OskarXXX 0 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Witam Nie dawno zakupiłem moje marzenie czyli a4 z 1.8T wszystok niby ok ale mam dziwne wrażenie że turbo późno wstaje że jednak jak na 150 km to słabo się odpycha. Jak wykonać logi dynamiczne? Mam vaga już go troche ogarniam, próbowałem zrobić logi ale nic z tego nie wyszło.. Mógłby ktoś opisać jak to zrobić i jak wrzucić logi żeby ktoś mógł je ocenić? Wiem że jest pełno tematów o tym ale w większoci jest nie zrozumiale albo po łebkach, także wybaczcie ale jestem całkiem zielony Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc Edytowane 23 Stycznia 2018 przez OskarXXX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 2+33, 3+20 i 115+118. Logi parami jak napisałem, na 3 biegu od 1,5tys do odcinki z butem w podłodze, wczęsniej skasuj błędy nawet jak ich nie ma. Zapisane logi wrzuć na vaglogi.pl. Na youtubie jest nawet poradnik tylko, że dla diesla jak kojarzę ale zasada podobna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 A jak je zapisać? Czy same się zapiszą? I gdzie je potem znaleźć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) 13 minut temu, OskarXXX napisał: A jak je zapisać? Czy same się zapiszą? I gdzie je potem znaleźć ? Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz grupy, które chcesz logować, potem wciskasz log, możesz zmienić docelową nazwę pliku, klikasz start w momencie kiedy chcesz rozpocząć logowanie, jak kończysz to stop i koniec. Potem wchodzisz w folder vcdsa i tam jest kolejny folder log i Twoje logi. Wrzucasz potem na vaglogi.pl plik stamtąd i wklejasz tu wygenerowany link. Edytowane 22 Stycznia 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz grupy, które chcesz logować, potem wciskasz log, możesz zmienić docelową nazwę pliku, klikasz start w momencie kiedy chcesz rozpocząć logowanie, jak kończysz to stop i koniec. Potem wchodzisz w folder vcdsa i tam jest kolejny folder log i Twoje logi. Wrzucasz potem na vaglogi.pl plik stamtąd i wklejasz tu wygenerowany link.Ok dzięki jutro się tym zajmę, ale rozumiem że start klikam gdy już będę mieć 3 bieg i 1,5tys obrotów? I koniecznie do odcinki? Dziś jeszcze zauważyłem że na wyższych obrotach przy mocnym przyspieszeniu auto traci moc, mam nadzieję że jutro wszystko się wyjaśni [emoji3]Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) 4 minuty temu, OskarXXX napisał: Ok dzięki jutro się tym zajmę, ale rozumiem że start klikam gdy już będę mieć 3 bieg i 1,5tys obrotów? I koniecznie do odcinki? Dziś jeszcze zauważyłem że na wyższych obrotach przy mocnym przyspieszeniu auto traci moc, mam nadzieję że jutro wszystko się wyjaśni Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Najlepiej to robić w dwie osoby. Ty jedziesz, a druga osoba kliknie na Twój znak. Przynajmniej do 6tys , bo inaczej to nie ma sensu i pamiętaj żeby przed logami skasować błędy i nie odpuszczać gazu jak już się zacznie. Powodzenia Widzę, że masz lpg więc logi zrób na Pb, a na lpg najwyżej dodatkowo jeszcze 2+33 Edytowane 22 Stycznia 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Najlepiej to robić w dwie osoby. Ty jedziesz, a druga osoba kliknie na Twój znak. Przynajmniej do 6tys , bo inaczej to nie ma sensu i pamiętaj żeby przed logami skasować błędy i nie odpuszczać gazu jak już się zacznie. Powodzenia [emoji6] Widzę, że masz lpg więc logi zrób na Pb, a na lpg najwyżej dodatkowo jeszcze 2+33Gaz jest na pewno do regulacji więc nie wiem czy ma to sens ale mogę zrobić dla porównania, dzięki za wskazówki [emoji5]Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Zrobiłem mam nadzieje że dobrze, na gazie nie robiłem bo jak pisałem do regulacji http://vaglogi.pl/log-115_118_8zKY9.html http://vaglogi.pl/log-003_020_qtvCC.html http://vaglogi.pl/log-002_033_OCM47L.html Z góry dzięki za rzucenie okiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Nie wiem czy wiesz ale kupiłeś auto po programie Turbo nie osiąga zadanego doładowania i bardzo powoli wstaje. Na pewno lepiej się zbiera, nawet teraz, od serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Nie wiem czy wiesz ale kupiłeś auto po programie [emoji3] Turbo nie osiąga zadanego doładowania i bardzo powoli wstaje. Na pewno lepiej się zbiera, nawet teraz, od serii [emoji3]Ym no nie wiem, gościu twierdził że ma 150km, ja czuję spadek mocy przy około 5-5,5tys czuc że nie przyspiesza jak wcześniej.. A Co z tym turbo? Regeneracja? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Niech się wypowie ktoś mądrzejszy ale raczej bez wyciągnięcia turbiny się nie obejdzie. Możesz sprawdzić wcześniej zawór dv czy działa prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Niech się wypowie ktoś mądrzejszy ale raczej bez wyciągnięcia turbiny się nie obejdzie. Możesz sprawdzić wcześniej zawór dv czy działa prawidłowo.W każdym bądź razie dzięki bardzo za wskazówki [emoji5] Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 poszukaj dziury w dolocie,dv sprawdz a jak nie to turbawka do sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Może być ze tymi wezykami ucieka mi ciśnienie? Co je umyje zaraz są wilgotne, zauważyłem że jest to połączone z LPG i że jedna z tym hm bombek jest rozszczepiona i wystają małe membranki niestety nie wsadze tak telefonu żeby było widać na zdjęciu, uprzeczajac komentarze próbowałem to zlaczyc i się nie da cały czas wypada. Aktualnie jest wsadz one jak najbliżej jedno drugiego. [emoji3]Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Chodzi Ci o to? http://www.getem.pl/sklep/towar.4661.oryginalny.ezektor.zawór.vw.audi.058133753d.058133753.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Chodzi Ci o to? http://www.getem.pl/sklep/towar.4661.oryginalny.ezektor.zawór.vw.audi.058133753d.058133753.html Hm z tego co pamiętam wygląda bardzo podobnie Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Jeśli tak to kup ori. Nie masz słabszych hamulców? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OskarXXX 0 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Jeśli tak to kup ori. Nie masz słabszych hamulców?Mam takie wrażenie że ja jakieś takie gumowe, ale jednak myślałem że ma to wpływ na przyspieszanie.. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się