Jump to content
IGNORED

AUDI A4 B7 2.0 TDI Drgania silnika


Recommended Posts

Posted

Posiadam audi a4 b7 2.0 TDI BRE.  Od roku walczę z problemem drgań samochodu na wolnych obrotach, zauważyłem że w zimie jak odpalę auto przy -10 C to auto pracuje równo do momentu złapania temperatury tak jak by elementy gumowe się usztywniały. Dodam że zostały sprawdzone wtryski, koło dwu masowe, poduszki silnika  zostały wymienione i nadal auto ma drgania na biegu jałowym. Dodam że w aucie odpięty jest wentylator bo się spalił i przez to klimatyzacja nie działa oraz wymontowana jest chłodnica EGR ponieważ byłaś dziurawa. Zostało wszystko spięte na krótko. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem?

Z góry dzięki za zainteresowanie tematem.

Posted

Kwestia jak mocno drga i czy to regularne , czy nie regularne drgania  motorówki.

Generalnie wszystkie PD-ki kuleją na wolnych obrotach , tylko są to zazwyczaj leciutkie ledwo wyczuwalne i nieregularne bujnięcia motorówką.

jak masz coś takiego to się lepiej przyzwyczaj , bo te typy tak mają . Walka z tym może drogo kosztować, a szansa na pełny sukces mizerna :P

Zaraz ktoś napisze że u niego nie drga, ale to jak w przysłowiu, nieliczne wyjątki tylko potwierdzają regułę :D

Jak motorem mocno telepie to pierwszym podejrzanym jest uszczelnienie pompek :hi:

  • Upvote 1
Posted

Moj bre regularnie na luzie sobie drga od 6 lat na poczatku czepialem sie poduszek dwumasy pdkow i nic. Wiec jak by cosik bylo na rzeczy po takim czasie by juz wyszło.

Posted (edited)

Przyszło mi do głowy że jeszcze może być to przepływomierz bo ten który jest w aucie to jakiś chińczyk, dobry trop ?

Ktoś na forum z Krakowa ?

Edited by inomi13
  • 4 months later...
Posted

Witam również posiadam BRE 2.0 TDI 140hp. Mój też sobie podryguje, taktuje gdzieś tak co sekundę lekkie bujniecia, nie jedno lecz takie narastające w odstępach co sekundę. Zauważyłem również że dzieje się to także podczas jazdy tylko jest słabo wyczuwalne i wraz ze wzrostem obrotów te bujniecia takze są, lecz częstsze.

Sprawdzałem także w odczytach vaga stan elektrozaworu grupa 18. Posiadam obd eleven, fajne ustrojstwo. Z odczytów wynika że przy puszczaniu gazu wyskakuje błąd 128 co może oznaczac, według niektórych fachowców, że wystarczy popodginac połączenia w wiązce elektrycznej na wtryskach bo nie styka. Na jałowym 0 i przy dodawaniu gazu 4 - czyli poprawnie.

Jak sprawdzę to dam znać chyba że ktoś już coś takiego robił i ma wiedze którą może się podzielić.

  • Upvote 1
Posted

128 przy schodzeniu z obrotów w grupie 018 to prawidłowa wartość w PD-kach od 2005 roku :P

  • 2 months later...
Posted

Wracając do drgań BRE 140-sto konnego.

Ostatnio sprawdzając stan luzów na turbajnie zobaczyłem cos takiego na łopatkachScreenshot_20180827-185830.jpg

jakby coś przezeń przeleciało.

Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ?

 

  • 8 months later...
Posted
W dniu 27.08.2018 o 20:05, kamdab napisał:

Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ?

Wirnik faktycznie dostał jakimś ciałem obcym.

Raczej wątpię by miało to coś wspólnego z drganiami motorówki .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...