Skocz do zawartości

kamdab

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamdab

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wrexham

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

436 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamdab

1

Reputacja

  1. Działa ten włącznik przełącznik ?? ?
  2. @Devczy jeśli nagnie się ten sprężynujący drucik żeby mocniej dociskał to też pomoże w redukcji dzwonienia klocka na jarzmie ? Oczywiście na jarzmie już są wyżłobienia od klocka hamulcowego. Klocki tarcze nowe, nowy smar na ślizgach.
  3. Witam, również zastanawiam się jaki rozmiar tarcz hamulcowych na przodzie do mojego a4 B7 140 KM BRE Vin WAUZZZ8E97A170523. Pozdrawiam Dev
  4. Dziękuję OlekS za rzetelną odpowiedź mysle że teraz już lepiej rozumiem jak to działa Może jest szansa że jak doleje tego oleju to klima ruszy no i że się nie zatarła. Przestudiuje podaną lekturę i będę próbował dalej. Dzięki
  5. Pogubiłem się, pierw jest że: A później: Stąd też było moje poprzednie pytania między innymi. A teraz kolejne, w takim razie jaki olej odciąga sprężarka i jaki w razie potrzeby dobija? [Klima ogólnie była nabita po wymianie osuszacza i dyszy rozprężnej, ale warsztat stwierdził że klima nie działa więc gaz spuścili. Stwierdziłem że dobrze bo przynajmniej nie zapłaciłem za coś co i tak nie działa. Domniemania skierowali ku kompresorowi- albo zawór albo cały kompresor uwalony. Przed wymianą tych dwóch podzespołów w/w klima również była u nich nabijana i automat na paragonie wydrukował ile oleju pobrał i ile wlał- wtedy to było coś poniżej 12g. Wtedy klima też nie działała ale była nieszczelność, która wtedy "była" przyczyną nie działania klimy (nieszczelność usunięta).] Obecnie klimatyzacja jest nabita a przy wymianie zaworu pierw spuszczę czynnik maszyną automatyczną, wymienię zawór a następnie ponownie nabije czynnikiem.
  6. Układ klimatyzacji został nabity automatem który sam dozuje ilość oleju w razie potrzeby. Więc zakładam że było to nabite wraz z olejem. Czy jest jeszcze jakiś olej poza tym krążącym w układzie? Czy może on (a raczej jego brak) powodować słaba kompresję sprężarki ?
  7. [w edycji] Witojcie forumowicze. Widzę że problem nie rozwiązany w tym przypadku. Problem --> Audi a4 B7 wszystko nabite, czujnik ciśnienia sprawdzony(podmieniany), zawór regulacji wyciągnięty sprawdzany na krótko(przesuwa się w graniczne położenia), sprzęgło niezerwane(wszytko się wspólnie obraca), komp nie pokazuje żadnych błędów. Wręcz parametry wysterowania w normie, oprócz parametru ciśnienia które po uruchomieniu klimatronika nie zmienia wartości (stale pokazuje 5bar). Oczywiście ECON gaśnie co oznacza że parametry są w normie lecz kompresor nie wytwarza ciśnienia.... Na dyszy rozprężnej czysto bez opiłków, założona nowa, w starym osuszaczu też bez tragedii, też założony nowy. Zamówiłem nowy zawór regulujący i w przeciągu tygodnia będzie założony. Załączam fotkę starego(obecnego) i screena nowego który założę. Oraz załączam zdjęcie plakietki kompresora.
  8. Witojcie forumowicze. Widzę że problem nie rozwiązany. Mam podobny problem. Audi a4 B7 wszystko nabite, czujnik ciśnienia sprawdzony(podmieniany), zawór regulacji wyciągnięty sprawdzany na krótko(przesuwa się w graniczne położenia), sprzęgło niezerwane(wszytko się wspólnie obraca), komp nie pokazuje żadnych błędów. Wręcz parametry wysterowania w normie, oprócz parametru ciśnienia które po uruchomieniu klimatronika nie zmienia wartości (stale pokazuje 5bar). Oczywiście ECON gaśnie co oznacza że parametry są w normie lecz kompresor nie wytwarza ciśnienia.... Na dyszy rozprężnej czysto bez opiłków, założona nowa, w starym osuszaczu też bez tragedii, też założony nowy. Zamówiłem nowy zawór regulujący i w przeciągu tygodnia będzie założony. Załączam fotkę starego(obecnego) i screena nowego który założę. Oraz załączam zdjęcie plakietki kompresora.
  9. Wracając do drgań BRE 140-sto konnego. Ostatnio sprawdzając stan luzów na turbajnie zobaczyłem cos takiego na łopatkach jakby coś przezeń przeleciało. Czy możliwe, że coś doleciało do zaworów i narobiło szkody która powoduje te drgania ?
  10. Wymiana dekoru popielniczki w audi a4 b7. Z radiem 2din proces wymontowania całości znamy. Jednak aby ściągnąć sam dekor popielniczki 1. wystarczy żeby popielniczka była w pozycji otwartej. 1.1 warto zdemontować element plastikowy czarny na pokrywką popielniczki który wraz z pokrywką lekko się odchyla. Aby to zrobić wystarczy wysunąć metalowy pręt (niebieska linia), ośkę na której obraca się ta "maskownica". 1.2 warto pierw zsunąć sprężynkę która jest na tej ośce aby nie była naprężona, jedna nóżkę sprężyny wystarczy wysunąć z mocowania. 2. Od tyłu przez "okienko" wystarczy odgiąć leko zaczep dekoru, jednocześnie ciągnąć dekor, próbując go zsunąć z tego ruchomego zawiasu. Jest drugi taki zaczep symetryczne po drugiej stronie jednak cieKo się do niego dostać a i tak powinien samoczynnie puścić. I już mamy dekor na zewnątrz i można zrobić z nim np to Czyli kupić folie i okleić lub po prostu wymienić. Robione przy okazji czyszczenia gruntownego auta pod plastikami od koryta środkowego i oklejania reszty dekorow.
  11. Witam również posiadam BRE 2.0 TDI 140hp. Mój też sobie podryguje, taktuje gdzieś tak co sekundę lekkie bujniecia, nie jedno lecz takie narastające w odstępach co sekundę. Zauważyłem również że dzieje się to także podczas jazdy tylko jest słabo wyczuwalne i wraz ze wzrostem obrotów te bujniecia takze są, lecz częstsze. Sprawdzałem także w odczytach vaga stan elektrozaworu grupa 18. Posiadam obd eleven, fajne ustrojstwo. Z odczytów wynika że przy puszczaniu gazu wyskakuje błąd 128 co może oznaczac, według niektórych fachowców, że wystarczy popodginac połączenia w wiązce elektrycznej na wtryskach bo nie styka. Na jałowym 0 i przy dodawaniu gazu 4 - czyli poprawnie. Jak sprawdzę to dam znać chyba że ktoś już coś takiego robił i ma wiedze którą może się podzielić.
  12. kamdab

