daglas Opublikowano 11 Lutego 2018 Opublikowano 11 Lutego 2018 (edytowane) Witam Panowie, prosiłbym kogoś doświadczonego o ocenę logów które zrobiłem. Jestem ciekaw czy auto miało coś grzebany soft i czy widać jakieś nieprawidłowości. W jednym z tematów znalazłem które grupy warto logować. Pzdr http://vaglogi.pl/log-115_118_1e3Nz.html http://vaglogi.pl/log-003_020_v9FtY.html http://vaglogi.pl/log-002_033_43M7d7H.html http://vaglogi.pl/log-032_jfWs60O.html Edytowane 3 Marca 2018 przez daglas
daglas Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 Ktoś potrafi moze ? albo na co trzeba patrzec i skad wziac wzorcowe parametry ?
przem8 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Kasowane błędy przed logami? Turbo trochę nie trzyma doładowaniu od 5,7 tys obr i od 5 do 5,8 jest ubogo.
daglas Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) 25 minut temu, przem8 napisał: Kasowane błędy przed logami? Turbo trochę nie trzyma doładowaniu od 5,7 tys obr i od 5 do 5,8 jest ubogo. Tak kasowalem. Z czego to moze wynikac ? Dodam, ze z nie standardowych rxeczy mam wyciete srodkowe tlumiki, filtr pipercross i jakas podkladka pod dvke ala blow off. Edytowane 13 Lutego 2018 przez daglas
przem8 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Z doładowaniem to może te kombinacje z dv mogą mieć coś wspólnego. Niech się wypowie ktoś obyty z tfsi
daglas Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 23 minuty temu, przem8 napisał: Z doładowaniem to może te kombinacje z dv mogą mieć coś wspólnego. Niech się wypowie ktoś obyty z tfsi A o co chodzi z tym, ze ubogo ? Jakie sa zazwyczaj powody takiego stanu rzeczy ?
przem8 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) Uboga mieszanka, korekty w gr. 33 dużo na +. Powodów może być dużo, począwszy od nieszczelności, przez przepływomierz po problemy z ciśnieniem paliwa. U Ciebie zacząłbym raczej od szukania nieszczelności, bo miejscami wskazania przepływu praktycznie stoją w miejscu. Edytowane 13 Lutego 2018 przez przem8
daglas Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 6 minut temu, przem8 napisał: Uboga mieszanka, korekty w gr. 33 dużo na +. Powodów może być dużo, począwszy od nieszczelności, przez przepływomierz po problemy z ciśnieniem paliwa. U Ciebie zacząłbym raczej od szukania nieszczelności, bo miejscami wskazania przepływu praktycznie stoją w miejscu. To mozejest faktycznie przez ta podkladke pod dvke ucieka cisnienie ? Dvka normalnie gdzie zrzuca cisnienie ? A po czym ogolnie mozna wnioskowac czy auto mialo robiony soft ? Sama wysokosc doladowania zadanego czy jeszcze inne parametry ?
przem8 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 2 minuty temu, daglas napisał: Sama wysokosc doladowania zadanego czy jeszcze inne parametry ? Dodatkowo po przepływie i po czasie wtrysków jeśli robiony soft na seryjnych wtryskiwaczach.
Łukasz13 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Jest soft, troche nawet na na wyrost w górnych partiach obrotów. Problem jest prawdopodobnie z paliwem.
daglas Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 3 godziny temu, Łukasz13 napisał: Jest soft, troche nawet na na wyrost w górnych partiach obrotów. Problem jest prawdopodobnie z paliwem. W sensie, ze za duze doladowanie ? Oco dokladniej chodzi z tym nad wyrost ? Moze byc cos nie tak odsamo lipnego paliwa ? Bo zalalem ostatnio na lotosie i cos gorzej od tego momentu odpala.
Łukasz13 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 W sensie że powyżej 6 tyś obr troche za duże doładowanie zadane ale tym narazie nie ma sie co przejmować, zrób logi 031+106 i 140+230.
daglas Opublikowano 14 Lutego 2018 Autor Opublikowano 14 Lutego 2018 2 minuty temu, Łukasz13 napisał: W sensie że powyżej 6 tyś obr troche za duże doładowanie zadane ale tym narazie nie ma sie co przejmować, zrób logi 031+106 i 140+230. Ok zrobie. A gdybym chcial dp dorzucic to musze jakas korektedo zrobic ?
