Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 ALT -WYPADANIE ZAPŁONU.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko :) .   Borykam się od niedawna z "małym" problemem , 

Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine ,

po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , 

wymieniłem odmę,  zawór odpowietrzania pokrywy zaworów  ,  ponieważ odma była uszkodzona,  przy okazji zmieniłem olej

cewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał  więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), 

na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale 

zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie 

pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik,  (nie  tanio :( ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie  "z głowy"

po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutaj

okazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym,

 na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . 

Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp  , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe,

sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanika

diagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem,

przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą  co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic,

więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , 

auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM.

Aż do dnia kiedy się zapalił check..   CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim super

przejechane ma 370tys.  ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada  (membrana czy coś)  bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze).  ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem ,

( serwo zamówione , czekam na kuriera).    

 PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś !  .  CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c

 

 

Opublikowano
Witam wszystkich Audi maniaków i nie tylko [emoji4] .   Borykam się od niedawna z "małym" problemem , 
Gdy odpalam auto rano niezależnie od temperatury otoczenia czy to -5 czy +10 to auto pokazuje Check Engine ,
po podpięciu pod Vcds pokazuje wypadanie zapłonu na każdym cylindrze więc zacząłem szukać po internecie i pod maską , 
wymieniłem odmę,  zawór odpowietrzania pokrywy zaworów  ,  ponieważ odma była uszkodzona,  przy okazji zmieniłem olej
cewki na nowe oraz świece .(stare zostawiłem na zapas), a problem nie ustał  więc udałem się do mechanika (sprawdzonego), 
na kolejny dzień stwierdził że może to być zawór. więc zgodziłem się na zdjęcie głowicy , zawory były w porządku ale 
zaś łańcuch od zmiennych faz i wariator (chyba tak to się nazywa) nie pasował mechanikowi bo było słychać a na kompie 
pokazywało jemu źle coś (??) , zmieniliśmy łańcuch i wariator i chyba jakiś czujnik,  (nie  tanio [emoji20] ) , ale już sobie powiedziałem ,będzie  "z głowy"
po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta, nagrzaniu i ustawieniu przepustnicy(adaptacji) poczekaliśmy do rana(temperatura ok. 2 stopnie C) , i tutaj
okazało się że błąd dalej ten sam się pojawia , wypadanie zapłonu na każdym cylindrze(KOMPRESJA OK). Było tak przed i po naprawie, że tylko na zimnym,
 na ciepłym silniku błąd usuwałem i jeździł jak rakieta , ale jak postał całą noc to już problem wracał (mrygająca kontrolka Check engine) . 
Więc na polecenie mechanika wysłał mnie do swojego elektromechanika co by posprawdzał przewody itp  , sprawdził wymienił kostki od wtrysków i cewek na nowe,
sprawdzał czy prąd dochodzi itp, mówił że nie ma pojęcia co to może być bo na kablach było wszystko ok. Więc wróciłem z autem do swojego mechanika
diagnoza kolejna , wtryski(czy też rozpylacze). wymieniłem na NOWE , wraz z listwą , ale to nie uleczyło problemu więc, na własną rękę kupiłem,
przepływomierz i przepustnice nową , wraz z rurą  co idzie od filtra do przepustnicy ( w razie czego mogę ją zwrócić) po wymianie, okazało się że nie pomogło nic a nic,
więc szukałem po internecie itp , i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową ) . ale problem dalej był . już ręce opadają naprawdę , 
auto posiadam z 4 lata , naprawdę nigdy nie miałem problemu z samochodem, tylko serwis filtry i olej , i chodził jak złoto , oleju prał max do 0.5L na 10tyś KM.
Aż do dnia kiedy się zapalił check..   CZY KTOŚ BORYKAŁ SIĘ Z TAKIM PROBLEMEM ?? bo ja już nie mam sił a auta nie chce sprzedać ponieważ jeździ ... ŁO sie nim super
przejechane ma 370tys.  ETC, od niedawna też borykam się z problemem hamulców , twardy pedał hamulca prawdopodobnie serwo padło/pada  (membrana czy coś)  bo hamulce były odpowietrzanie . i wymieniane(klocki -tarcze).  ale no przecież serwo nie może być powodem wypadania zapłonu , nawet mechanika o to pytałem ,
( serwo zamówione , czekam na kuriera).    
 PANOWIE/PANIE specjaliści , doradźcie coś !  .  CZY KTOŚ wie może co może być powodem? Bo ja już myślę o zmianie silnika ;c
 
 
Sprawdz gruszke kolektora ssacego moze byc urwana dzignia

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@radekjez

i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )"

Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane . 

Opublikowano

Jakies problemy ze wspomaganiem hamulcy też Ci się pojawiają więc może warto sprawdzić wszystkie węże itp. od podciśnienia.

Opublikowano

Eżektor był sprawdzany?

Opublikowano
@radekjez
" i wymieniłem kolektor dolotowy (plastikowy). wraz z gruszką (nową )"
Gruszka jest nowa , nie urwana dzwignia , sprawdziłem teraz , w starym nie było urwane . 
To jest masakra

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@MaTeo85 mechanik sprawdził węże wszystkie 2x , i ja też , niektóre wymienione i stanowczo stawia na serwo

@przem8 wymieniony :c .

 

Opublikowano

no to masz zagadkę, spróbuj sonde podmienić

Opublikowano

@error32856 zapytam mechanika ,

A czy jest możliwość sprawdzenia na vcds sondy? lub sond . ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...