marcin Ireland Opublikowano 3 Lutego 2009 Opublikowano 3 Lutego 2009 mam problem z temperatura silnika,silnik 2.5 v6 wskaznik temp.po przejechaniu dosc znacznej odleglosci zatrzymuje sie pomiedzy 50 a 90 stopni .idealnie po srodku.jak go trocho pogonie to troche podskoczy do gory ale zaraz potem wraca z powrotem.Nie wiem czy jest problem z termostatem czy ze wskaznikiem temperatury,bo generalnie dosc szybko sie nagrzewa.czujnik temp.jest nowy czyli mozna go wykluczyc,bo na starym bylo to samo.Co o tym zjawisku myslicie.Proszeo pomoc
ALBINEK Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Wymień termostat on odpowiada za utrzymanie temperatury.
slaweq Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Wykluczasz czujnik to pewnie termostat do wymiany.
RiCoTriCo Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 podepnij vag i zobacz co wyskoczy wydaje mi się że masz problem z termostatem ja wymieniałem razem z rozrządem i póki co jest git ...
DeeJay_Kill Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Niiestety trochę trzeba rozebrać, zeby wymienić termostat, ale w Twoim wypadku to nieuniknione.
hubert83passat Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam ja ma ten sam problem z 1,9 TDi 130km i nie wiem czy odrazu wymieniac termostat czy moze cos innego
slaweq Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Najpierw podepnij Vag żeby sie upewnić czy to termostat czy czujnik padł.
rav Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 Witam Zanim zdecydujesz się na wymianę termostatu (co w Twoim silniku wymaga sporo pracy) zrób tak jak Ci Flyer poradził. Podepnij VAG'a i sprawdz jakie informacje z czujnika G2/G62 odczytuje komputer. Bo być może masz uszkodzony wskaźnik temperatury płyny chłodzącego na blacie. (Tak jak to u mnie było) Poniżej link do post'u który m.in opisuje metodę zweryfikowania działania czujnika G2/G62 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html Powienieneś zacząć czytać od: termostat oraz G2/G62 niniejsza procedura ma na celu określenie źródła niemożności uzyskania przez silnik temperatury roboczej. ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się