Jumpman23 0 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam. Dziś podczas jazdy spryskalem szyby i wycieraczki ustawiły się w położeniu gdy są maksymalnie "otwarte" - czyli patrząc od kierowcy prawa praktycznie pionowo na środku a lewa pionowo przy lewej stronie szyby. Działały prawidłowo tylko ustawialy się tak jak napisałem wyżej. Z racji, że spieszylem się do pracy zjechalem Na pobocze, nie gaszac samochodum, wyłączyłem wycieraczki i chciałem je siła powrócic do normalnej pozycji. Przepchnalem je parę centymetrów i zaczęły jeździć po szybie- jeden pełny ruch i stop, i tak co parę centymetrów ustawiły się prawie tak jak mają być tylko wracają do normalnego stanu i ok 5cm przesuwają się do góry. Cały czas dzialaja. Co może być powodem ? Przełącznik wycieraczek czy coś z mechanizmem bądź silnikiem wycieraczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Przestawiłeś na chama na mechaniźmie wycieraczek lub uszkodziłeś styki w silniczku. Jeśli cały czas zatrzymują się w tej samej pozycji to spróbuj przestawić ramię mocowane na silniczku. Niestety najpier będziesz musiał ściągnąć ramiona i wydrzeć podszybie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marny88 2 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 proponuję wyjąć cały mechanizm i dobrze go obejrzeć, jak nie to, to może jak napisałeś silniczek lub manetki, najlepiej żebyś miał drugi na podmianę:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT4 0 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 W mechanizmie wycieraczek w b6/b7 przy takich objawach lubi sie zacierać na tulejce, tzn pod spotem tego stożka z wieloklinem gdzie przykreca sie ramie wycieraczek. jest tam oring który z biegiem czasu puszcza wode lub inne nieczystosci i z biegiem czasu stawia opór silnikowi wycieraczek. trzeba to rozkrecić wyczyscić, przesmarować i założyc nowy oring. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Jakby się zacierało to by stanął cały mechanizm a autor tematu mówi że zatrzymują się nie w tym miejscu co trzeba. Na 99.9% trzpień przestawiony na ośce silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianT4 0 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Tylko bez przyczyny niepowinny sie zblokowac za pierwszym razem, tak czy inaczej jesli przeregulowanie połozenia wycieraczek nie przyniesie efektu, trzeba rozkrecac a wtedy sprawdziłbym te tulejki czy nie przycinaja sie. Oby regulacja pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się