    Demontaż misy olejowej

    Wystarczył ten imbus o długości 150mm ? Oraz czy trzeba było ściągać przód ? Kupiłem ostanio audi a4 b7 2.0tdi (140 kucy) z silnikiem BRE. Nalatane prawie 300k a Ponieważ osobiście będę brał się do wymiany zabieraka a co za tym idzie i oleju (obecnie już jest czarny o konsystencji wody) chciałbym sobie uprościć tą robotę. Więc jeśli kolega "up" już to robił to może jakieś dobre wskazówki może podsunąć? Osobiście ciekaw jestem czy dobrze uniesiony silnik, zdjęty z poduszek, wystarczy żeby jakoś wymanewrować misą. Przodu wolał bym nie ściągać, jeśli to możliwe, pytanie czy się da ?
  13. To może słowem wstępu... Z miasta Łodzi się pochodzi co łódeczka w herbie płynie Tylko popłynąłem... Aż na wyspy Dopiero co kupiłem Audi A4 B7 z rocznika 2"007" z "interesującym" silnikiem 2.0TDI BRE. Na co dzień taxi i studia ale teraz jeszcze doprowadzenie Audi do porządku, jak się należy, bo wiadomo co mechanik to inna szkoła a tutaj w UK to czasem brak jakiejkolwiek a teraz czas na mnie, żeby powalczyć z niemiecką technologia Także mam nadzieję że w razie jakichkolwiek problemów razem coś zdziałamy Elo Ps. To mój pierwszy wpis na jakimkolwiek motoryzacyjnym forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...