inomi13 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Posiadam audi a4 b7 2.0 TDI BRE. Od roku walczę z problemem drgań samochodu na wolnych obrotach, zauważyłem że w zimie jak odpalę auto przy -10 C to auto pracuje równo do momentu złapania temperatury tak jak by elementy gumowe się usztywniały. Dodam że zostały sprawdzone wtryski, koło dwu masowe, poduszki silnika zostały wymienione i nadal auto ma drgania na biegu jałowym. Dodam że w aucie odpięty jest wentylator bo się spalił i przez to klimatyzacja nie działa oraz wymontowana jest chłodnica EGR ponieważ byłaś dziurawa. Zostało wszystko spięte na krótko. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Z góry dzięki za zainteresowanie tematem.
piotrsob1 Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 Kwestia jak mocno drga i czy to regularne , czy nie regularne drgania motorówki. Generalnie wszystkie PD-ki kuleją na wolnych obrotach , tylko są to zazwyczaj leciutkie ledwo wyczuwalne i nieregularne bujnięcia motorówką. jak masz coś takiego to się lepiej przyzwyczaj , bo te typy tak mają . Walka z tym może drogo kosztować, a szansa na pełny sukces mizerna Zaraz ktoś napisze że u niego nie drga, ale to jak w przysłowiu, nieliczne wyjątki tylko potwierdzają regułę Jak motorem mocno telepie to pierwszym podejrzanym jest uszczelnienie pompek 1
hager84 Posted February 1, 2018 Posted February 1, 2018 Moj bre regularnie na luzie sobie drga od 6 lat na poczatku czepialem sie poduszek dwumasy pdkow i nic. Wiec jak by cosik bylo na rzeczy po takim czasie by juz wyszło.
inomi13 Posted February 6, 2018 Author Posted February 6, 2018 (edited) Przyszło mi do głowy że jeszcze może być to przepływomierz bo ten który jest w aucie to jakiś chińczyk, dobry trop ? Ktoś na forum z Krakowa ? Edited February 6, 2018 by inomi13
kamdab Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 Witam również posiadam BRE 2.0 TDI 140hp. Mój też sobie podryguje, taktuje gdzieś tak co sekundę lekkie bujniecia, nie jedno lecz takie narastające w odstępach co sekundę. Zauważyłem również że dzieje się to także podczas jazdy tylko jest słabo wyczuwalne i wraz ze wzrostem obrotów te bujniecia takze są, lecz częstsze. Sprawdzałem także w odczytach vaga stan elektrozaworu grupa 18. Posiadam obd eleven, fajne ustrojstwo. Z odczytów wynika że przy puszczaniu gazu wyskakuje błąd 128 co może oznaczac, według niektórych fachowców, że wystarczy popodginac połączenia w wiązce elektrycznej na wtryskach bo nie styka. Na jałowym 0 i przy dodawaniu gazu 4 - czyli poprawnie. Jak sprawdzę to dam znać chyba że ktoś już coś takiego robił i ma wiedze którą może się podzielić. 1
piotrsob1 Posted June 9, 2018 Posted June 9, 2018 128 przy schodzeniu z obrotów w grupie 018 to prawidłowa wartość w PD-kach od 2005 roku
kamdab Posted August 27, 2018 Posted August 27, 2018 Wracając do drgań BRE 140-sto konnego. Ostatnio sprawdzając stan luzów na turbajnie zobaczyłem cos takiego na łopatkach jakby coś przezeń przeleciało. Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ?
piotrsob1 Posted May 11, 2019 Posted May 11, 2019 W dniu 27.08.2018 o 20:05, kamdab napisał: Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ? Wirnik faktycznie dostał jakimś ciałem obcym. Raczej wątpię by miało to coś wspólnego z drganiami motorówki .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now