Jump to content
IGNORED

Problem z centralnym zamkiem


bartekA4
 Share

Recommended Posts

Ostatnio chcialem otworzyc samochod kluczykiem i mam problem z przekreceniem go w prawo w drzwiach kierowcy, da rade to zrobic ale trzeba użyć troche siły, w lewo działa lekko, może to być spowodowane tym że auto głownie było otwierane z pilota, wiecie może co zrobić żeby ten kluczyk sie lekko przekrecał w prawa strone?

Link to comment
Share on other sites

Rozebrać, nasmarować, ewentualnie wyregulować cięgna.

Zdejmij tapicerkę drzwi i zobacz co jest nie tak od środka z klamką i bębenkiem.

Link to comment
Share on other sites

wd-40 smarować i rozruszać

Link to comment
Share on other sites

no i tutaj tez sie podepne:)

- 1)problem mam taki ze od strony kirowcy jak zamkne drzwi to po chwili sie otwieraja:( zamykam drzwi i czasmi jest to kilka sek a czasmi godzina i sie otwieraja zamki :( !

a jak zamkne od pasazera to jest git:) co to moze byc?? jaki problem:)???

2)czy moge poprosic kolesia od montowania alarmu ( bo bede go zakładał ) zeby mi drzwi odłaczył tak zeby kluczykiem nie działało zamykanie i otwieranie ?? i np zostawił tylko otwieranie w klapie na kluczyk???

Link to comment
Share on other sites

drzwi możesz odłączyć bez problemu tylko ten co ci będzie montował alarm musi być kumaty jak ci powie że się nie da to jedz do innego

Link to comment
Share on other sites

niech ten co ci będzie montował alarm odetnie drzwi kierowcy i pasażera i zostawi tylko sterowanie awaryjne z tylnej klapy no i niech usunie zimne luty z pompy centralnego a wtedy będziesz zadowolony na 100 %

Link to comment
Share on other sites

To u mnie w ogóle nie da się przekręcić zamka w tylnej klapie. WD40 nic nie dało!! Mam Sedana. Pomóżcie!

Link to comment
Share on other sites

To u mnie w ogóle nie da się przekręcić zamka w tylnej klapie. WD40 nic nie dało!! Mam Sedana. Pomóżcie!

Miałem ten sam problem...

Niestety trzeba rozebrać wkładkę zamka bagażnika (bębenek) i go dokładnie wyczyścić.

Samo wymontowanie nie jest trudne, natomiast rozmontowanie to już wyższa szkoła jazdy, jeśli ktoś tego nigdy przedtem nie robił.

W fabryce napakowali tam smaru, który po latach robi się jak kit, do tego dochodzą tlenki aluminium (taki biały nalot) i skutecznie blokuje to zapadki w bębenku.

Polecałbym wymontować zamek i zanieść go do ślusarza - tam gdzie dorabiają klucze. Myślę, że za godzinę będzie do odbioru- wyczyszczony i nasmarowany. A jak pan ślusarz podejdzie profesjonalnie do sprawy, to jeszcze przypiłuje zapadki, tak aby się lekko otwierał się w przyszłości zamek.

Link to comment
Share on other sites

kapsel,

Witam serdecznie, na forum wyczytałem, że jest Pan fachowcem od centralnych zmaków. Proszę o pomoc , gdyż zepsuł mi sie centralny , wymontowałem pompke z auta , rozkręciłem obudowe i okazało sie , że połamane są łopatki w pompce i to jest przyczyną nie działającego centralnego. Prosze mi powiedzień , czy pasowałby łopatki z innej pompki do audi , np z audi 80?Co w takim razie mam robić?

[ Komentarz dodany przez: zdeniu: 10-04-2007, 07:16 ]

witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...