Skocz do zawartości

Ronivw

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ronivw

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Juszczyn

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ronivw

1

Reputacja

  1. U mnie. Miało nie być w CAHA drugiego termostatu. A po wymianie tego za silnikiem mam znowu 90° Szkoda że wymieniłem pierwsze główny.
  2. W VW Bełtowski stwierdzili że w moim aucie występuje wąż który ma w sobie termostat zawór zwrotny jakiś trójnik i obejmy w cenie 960zl. A że można wymienić sam termostat za cenę 207zl. Numeru nie podał całego ale końcówka 113A Dla mechanika powiedział że wydrukuje schemat i instrukcje wymiany. 🙂
  3. Nie ma u mnie drugiego termostatu ani zaworka? Nie możliwe. Próbowałem namierzyć za silnikiem i coś widać. Dlatego chciałem mieć pewność jakie dokładnie numery. Dodam że temperatura spadła już 2 razy w okolicę 72 ° po wypaleniu DPF. Chłodnica spalin? Sama chłodnica wody może być uszkodzona?
  4. Chwilę pojeździłem no i niestety lipa. Podjechałem pod dom temperatura około 90°. Po paru minutach na biegu jałowym temperatura spadła na 74°. Pomoże ktoś z numerami drugiego termostatu i zaworu zwrotnego z tyłu silnika? Vin to WAUZZZ8K2AA077470.
  5. Dziś został wymieniony drugi raz termostat. Pierwszy był wymieniony w 2016-17 i po tym czasie znowu zaczęły się problemy. Termostat oczywiście orginał końcówka AD, nowy oring i nowe śruby Plus płyn. Koszt u Bełtowskiego Po rabacie za komplet 354zl.Po 4km 90° ogrzewanie 22°. Po postoju 5 min tempera spała na 80-82°. Po przejechaniu 500-1000m znów 90° Jest ok czy próbować wymienić zawór i drugi termostat? Nie pamiętam jak było wcześniej ale wydaje mi się że zawsze było 90° Druga sprawa. Poprzedni mechanik wymieniając potraktował orginalny termostat sylikonem w miejscu oring- rurka i wejściu do bloku pełno sylikonu. 6-7 lat było ok. Mogło się coś oderwać i przytkać resztę?
  6. Ronivw

    pompka paliwa pod autem

    Czy udało się coś ustalić? U mnie po wymianie pompki dalej buczy. Za pasażera aż źle się jedzie.
  7. Ja odpisywałem swój problem na forum i po doradztwie odpuściłem sobie wymianę przez 1 rok bo ten typ tak ma. Nie był to dobry pomysł bo jak się okazało nie dogrzewany silnik generował problemy z Dpf em i problemy z ogrzewaniem. Przed kolejną zimą zakupiłem w ASO nowy termostat z odpowiednim nr. Do dziś mam spokój. Zapomniałem o DPF ie I ogóle auto zawsze trzyma równe 90 stopni.
  8. To nie przypadkiem uszkodzona olejowa poduszka pod silnikiem?
  9. Ronivw

    2.0 TDI nierówna praca

    Mam podobnie lub tak samo. Nie zwracam na to uwagi.
  10. Według mnie to do wymiany termostat tylko orginał ASO z końcówką AD. Druga sprawa to wiatrak chodził przez wypalanie DPFa. Przy wypalaniu też auto grzało mi do 80-90 stopni. Po wymianie termostatu DPF wypala się rzadziej, bo auto pracuje w normalnych temperaturach i nie zasyfia się DPF tak szybko.
  11. Ja posiadam CAHA z 09.2009r I jest już poprawiony.
  12. Ja posiadam CAHA z 09.2009r I mam poprawioną pompę obecnie mam 230tys. Zrobiłem 45tys I tylko robiłem rozrząd, 4 łożyska, termostat, uszczelka pod deklem I przednie hamulce reszta jest seria i polecił bym ten silnik. Pozdrawiam
  13. Ronivw

    A4 B8 coś piszczy.

    Sprzegiełko alternatora było u mnie problemem. Po wymianie jakiś czas spokój, później znów to samo po kilku tyś km. Mechanik w jakiś sposób minimalnie stoczył te ostre raty i od tego czasu jest cisza. Nie rozumie tego do końca ale mam ciszę.
  14. Ronivw

    Kontrolka świec oraz check

    Pewne jest to że, dpf nie wypali się puki w komputerze będą błędy. Pozbądź się usterek I zacznie się wypalać normalnie.
  15. Przy spokojnej jeździe po miejscu to średnio 6-8km i stoi 90. Przy normalnym ogrzewaniu wnętrza. Wcześniej dystans nie miał znacznia, a dpf doprowadzał mnie do szału bo podjeżdżając pod dom na 2 biegu auto łapało 90 i już zaczynał wypalanie DPFu. Tej zimy może 2 razy tak się stalo bo autko robi to poczas normaknej jazdy. Spalanie koło komina drastycznie spadło. Średnio za 100zł ON ze Stadoilu robię 300km i dodam, że mam quattro. Dziwi mnie tylko fakt, że od wymiany do wymiany nie dolewam oleju wczoraj wyskoczył serwis olejowy. Tzn już nie pokazuje dystansu bo przejechałem 15tyś km i na MMI znikło może 0,5-1cm. Nie wiem czy to normalne i inni tak mają? Aha jeszcze jedno mój mechanik dostał termostat ode mnie do ręki i za jakiś czas wróciłem po auto. Zero narzekania , że ciężko lub coś było nie tak. To chyba zależy od mechanika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...