bartekA4 0 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Ostatnio chcialem otworzyc samochod kluczykiem i mam problem z przekreceniem go w prawo w drzwiach kierowcy, da rade to zrobic ale trzeba użyć troche siły, w lewo działa lekko, może to być spowodowane tym że auto głownie było otwierane z pilota, wiecie może co zrobić żeby ten kluczyk sie lekko przekrecał w prawa strone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 9 Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Rozebrać, nasmarować, ewentualnie wyregulować cięgna. Zdejmij tapicerkę drzwi i zobacz co jest nie tak od środka z klamką i bębenkiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapsel 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 wd-40 smarować i rozruszać Link to comment Share on other sites More sharing options...
walus 0 Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 WD-40 powinno pomoc.Mialem ten sam problem trzy dni temu i jak reko odjol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartekA4 0 Posted March 14, 2007 Author Share Posted March 14, 2007 Spróbowałem metoda WD40 i rzeczywiście lżej teraz chodzi:) Dzieki Wszystkim za Odpowiedzi, pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanlej 0 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 no i tutaj tez sie podepne:) - 1)problem mam taki ze od strony kirowcy jak zamkne drzwi to po chwili sie otwieraja:( zamykam drzwi i czasmi jest to kilka sek a czasmi godzina i sie otwieraja zamki ! a jak zamkne od pasazera to jest git:) co to moze byc?? jaki problem:)??? 2)czy moge poprosic kolesia od montowania alarmu ( bo bede go zakładał ) zeby mi drzwi odłaczył tak zeby kluczykiem nie działało zamykanie i otwieranie ?? i np zostawił tylko otwieranie w klapie na kluczyk??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapsel 0 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 drzwi możesz odłączyć bez problemu tylko ten co ci będzie montował alarm musi być kumaty jak ci powie że się nie da to jedz do innego Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanlej 0 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 oki czyli sie da no to wiem juz do kogo jechac:) a teraz co z pierwszym problemem?? czy poprostu po pdłaczeniu alarmu i odcieciu drzwi nie bedzie to miało znaczenia:)??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapsel 0 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 niech ten co ci będzie montował alarm odetnie drzwi kierowcy i pasażera i zostawi tylko sterowanie awaryjne z tylnej klapy no i niech usunie zimne luty z pompy centralnego a wtedy będziesz zadowolony na 100 % Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanlej 0 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 kapsel, dzieki wielkie :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamq 3 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 To u mnie w ogóle nie da się przekręcić zamka w tylnej klapie. WD40 nic nie dało!! Mam Sedana. Pomóżcie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chołek_płock 0 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 To u mnie w ogóle nie da się przekręcić zamka w tylnej klapie. WD40 nic nie dało!! Mam Sedana. Pomóżcie! Miałem ten sam problem... Niestety trzeba rozebrać wkładkę zamka bagażnika (bębenek) i go dokładnie wyczyścić. Samo wymontowanie nie jest trudne, natomiast rozmontowanie to już wyższa szkoła jazdy, jeśli ktoś tego nigdy przedtem nie robił. W fabryce napakowali tam smaru, który po latach robi się jak kit, do tego dochodzą tlenki aluminium (taki biały nalot) i skutecznie blokuje to zapadki w bębenku. Polecałbym wymontować zamek i zanieść go do ślusarza - tam gdzie dorabiają klucze. Myślę, że za godzinę będzie do odbioru- wyczyszczony i nasmarowany. A jak pan ślusarz podejdzie profesjonalnie do sprawy, to jeszcze przypiłuje zapadki, tak aby się lekko otwierał się w przyszłości zamek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
preziosio 0 Posted April 9, 2007 Share Posted April 9, 2007 kapsel, Witam serdecznie, na forum wyczytałem, że jest Pan fachowcem od centralnych zmaków. Proszę o pomoc , gdyż zepsuł mi sie centralny , wymontowałem pompke z auta , rozkręciłem obudowe i okazało sie , że połamane są łopatki w pompce i to jest przyczyną nie działającego centralnego. Prosze mi powiedzień , czy pasowałby łopatki z innej pompki do audi , np z audi 80?Co w takim razie mam robić? [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 10-04-2007, 07:16 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now