D Na nowych amorach będzie stał ciut wyżej ale też bez przesady.

Posted
18 minut temu, przem8 napisał:

Może coś źle poskładane. Sam to zmieniałeś? Jak u mechanika to jedź na reklamację skoro wcześniej było dobrze :D Na nowych amorach będzie stał ciut wyżej ale też bez przesady.

mechanik byłem u niego wszystko sprawdził przejechał sie powiedział że wszystko igla ale wydaje mi się że dalej czego mu brakuje 

Posted

W czasue jazdy skrecajac Ci przeskakuje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted
1 godzinę temu, muunv napisał:

W czasue jazdy skrecajac Ci przeskakuje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

jeżeli mocno skrece i jadę te 15 20 kmh 

Posted

Napewno nie przegub? :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

Jak mocniej skręcisz to słychać takie jak by pękało przy kołach ? 

Posted

kurde pękania chyba nie nie zwróciłem uwagi ale drążek zmiany biegów też coś drży podczas jazdy a wiem że to od przegubu może być. jak jeszcze można to sprawdzić ? mechanik mówił że niby gra tylko że mogą być te wewnętrzne jak coś. Bo wcześniej jeździłem na rabnietych sprezyznach z tylu i walnietym amorze z przodu od str kierowcy a sprężyna w połowie pęknięt od strony pasażera z tylu. ale wymieniłem ja wiem tydzień po zauwazeniu dziwnej plynnosci auta

Posted

No to ja obstawiam przeguby :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

duży koszt wymiany przegubów ?

Posted

Nie wiem jaki koszt...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Posted

zewnętrzny koło 100 a wewnętrzny okolo 170 

Posted

masakra 2.4k za uszczelkę pod głowicą wszystkie uszczelniacze rozrząd i amory + sprężyny tył teraz szyba czolowa 420 :D jeszcze dwumas brakuje do kolekcji 

  • 5 weeks later...
Posted
W dniu 18.01.2018 o 10:01, wujek22 napisał:

zewnętrzny koło 100 a wewnętrzny okolo 170 

 

W dniu 18.01.2018 o 10:01, muunv napisał:

Nie wiem jaki koszt...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

powiedzcie czy jest to dobrze złożone albo co może być nie tak ? bardzo dziwnie guma wystaje po zmianie amortyzatorów na nowki kayaba. dodam też że przód strasznie dziwnie wysoko stoi i przy pełnym skręcie oponę zrywa takie dziwnie uczucie jest jakby opony miało zdjąć 

20180217_172156-2089x3714.jpg

Screenshot_20180217-174823-768x1365.png

  • 3 weeks later...
Posted

ktoś ma inne pomysły ? 

Posted

dla mnie to wygląda na źle złożony amortyzator i dla tego ta dolna guma wystaje

sprężynę trzeba odpowiednio ustawić

     
Installing coil spring
–  Install spring plate, bottom spring seat and protective cap.
–  Position compressed coil spring with spring retainer -V.A.G 1752/4- on bottom spring seat. End of spring coil must make contact with stop -arrow-.
Maximum permissible misalignment: ± 2°.
  A40-0380
Installation position of top spring seat
Install mounting bracket with spring seat on compressed coil spring so that spring seat makes contact with end of spring coil -arrow-.
Maximum permissible misalignment: ± 2°.
  A40-0381

 

tak samo jest z górnymi mocowaniami amortyzatora

Seen in direction of travel:
I = Left
II = Right
A -  Centre line of bolt connection between shock absorber and track control link
–  Set angle B as shown.
B = 7°
  A40-0383

 

   
Posted

byłem dziś na sprawdzeniu zbieżności i kątów. poprawił z przodu bo miał były skierowane do środka w stronę przodu jutro zobaczę na suchej nawierzchni czy dalej zrywa. Jeżeli tak to co źle złożony amor ? wszystko w porządku zwrotnice idealne żadnych luzow nic 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...