a4b5rs4 Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Dynamiczny: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-007_002_p13FP6.html Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_6Szuhk.html Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_6dSh7h.html
cysiek18 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 W temacie masz 1.8t. Dla tego logi na 3 biegu do odcinki a nie do 5 tys. Dodatkowo kasuj błędy przed logami. Grupy: 002+033, 115+118, 003+020
Łukasz13 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 13 godzin temu, a4b5rs4 napisał: Dynamiczny: Grupy 002, 007: http://vaglogi.pl/log-007_002_p13FP6.html Grupy 003, 025: http://vaglogi.pl/log-003_025_6Szuhk.html Grupy 002, 013: http://vaglogi.pl/log-002_013_6dSh7h.html Logi wyglądają poprawnie, można było zrobić do odcinki, ale to nie wniesie za bardzo nic do problemu o którym piszesz, jak możesz to sprawdz jak wygląda doładowanie turbiny.
a4b5rs4 Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 W tym problem ze w tym silniku nie da się w vagu doładowania turbo sprawdzic Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
a4b5rs4 Opublikowano 13 Lutego 2018 Autor Opublikowano 13 Lutego 2018 A n75 poprawnie pracuje czy tez nie ma w logach ?i przepływka Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Łukasz13 Opublikowano 13 Lutego 2018 Opublikowano 13 Lutego 2018 Da się sprawdzić ale manometrem podłaczonym do kolektora, ewentualnie łatwiej jak jest lpg można podejrzeć doładowanie w programie od lpg. W logach nie widać nic niepokojącego, turbo wg. logów wstaje w okolicy 2 tyś, obr dlatego trzeba to sprawdzić czy rzeczywiście tak jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się