wojtek72 0 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 (edytowane) http://vaglogi.pl/log-003_lw03Jfs.htmlhttp://vaglogi.pl/log-010_kMp8Bu.htmlhttp://vaglogi.pl/log-011_YnT3yto.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_683XP2.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_bE82pqv.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6R92A3.html Edytowane 4 Lutego 2018 przez wojtek72 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek72 0 Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 logi robione na 3, bo na 4 ecu odcina turbo przy gwałtownym wcisnięciu gazu przy okło 3 tysiącach obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Trzymałeś pedał gazu 100% na początku ? to wygląda na przycinającą się zmienną geometrię... Przeładowuje na maxa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek72 0 Opublikowano 8 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 W dniu 7.02.2018 o 14:54, kamil-vag napisał: Trzymałeś pedał gazu 100% na początku ? to wygląda na przycinającą się zmienną geometrię... Przeładowuje na maxa... tak jest, pedał był w podłogę, turbo na stół.. i jeszcze jedna sprawa, od wymiany oleju- tj.2400km temu zjadła mi ok litr, dodam że jest mokro pod kolektorem ssącym, pokrywa zmieniona, tandem pompa -sucha, czy to turbo puszcza??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się