karoladamczyk98 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Witam! Zwracam się do was z pytaniami, mam audi a4 b5 95r i mam zamiar założyć elektryczne szyby z przodu, fabrycznie 4x korba... Kupiłem całe prowadnice z silniczkami, szybą itd. oraz boczki, w najbliższym czasie mam zamiar jeszcze dokupić oryginalną wiązkę szyb. Teraz pytanie jak to podłączyć jeśli nie miałem oryginalnie takiej opcji? Mniej więcej ogarnąłem który jest + który -... oraz sterownie masą... bo sprawdzałem na krótko czy silniczki nie spalone. Są też 2 żyły do pompki centralnego zamka, pytanie czy moja pompka się nada jeśli szyb nie miałem i jakie ona ma za zadanie wgl? Następne pytanie jest takie, czy któryś posiadać b5 przed liftem bez modułu komfortu był by wstanie wrzucić jakieś zdjęcia podglądowe podłączenia szyb, oraz zdjęcie podłączenie szyb do tej pompki? Wie ktoś może jeszcze jaki ma nr przekaźnik szyb elektrycznych, oraz czy będę miał go gdzie wpiąć jeśli nie miałem elektrycznych szyb? Wie ktoś może wgl co steruję tymi szybami, czyli np. jak sie zasuwa i zblokuje szybę ręką to żeby odbiła szyba? I ostatnie pytanie, nie działa mi przycisk szyb od kierowcy, znaczy raz działa raz nie jak sie go mocno naciśnie, wie ktoś może jak go wyjąć? Te piny od spodu co w nich jet wciskana kostka wyjąłem i wszytsko jest porządku, normalnie cpyka? Dziękuje wszystkim za poświęcony czas i udzielone odpowiedzi. Dzięki!
Pablo1809 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) Przekaźnik szyb to 365. Jest na żółtej podstawce. Jeżeli chcesz zamontować to tak jak w fabryce to musisz go wpiąć w dodatkową listwę przekaźników pod nogami kierowcy (odkręcasz tę pierwszą i za nią masz drugą). Od razu uprzedzam, że nie będzie to prosty zabieg. Ważna sprawa. Przed zakupem ori wiązki zobacz z jakiego roku masz silniczki. Wiązka miała inną konstrukcję w latach 94-96, a później ją lekko zmodyfikowali (w 1997). Dołożyli dodatkowy przewód lub przewody. NIe jestem pewien na 100%, ale jak kupisz nieodpowiednie, to coś może Ci nie działać. Też mam 4 korby i planuję podmiankę. Graty już mam, ale brakuje mi czasu na zabawę... a 2xel kompletny z szyberadachem.bmp Edytowane 2 Lutego 2018 przez Pablo1809
karoladamczyk98 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 Jak sprawdzić rok tych silniczków? Jakieś wybite numery czy na plastiku jest napisane? Bo ogólnie mam od silniczków wiązke ale jest ucięta na harmonijce, jest możliwość dolutowania kabli innego pochodzenia? I co wkońcu steruje tym, pompka centralnego zamka?
Pablo1809 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Data produkcji wiązki powinna być na papierowej etykiecie. Jeżeli silnik i przewody są z tego samego auta to raczej powinny być z tego samego okresu. Możesz też sprawdzić po numerze silniczka w ETCE. Przewody mozesz sobie bez problemu dolutowac do związki, ale niech mają taką samą powierzchnię przekroju.
karoladamczyk98 Opublikowano 2 Lutego 2018 Autor Opublikowano 2 Lutego 2018 A wiesz co steruje tymi szybami? Pompka, tak?
Pablo1809 Opublikowano 2 Lutego 2018 Opublikowano 2 Lutego 2018 Niestety nie wiem. Jeszcze nie rozgryzłem całości. Sam do tej pory próbuję rozkminić niektóre kwestie, np. gdzie wpiąć zieloną kostkę z wiązki głównej i po co ona w ogóle jest. Gdzieś to już było opisane, ale nie mogę znaleźć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się