Jump to content
Przerwa techniczna od 18:00. Wracamy najszybciej jak to będzie możliwe. Przepraszamy za niedogodności.
IGNORED

1.8T AMB ANALIZA LOGOW


Recommended Posts

Posted

Bardzo proszę o analizę logów. W mojej opinii auto jest odczuwalnie słabsze, niż było kiedyś. Czasem jest ok, ale czasem zdaje się zamulone i nie reaguje tak szybko jak kiedyś. Nie znam się na na tym, dlatego proszę o jasne i konkretne info. Jakiś czas temu wrzucałem logi lecz kilka osób, które się wypowiedziały nie zauważyły nic niepokojącego. 

Logi są robione na tiptroniku przełączonym na manualny tryb, do samego kickdowna - bez wciskania. 

Z góry dzięki

 

 

STATYCZNE :

002-033-032

http://log.malonetuning.com/chart/228353#H8KLCADCisK7cFoCA23CjkEOw4MgDATDv8OiwrPCkQrDjW8QB1osworClMOgCMKcKMOtw6tLwoJUw7XDgMORM8K7WlsLwoUWw55JBS%2FCvsKSAGrCvDscYTPDgmbCnDY9w73DpMOlwpEywqlYeFsrw6DCrcODwplLw7pQOxEiZSpeCMK6w4k7FVHDgsOqUMO%2BSGfCo3d8CMOqw71DUFJ8w4lVaWt%2Fw4LCti9xcgjDusKSfhPCrsOrwpzDpHR6csOuCynCtB0vw68AAAA%3D

DYNAMICZNE:

002-033

http://log.malonetuning.com/chart/228354#H8KLCADCr8K8cFoCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

003-020

http://log.malonetuning.com/chart/228355#H8KLCADCv8K8cFoCA03Ci0EOw4IwDATDv8OiwrMtwrVQw7hMwpRDwqBWwrBUw6LDinFRw6HDtcKQVkI9w67DjE4IcMOXw6dNClM2XcOmCsOYRWxwUsKTD8O%2FJkLDpsOCwpbCnGE3w6XDhcOmw6RKK8KlVVrCsTdpHMOpw71HYMKSH8K%2BJcKVw70gw4IJw484w6AFwq8RwqHDnw5pccKtw7Mkw558P8OEw7gFdcOnw6JCwpcAAAA%3D

115-118

http://log.malonetuning.com/chart/228357#H8KLCADDlsK8cFoCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

LPG

115-118

http://log.malonetuning.com/chart/228356#H8KLCADDucK8cFoCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D

 

Błędy silnika - te błędy był również za czasów, gdy auto chodziło bardzo dobrze.  Mechanik stwierdził, że jest to od pompy SAI i nie wpływa to na moc auta.

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 8E0 909 518 AK
   Component: 1.8L R4/5VT     G   0006
   Coding: 0016751
   Shop #: WSC 02120
2 Znalezione:  
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
            P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
            P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Posted

Błąd od pompy SAI, a drugi może być związany ze źle ustawionym lpg, nieszczelnością wydechu, umierającym katalizatorze itp. Jakie masz korekty w gr. 32 po jeździe na lpg? Z logów to turbo początkowo przeładowuje i trochę stuków w gr. 20. Kiedy wymieniałeś świece/cewki?

Posted

Błąd od kata był od samego początku jak jeszcze auto śmigało, może się z biegiem czasu coraz bardziej zapycha dlatego jest opornie ? Kiedyś auto bardzo reagowało na pedał gazu i było bardziej żwawe, teraz jadąc nim czuje jak gdyby było mocno obciążone.

Co do korekt to sprawdzę jutro - mam sprawdzić blok 032 statycznie po jeździe na LPG tak ?

Co znaczą stuki na bloku 020 ?

Cewki to conajmniej 2 lata - prawdopodobnie jeszcze lepiej.

Świece półtora roku temu - przy zakładaniu gazu

Posted
12 minut temu, Kiki28 napisał:

Co do korekt to sprawdzę jutro - mam sprawdzić blok 032 statycznie po jeździe na LPG tak ?

Jak przed zakładaniem lpg miałeś ten błąd od kata to nie będzie tego wina. Korekty w gr. 32 możesz sprawdzić ale co najmniej po 50km i bez żadnych logów tylko odczytać co tam jest. Dopuszczalne są +/-10, najlepiej jak najbliżej zera. W gr. 20 jest spalanie stukowe i dopuszcza się tam max. wartość 6 i zależy chociażby od jakości paliwa

Posted

Czyli czego mam szukać ? Czy któreś z moich pomiarów wskazuje kondycję pompy paliwa ?

Posted

Po tych logach nie widać problemów z pompą, wszystko w normie. Do ogarnięcia na pewno stan kata.

Posted

A co do przeładowywania turbiny to co to oznacza ?

Kata można jakoś sprawdzić w 100% czy nie jest zapchany ?

Posted
1 minutę temu, Kiki28 napisał:

Kata można jakoś sprawdzić w 100% czy nie jest zapchany ?

Poszukaj, bo jest opisana dokładnie procedura diagnostyki kata vagiem ale raczej nie daje 100% pewności. Co do turbo to nie wiem w czym dokładnie problem, może być zawór n75, nieszczelność, sztanga źle wyregulowana...

Posted

Czy te przeładowanie turbo znacznie wpływa na moc auta i może być winowajcą, czy jest to zbyt mały ubytek ?

Posted

Masz lekkie przeładowanie przy wstawaniu turbiny,  wpływa to na moc ale raczej pozytywnie, auto ma lepszego kopa z dołu, generalnie bym tego nie ruszał, co do reszty logów nie wyglada to żle, tak jak kolega napisał trzeba by zając się katem, wykrecić go i sprawdzić czy nie przytkany, a najlepiej wywalić od razu :)

Posted

Ok, a czy należy szukać przyczyny w kacie czy może sonda któraś przekłamuje ? Czy z tych logów wynika, że sondy działają dobrze ?

Posted

SOndy ok.

Posted

Ok w takim razie zajmę sie tym katem. Mam jeszcze jedno pytanko, czasem po odpaleniu po kilku godzinach przerwy przygasają mi światła i cała deska rozdzielcza. Przygaśnie tak z 10x i wróci wszystko do normy. Co moze być przyczyną? 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...