krzysiek4312 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Witam od jakiegoś czasu zaobserwowałem w swoim Audi problem tego typu że jak jadę i wcisnę pedał gazu do końca zwiększają się obroty kiedy dojdzie do 2tys obrotów to jest taki moment że skoczą do 2,5 obrotów a auto jedzie z normalną prędkością nie przyspiesza i wracają do 2tys tak jak bym wcisną sprzęgło i puścił Proszę o jakieś info co może się dziać pozdro
Ronivw Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Wygląda jak by sprzęgło się kończyło i po prostu ślizga.
krzysiek4312 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Ale myślisz że dwumasa też do wymiany???
krzysiek4312 Posted January 25, 2018 Author Posted January 25, 2018 1 godzinę temu, kuebk napisał: Zadzwon do sklepu i zapytaj. Dzięki za radę ??
frog125 Posted February 6, 2018 Posted February 6, 2018 Mam to samo. Komplet wymieniłem 35 tys temu cały komplet nowy. Identyczny objaw co u Ciebie mam.
krzysiek4312 Posted February 10, 2018 Author Posted February 10, 2018 W dniu 6.02.2018 o 21:37, frog125 napisał: Mam to samo. Komplet wymieniłem 35 tys temu cały komplet nowy. Identyczny objaw co u Ciebie mam. Ale wymieniłeś całość i pomogło??? I ile Cię to kosztowało??? ?
frog125 Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Jeszcze jeżdżę z tym problemem. Najgorzej jest jak silnik ciepły. Tak cały komplet wymienialem.
krzysiek4312 Posted February 10, 2018 Author Posted February 10, 2018 6 godzin temu, frog125 napisał: Jeszcze jeżdżę z tym problemem. Najgorzej jest jak silnik ciepły. Tak cały komplet wymienialem. Aha czyli wychodzi na to że to nie wina sprzęgła tylko jakąś inna awaria, A ile wyniosła Cię wymiana całego sprzęgła? I daj znać jak uporasz się z tą awaria ?
przemopk Posted February 10, 2018 Posted February 10, 2018 Zajrzyjcie proszę pod poniższy link, umieściłem tam szczegółowy opis problemu i filmiki. Czy u Was są podobne objawy, czy jednak jest jakaś różnica?
frog125 Posted February 11, 2018 Posted February 11, 2018 Narazie jeszcze jeżdżę ale staje się to uciążliwe. To jest raczej slizgajace sie sprzęgło. Za nowe dałem 2300 plus 500 robota. Tak jak mówiłem na starym ori zrobilem 180tys i sie nie slizgalo a nowe po 40 sie slizga. Kupiłem sachsa komplet.
krzysiek4312 Posted March 11, 2018 Author Posted March 11, 2018 Czy ktoś w końcu poradził sobie z tym problemem ???
krzysiek4312 Posted March 16, 2019 Author Posted March 16, 2019 Wymiana sprzęgła z dwumasa pomogło rozwiązać ten problem kosz to ok 3000zl pozdro??
Guest Posted March 16, 2019 Posted March 16, 2019 2 godziny temu, krzysiek4312 napisał: Wymiana sprzęgła z dwumasa pomogło rozwiązać ten problem kosz to ok 3000zl pozdro?? oby na dłużej, obyś za tydzień lub miesiąc znowu się nie skarżył u mnie przyczyną uślizgu był źle poprowadzony moment obrotowy w programie po chiptuningu, dopiero korekta a w zasadzie zmiana programu zlikwidowała uślizgi sprzęgła, wcześniej niepotrzebnie wymieniłem DKZ, mnie wymiana kosztowała 1949 zł za kompletny DKZ + 500 zł robocizna
krzysiek4312 Posted March 16, 2019 Author Posted March 16, 2019 5 minut temu, Charls napisał: oby na dłużej, obyś za tydzień lub miesiąc znowu się nie skarżył u mnie przyczyną uślizgu był źle poprowadzony moment obrotowy w programie po chiptuningu, dopiero korekta a w zasadzie zmiana programu zlikwidowała uślizgi sprzęgła, wcześniej niepotrzebnie wymieniłem DKZ, mnie wymiana kosztowała 1949 zł za kompletny DKZ + 500 zł robocizna Wymieniałem to wszystko w sierpniu tamtego roku i jak do tej pory śmiga wszystko dobrze??. Dopiero teraz wstawiłem komentarz bo mi się przypomniało? pozdro?✋
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now