Skocz do zawartości

wujek22

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wujek22

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Ostrów mazowiecka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wujek22

3

Reputacja

  1. Wcześniej pisałeś że wentylator się nie załącza. Weź zobacz czy podczas włączenia klimy odpala się on bo może przy większych obrotach silnika chłodnica nie odprowadza tyle ciepła i robi się za duże ciśnienie w układnie przez co komputer rozłącza tobie klimę.
  2. wujek22

    2.0tdi BPW dolewka

    Jeżeli masz napisane G12 to wypadało by wlać G12 a nie wszystko co popadnie i mieszanie wszystkiego
  3. Prowadnic nie smarowaniem a przewody z zewnątrz ładnie guma wygląda nie sparciała. Wymienić jego tak na wszelki wypadek ?
  4. Witam. Na wiosnę wymieniałem gumki, prowadnice i tłoczki na zaciskach z dwóch stron ponieważ z lewej strony hamowały lecz po zdjęciu kół zobaczyłem że z lewej już praktycznie nie ma klocków a z prawej strony jeszcze prawie całe. Nie mam już pomysłu co jest nie tak
  5. Witam. Macie jakiś patent na to żeby nie pociło się z czujnika? Kilka tyś km temu wymieniałem oring i na końcu dodałem trochę kleju do uszczelek pomogło na jakiś czas lecz teraz znowu zaczyna coraz bardziej z niego lecieć a już nie mam pomysłu jak to ogarnąć. Miał by ktoś jakiś pomysł z tym ?
  6. wujek22

    Zaslepiony wezyk

    No na moje oko to właśnie jest ten wężyk od tej gruszki
  7. Słuchaj jasnowidz nie jasnowidz lecz jak sam to przerabiałem to chyba wiem co było w mojej jak miała takie objawy
  8. Normalnie chodzi jedynie co słychać to pasek jak przez chwilę piszczy
  9. wujek22

    [B6 AVF] Nie odpala

    Na plaka jak paliłeś to odpalił i chodził już czy odpalił i chodził do momentu przestania psikać plakem? Bo jeżeli przestał chodzić to ja bym obstawiał czujnik położenia wału a jak on padnie to nie ma żadnych błędów i jak u mnie było to nie mogłem się połączyć na VAGu do Silnika
  10. tyle razy to już była na forum. Do wymiany masz uszczelniacze na pompowtryskach
  11. Jeżeli jest ponad 5 stopni to będzie tobie dłużej się nagrzewał niż jest mniej jak 5 stopni ponieważ poniżej 5 stopni działa elektryczna nagrzewnica oczywiście jak ECON jest wyłączony przez to zauważyłem, że silnik też szybciej się nagrzewa niż przy 6 stopniach na dworze a termostat otwiera się przy temperaturze 87 stopni to na liczniku jest mniej więcej o grubość skazówki mniej niż 90 stopni
  12. Też miałem tak to pomogła wymiana uszczelniaczy z podkładkami na wytryskach i przeszło jak ręką odjął do tego znikł problem palenia w mrozy
  13. U mnie to samo jest. Faluje co jakiś czas lecz do puki nie złapie 90 stopni. Odpiąłem podsićnienie od egeru i przestało falować. Nie wiem z czym to jest związane ponieważ z pół rokku temu dolot czyściłem i wkładałem nowy eger ponieważ ze starego leciało.
  14. wujek22

    [B6 AWX] Kopci

    Masz olej w dolocie i kopci. Nie bierze dużo oleju ?
  15. wujek22

    [B6 AWX] Kühlmittel

    Zobacz czy nie masz płynu za mało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...