Łukasz13 Opublikowano 14 Lutego 2018 Opublikowano 14 Lutego 2018 Korekte nie koniecznie, chyba ze pod kątem usuniecia błedu zwiazenego z brakiem kata.
daglas Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 14.02.2018 o 13:30, Łukasz13 napisał: Korekte nie koniecznie, chyba ze pod kątem usuniecia błedu zwiazenego z brakiem kata. http://vaglogi.pl/log-140_230_lL68W3.html http://vaglogi.pl/log-115_118_LOZCPrs.html http://vaglogi.pl/log-031_106_WsW5Oh.html http://vaglogi.pl/log-003_020_FjRZyf.html http://vaglogi.pl/log-002_033_wr6h380.html tutaj komplet logów po zalaniu vervy bo poprzednie byly na dynamicu i ogolnie cos auto slabo odpalalo, dodatkowo wyskoczył błąd 012555 układ regulacji niskiego ciśnienia paliwa P310B-008 ciśnienie poza zakresem tolerancji sporadyczny Edytowane 17 Lutego 2018 przez daglas
daglas Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 Dodam, ze blad wyskoczyl dwa razy raz przy 6200 obr a drugi raz przy 6500
Łukasz13 Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 W tych logach wyszło troche lepiej niż w poprzednich bo sonda nie miała az tak dużych korekcji, ale co widać po ciśnieniu paliwa nadal nie jest takie jak powinno i nie pokrywa się z zadanym. Dodatkowo błąd który się pojawia może mieć związek z mało wydajną pompa paliwa w baku, albo zabrudzonym filtrem, od tego chyba by trzeba było zacząć.
daglas Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 27 minut temu, Łukasz13 napisał: W tych logach wyszło troche lepiej niż w poprzednich bo sonda nie miała az tak dużych korekcji, ale co widać po ciśnieniu paliwa nadal nie jest takie jak powinno i nie pokrywa się z zadanym. Dodatkowo błąd który się pojawia może mieć związek z mało wydajną pompa paliwa w baku, albo zabrudzonym filtrem, od tego chyba by trzeba było zacząć. Ta nie wydolnosc jest w jakims zakresie czy po calosci ? Nic nie walnie od jazdy ?
daglas Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor Opublikowano 25 Lutego 2018 W dniu 17.02.2018 o 17:30, Łukasz13 napisał: W tych logach wyszło troche lepiej niż w poprzednich bo sonda nie miała az tak dużych korekcji, ale co widać po ciśnieniu paliwa nadal nie jest takie jak powinno i nie pokrywa się z zadanym. Dodatkowo błąd który się pojawia może mieć związek z mało wydajną pompa paliwa w baku, albo zabrudzonym filtrem, od tego chyba by trzeba było zacząć. Wymienilem filtr paliwa. Ktore grupy zlogowac ?
daglas Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Opublikowano 3 Marca 2018 Po wymianie filtra komplet logów aczkolwiek nic to chyba nie dało bo po logach pieciokrotnie wyskoczył błąd jak poprzednio o niskim ciśnieniu paliwa poza tolerancją. http://vaglogi.pl/log-032_I442LF.html http://vaglogi.pl/log-140_230_olK2GZ.html http://vaglogi.pl/log-115_118_HUiTf76.html http://vaglogi.pl/log-031_106_8taZh1.html http://vaglogi.pl/log-003_020_d7693sR.html http://vaglogi.pl/log-002_033_OVbfwl.html Dodatkowo wyszedł problem ... Ostatnio przy odpalaniu podczas dużych mrozów gdy auto sobie chodziło żeby się troche rozgrzać po zejściu ze ssania auto chodzi troche nie równo, nie waliło żadnym błędem. Po rozgrzaniu na jałowym już pracuje prawidłowo. Co może być tego przyczyną ? Załączam filmik Przy kasowaniu błędów przed logami też wyskoczył jakiś nowy błąd: 000768 - Rozpoznano wypadanie zap³onów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 008 - - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00101000 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 220336 km WskaŸnik czasu: 0 Ramka zamro¿ona: Obroty silnika: 823 /min Obci¹¿enie: 27.0 % Prêdkoœæ: 0.0 km/h Temperatura: 24.0*C Temperatura: -6.0*C Ciœnienie rzecz.: 990.0 mbar Napiêcie: 14.224 V 000772 - Cylinder 4 P0304 - 008 - rozpoznane wypadanie zap³onów - Sporadyczny Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00101000 Priorytet b³êdu: 0 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 255 Przebieg: 220336 km WskaŸnik czasu: 0 Czy możliwe, że ta nie równa praca spowodowana jest wypadaniem zapłonu na jednym z cylindrów ? Tylko dlaczego częstotliwość błędu jest tylko 1 raz gdzie praktycznie codziennie auto tak pracuje na zimno ? Od czego zacząć ? wymiana świec + nowa cewka ? Bo jeżeli podmienie cewke pomiedzy cylindrami to nic mi to zbytnio nie da skoro nie wali błędem cyklicznie. Czwarty cylinder to który ? ten od strony przodu czy tyłu samochodu ? Z góry dzięki za wszelką pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się