GILI Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Z racji,że grupa VW powiększyła się niedawno o 2 koncerny produkujące samochody użytkowe,a ta branża podąża w kierunku automatyzacji mamy więc jedna z nowości. Platooning ma być jednym z kierunków rozwoju,tej myśli...pierwszy prowadzi reszta jedzie na inteligentnym łańcuchu.. Edytowane 6 Lutego 2018 przez GILI
inzKornel Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Jakoś tego nie widzę. Do pewnego momentu można wprowadzać "wspomagacze" w postaci automatycznego kierowania itp. ale problemów od razu można wysnuć kilka: 1. Wydaje mi się że nie nadaje się to do takich państw jak Polska, w której drogi są słabe -zazwyczaj 1 pas w jedną stronę 2. Co się stanie jak pierwsza ciężarówka zacznie wyprzedzać? KOlejnych 10 pojedzie za nią? 3. Jest coś takiego jak aktywny tempomat i to w sumie dla mnie wygląda podobnie...
GILI Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Opublikowano 28 Lipca 2018 (edytowane) Na A9 w Niemczech jeżdżą 2 takie Many pod Schenkerem szofery siedzą za kierownicą,ale większość trasy jadą same.Automatyczne Scanie pracują w okolicy portu w Rotterdamie,ale najbardziej zaawansowane testy przeprowadza Mercedes Truck w Europie i USA Edytowane 28 Lipca 2018 przez GILI
Rekomendowane odpowiedzi