Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawidłowe ustawienie pompowtrysków Audi A4 B7 2.0 TDI BPW


Salas_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mogłaby jakaś dobra dusza podać prawidłowe dane/wymiary do ustawienia pompowtrysków żeby wszystko było cacy? Mechanik mi zmieniał oringi na pompowtryskach + gniazda papierem wyczyścił i mówi, że ustawił jak powinno być: na 180', bo były na 220' - wcześniej ktoś grzebać musiał i przestawił. No i teraz według FISa mam dużo, dużo większe spalanie... Mówi, że może ustawić tak jak było wcześniej. W ogóle śrub nie wymieniłem przy tym zabiegu, tylko 4x zestaw naprawczy kupiłem bez nich. [emoji37] Mówił, że śrub nie muszę kupować, ale czytałem inaczej na forum/forach.

 

Pacjent jak w temacie: A4 B7 2.0 TDI oznaczenie silnika BPW 140 km (jeszcze) [emoji39] + DPF - nowy jest i nie pozbywam się go póki co [emoji850]. W ogóle jak spalanie spada po wycięciu DPFa i zaślepieniu EGRa?

 

W ogóle zobaczcie foto na jakim syfiastym oleju we Francji musiał jeździć ten samochód... 1baee8cc1e103a7e926d09d2dd516acd.jpg

 

Skrobnięte z Szajsunga S7

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Salas_ napisał:

Witam.

ustawił jak powinno być: na 180', bo były na 220' - wcześniej ktoś grzebać musiał i przestawił. No i teraz według FISa mam dużo, dużo większe spalanie...

To czy pompki ustawione są na180 czy 225 stopni nie powinno mieć zauważalnego wpływu na zużycie paliwa :hi:

Może Ci pompki podmienił  na wydajniejsze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy pompki ustawione są na180 czy 225 stopni nie powinno mieć zauważalnego wpływu na zużycie paliwa :hi:
Może Ci pompki podmienił  na wydajniejsze :decayed:
Aha. Jak lepiej będzie? Może jakieś podpowiedzi co mam mu przekazać? [emoji848]

Raczej nie podmienił... Raczej, nigdy nic nie wiadomo w sumie [emoji14] tak w ogóle ten 'zabieg' ma się jakoś do przyspieszenia - wkręcania turbo? Wydaje mi się, że później wjeżdża teraz trochę...

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpytaj go czy wyczyścił końcówki wtryskowe pompowtryskiwaczy szczotką drucianą , bo na forach tak zalecają :decayed:

Oczywiście nie wolno tego robić , bo potem są problemy z mocą i spalaniem :P, w zalezności co Ci odpowie to będziemy wiedzieli co robić dalej... :D:facepalm:

Edytowane przez piotrsob1
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dłużej pojeździłem i spalanie rzeczywiście mam około 2,5l większe... Prosta, tempomat, a komp mi pokazuje - foto. Byłem dzisiaj u tego mechanika i on mi pompki skręcił na 180', a wcześniej nie były na 220' tylko na.... 90'! [emoji52] Myślał, że ktoś je regulował wcześniej, bo grzybki zjechane były i jak pompki dostały nowe zestawy naprawcze to skręcił je na tyle ile powinno być.

Dlatego taka różnica w spalaniu jest i turbo dostaje trochę później 'kopa'? Wcześniej to było coś 1900 - 2000 rpm, a teraz konkretne jest od 2300 obrotów. Pompki są na wykończeniu? Do płukania je oddać - 200 zł za komplet czy to raczej bez sensu...

W poniedziałek mi ustawi je tak jak były. Czy jakieś inne pomysły macie?

Pozdrawiam 5ba0a3594495602493adb71d8ed6a4de.jpge027d667662af005ad6d39dc43d8e978.jpg07f31a6d15204a8e5aa950b57307b357.jpg

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw pompki na 180 stopni i spokojnie poczekaj na cieplejsze czasy , coś mi się wydaję że po prostu to zwiększone spalanie może wynikać z bardzo niskich temperatur jakie ostatnio były ...:decayed:

Ostatnio trochę się pokręciłem swoją, to FIS mi pokazywał ponad 10l/100  :P

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw pompki na 180 stopni i spokojnie poczekaj na cieplejsze czasy , coś mi się wydaję że po prostu to zwiększone spalanie może wynikać z bardzo niskich temperatur jakie ostatnio były ...:decayed:
Ostatnio trochę się pokręciłem swoją, to FIS mi pokazywał ponad 10l/100  [emoji14]
Mówisz? Tak zrobię i zobaczymy - dam znać w temacie.

Dzięki [emoji111]️

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi bpw pali w granicach 8 litrów. Nie wydziwiaj pompki maja być ustawione na 180. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi bpw pali w granicach 8 litrów. Nie wydziwiaj pompki maja być ustawione na 180. 
Średnio? A możesz powiedzieć ile sama trasa / miasto? Gdzie ja wydziwiam? Mają być na 180* i tak będą! ;)

Skrobnięte z Szajsunga S7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnio pali 8 miasto mało zakorkowane 8, trasa do 160km/h 8 litrów. Brak DPF mocny program turbo brd + fimc. Te silniki tyle pala przy normalnej jeździe. To nie 1.9 na pompie że 5.5 pali. :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwie A2-ki 1,4 tdi , w jednej jest wydmuchana uszczelka pod głowicą i trzeba jeździć delikatnie by płynu nie wywalało , jej spalanie nawet teraz w zimie nie przekracza 5,5 l.

Ta druga, ze sprawną uszczelką  pali dwa litry więcej ...:kox::P

Wniosek z tego taki że czasem dla spalania jest lepiej jak w silniku jest coś popsute :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...