Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Mam problem z przyspieszaniem audi 1,8 t aeb seria 150 km, Silnik jest mułowaty na wolnych obrotach , swiece zmieniane na bosch i ngk , cewki po konwersji na te nowsze ze wzmacniaczem (brak poprawy) , czyszczona przepustnica , dv wymieniony na ori rok temu (lekka poprawa bo membranka była nieszczelna) filtr powietrza wymieniony , przepływomierz czyszczony .Problem wystepuje od zawsze na pb i lpg, szczelnosc dolotu sprawdzana kilka krotnie  według instrukcji  jak równiez dmuchajac bezposrednio  w przewód zdjęty z wyjscia turbo  (moim zdaniem tylko wtedy  można sprawdzić czy dv jest szczelny bo dmuchamy tak jak dmucha turbo czyli na jednym krućcu  od dv nie ma cisnienia  .Silnik sprawia wrazenie ze ma moment obrotowy  np na 5tym biegu od ok 2tyś obrotów jak by potrafił sie zmobilizowac pod dużym obciazeniem . Zamontowałem manometr aby sledzic cisnienie  wynosi ok 0.5 do 0.6 bara, po odłaczeniu wtyczki z n75 cisnienie wynosi ok 0,3 bara i auto robi sie słabsze , załaczam logi  które zrobiłem wczoraj , pomoze ktos?

http://vaglogi.pl/log-002_007_1DKgX.html

http://vaglogi.pl/log-003_008_4S4oGk.html

http://vaglogi.pl/log-007_HeXdtpm.html log rozpoczety na pb  i przełaczony po 60 sek na lpg  itd

http://vaglogi.pl/log-002_013_t4wQp.html

http://vaglogi.pl/log-002_007_Kg66asm.html

http://vaglogi.pl/log-003_025_0Guk2.html

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez krzysztofaeb
Opublikowano

Logi wyglądają całkiem poprawnie, nie widać jakichś wiekszych problemów, jedynie cofanie zapłonu, co w sumie dziwne tylko na 3 i 4 cylindrze jak cofa to przewaznie na wszystkich, może coś nie tak z czujnikiem stukowym na tych cylindrach? Doładowanie też jest ok.

Opublikowano

Dzieki.Sprawdze jeszcze ustawienie rozrządu i czy takie same cofanie zaplonu jest na zimnym silniku

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam.Rozrząd sprawdzony.Cisnienie spreżania 12 bar na każdym cylindrze.Czy jest ktos kumaty w Bydgoszczy lub okolicy alby ogarnąc to auto?Myslalem ze jak kupie stare auto to sam dam rade ale jednak nie z tym silnikiem.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Cisnienie paliwa 3.5 bara na jałowym i prawie 4 bary na pełnym bucie.Na sterowniku od ajl jest mocniejszy ale od dołu słabo.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...