oko29 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko . Borykam się od niedawna z "małym" problemem , Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine , po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , wymieniłem odmę, zawór odpowietrzania pokrywy zaworów , ponieważ odma była uszkodzona, przy okazji zmieniłem olej cewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik, (nie tanio ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie "z głowy" po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutaj okazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym, na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe, sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanika diagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem, przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic, więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM. Aż do dnia kiedy się zapalił check.. CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim super przejechane ma 370tys. ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada (membrana czy coś) bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze). ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem , ( serwo zamówione , czekam na kuriera). PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś ! . CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c
radekjez Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko [emoji4] . Borykam się od niedawna z "małym" problemem , Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine ,po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , wymieniłem odmę, zawór odpowietrzania pokrywy zaworów , ponieważ odma była uszkodzona, przy okazji zmieniłem olejcewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik, (nie tanio [emoji20] ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie "z głowy"po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutajokazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym, na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe,sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanikadiagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem,przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic,więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM.Aż do dnia kiedy się zapalił check.. CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim superprzejechane ma 370tys. ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada (membrana czy coś) bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze). ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem , ( serwo zamówione , czekam na kuriera). PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś ! . CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c Sprawdz gruszke kolektora ssacego moze byc urwana dzignia Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
oko29 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2018 @radekjez " i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )" Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane .
MaTeo85 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Jakies problemy ze wspomaganiem hamulcy też Ci się pojawiają więc może warto sprawdzić wszystkie węże itp. od podciśnienia.
radekjez Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 @radekjez" i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )" Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane . To jest masakra Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
oko29 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2018 @MaTeo85 mechanik sprawdził węże wszystkie 2x , i ja też , niektóre wymienione i stanowczo stawia na serwo @przem8 wymieniony :c .
error32856 Opublikowano 27 Stycznia 2018 Opublikowano 27 Stycznia 2018 no to masz zagadkę, spróbuj sonde podmienić
oko29 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 @error32856 zapytam mechanika , A czy jest możliwość sprawdzenia na vcds sondy? lub sond . ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się