kamilm123 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 Co to jest za część C27 13 007 02 i za co odpowiada? Ostatnio w wymieniałem rozrząd z przodu i łańcuch z napinaczem z tyłu bo rzęził dosyć głośno. Po wymianie wszystko było ok przez 2500km, zauważyłem, że samochód nabrał mocy i lepiej zbiera się z niskich obrotów aż któregoś razu stracił tą moc od dołu i ciągnął dopiero jak włączała się turbina. pojechałem do mechanika i powiedział mi, że może ten nastawnik C27 13 007 02 jest zepsuty i dlatego nie ciągnie od dołu.
przem8 Posted January 26, 2018 Posted January 26, 2018 (edited) Zrób log dynamiczny kanałów 90+93 i będzie widać czy i jak pracuje nastawnik oraz samo ustawienie rozrządu. Edited January 26, 2018 by przem8
kamilm123 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 oto logi kanałów 90+93: http://vaglogi.pl/log-090_093_DHH70YW.html Dodatkowo logi 002+033: http://vaglogi.pl/log-002_033_8RvMkQ.html i 115+118: http://vaglogi.pl/log-115_118_vD092.html
przem8 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Wychodzi na to, że nastawnik nie działa i turbo przeładowuje
Łukasz13 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 W logu dynamicznym nie sprawdzamy działania nastawnika...
kamilm123 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 Właśnie apropo nastawnika. Aktualnie mam założony nie swój tylko z A3. Na moim auto jakby nie miało mocy od dołu tylko dopiero jak załączało się turbo. Założę swój i zrobię logi jeszcze raz. Jak przepływka? Dobrze pokazuje?
Łukasz13 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Nastawnika bez pptrzeby bym nie ruszal bo nie ma on w tym momencie wplywu na moc.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
kamilm123 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 Oto logi statyczne 90+93: http://vaglogi.pl/log-090_093_U00L2ub.html
Łukasz13 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Jak chcesz sprawdzic nastawnik to musisz zrobic loga z normalnej jazdy, ale pewnie dziala poprawnie bo gdyby bylo cos nie tak z nim juz bys o tym wiedzial bo blad na vagu napewno by sie pojawil.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka
kamilm123 Posted January 27, 2018 Author Posted January 27, 2018 (edited) Konkretnie z tym nastawnikiem chodzi o to, że miałem wymieniany łańcuch z napinaczem i po 2000km znowu wydaje się, że jakby łańcuch rzęźił. Napinacz i łańcuch były nowe. Oto logi z normalnej jazdy: http://vaglogi.pl/log-090_093_kX9tNhB.html Edited January 28, 2018 by kamilm123
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now