krzysztofaeb Opublikowano 10 Lutego 2018 Opublikowano 10 Lutego 2018 (edytowane) Witam.Mam problem z przyspieszaniem audi 1,8 t aeb seria 150 km, Silnik jest mułowaty na wolnych obrotach , swiece zmieniane na bosch i ngk , cewki po konwersji na te nowsze ze wzmacniaczem (brak poprawy) , czyszczona przepustnica , dv wymieniony na ori rok temu (lekka poprawa bo membranka była nieszczelna) filtr powietrza wymieniony , przepływomierz czyszczony .Problem wystepuje od zawsze na pb i lpg, szczelnosc dolotu sprawdzana kilka krotnie według instrukcji jak równiez dmuchajac bezposrednio w przewód zdjęty z wyjscia turbo (moim zdaniem tylko wtedy można sprawdzić czy dv jest szczelny bo dmuchamy tak jak dmucha turbo czyli na jednym krućcu od dv nie ma cisnienia .Silnik sprawia wrazenie ze ma moment obrotowy np na 5tym biegu od ok 2tyś obrotów jak by potrafił sie zmobilizowac pod dużym obciazeniem . Zamontowałem manometr aby sledzic cisnienie wynosi ok 0.5 do 0.6 bara, po odłaczeniu wtyczki z n75 cisnienie wynosi ok 0,3 bara i auto robi sie słabsze , załaczam logi które zrobiłem wczoraj , pomoze ktos? http://vaglogi.pl/log-002_007_1DKgX.html http://vaglogi.pl/log-003_008_4S4oGk.html http://vaglogi.pl/log-007_HeXdtpm.html log rozpoczety na pb i przełaczony po 60 sek na lpg itd http://vaglogi.pl/log-002_013_t4wQp.html http://vaglogi.pl/log-002_007_Kg66asm.html http://vaglogi.pl/log-003_025_0Guk2.html Edytowane 10 Lutego 2018 przez krzysztofaeb
Łukasz13 Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 Logi wyglądają całkiem poprawnie, nie widać jakichś wiekszych problemów, jedynie cofanie zapłonu, co w sumie dziwne tylko na 3 i 4 cylindrze jak cofa to przewaznie na wszystkich, może coś nie tak z czujnikiem stukowym na tych cylindrach? Doładowanie też jest ok.
krzysztofaeb Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 Dzieki.Sprawdze jeszcze ustawienie rozrządu i czy takie same cofanie zaplonu jest na zimnym silnikuWysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
krzysztofaeb Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 Witam.Rozrząd sprawdzony.Cisnienie spreżania 12 bar na każdym cylindrze.Czy jest ktos kumaty w Bydgoszczy lub okolicy alby ogarnąc to auto?Myslalem ze jak kupie stare auto to sam dam rade ale jednak nie z tym silnikiem.Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
krzysztofaeb Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Opublikowano 2 Marca 2018 Cisnienie paliwa 3.5 bara na jałowym i prawie 4 bary na pełnym bucie.Na sterowniku od ajl jest mocniejszy ale od dołu słabo.Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się