Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6][BFB] Wyższe korekty, cofanie zapłonu


Pilsnneer

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie klubowicze! :)

Po roku czasu od kupna zapalił mi się kilka razy "check", Bank 1 Sensor 1 [System to lean].

Dzisiaj spostrzegłem się że po jeździe na LPG korekty pod obciążeniem wychodzą na +17. Skasowałem błędy i pojechałem na 50 km na benzynce. 

Grupa 032

"Idle" - -0.2

"partial" - 6.3

W logach widać coofanie zapłonu na 4'tym o 6.3st. tak musi być?

Chciałbym Was prosić żebyście zerknęli na logi i powiedzieli jak wygląda sprawa. Proszę o wyrozumiałość jeżeli coś źle zrobiłem poprawić. :) 

 

Dynamiczny:
Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_002_2pxe8Y.html
Grupy 003, 031, 033: http://vaglogi.pl/log-003_031_033_nd6G4A.html
Grupy 003, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-003_020_031_jm1099.html
 

Statyczny:
Grupy 031, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-031_032_033_mLU8i.html

Pozdrawiam!

Edytowane przez Pilsnneer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowo szczelność dolotu do sprawdzenia, ciśnienie paliwa. Układ zapłonowy kiedy wymieniałeś? Gaz nadaje się do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ojciec hydraulik a nie ma kolanka PCV. Szczelność sprawdzę wraz z ciśnieniem w poniedziałek. :) Świeczki wymienione w tamtym roku po zakupie. Dzisiaj do nich zajrzałem, całe białe chyba od ubogiej. Muszę je wymienić w pon. Cewki sa oryginałki :)

Gaz wyregulujemy  póki co jeżdżę na benzynie jeszcze.

Co do paliwa tak jakoś dziwnie mi wtryski podstukują wymiana oringów pomogła by?

Koledzy co widać na logach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny, że to od wtrysków, może zaworek z węglem aktywnym cyka? :P Jeśli masz sucho wokół gniazd wtryskiwaczy to raczej nie ma po co tam zaglądać Po logach turbo ok, przepływ trochę niestabilny, stuki mogą być przez te zużyte świece lub też pompa paliwa trochę niedomaga (można sprawdzić ciśnienie podczas jazdy i ma być 4bary).

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego! Jednak to zaworek od filtra aktywnego :D

Gniazda uszczelniałem latem bo robiło się nie ciekawie. :)

Jeszcze tylko jedno pytanie?

Czy sonda pracuje poprawnie ?

Log z 031  Lambda Control 

np. 

Aktual | Specified 

0.914 0.906

 

A drugim razem 

np.

Aktual | Specified

0.899 0.906

 

I tak wygląda wieksza część logu.

Panowie czy tak powinno być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sonda sprawna :D dzięki :)

Świece założone nówki Ngk takie ja polecacie :) Po wymianie dynamika jakby się poprawiła :D

Ciśnienie na wolnych dokładnie 3.9 bar pod obciążeniem również idealnie 3.9 bar. Po zgaszeniu 3.5, po zapłonie rośnie do 3.9 bar.

Korekta po trasie 20km +4.7. Zbyt krótka trasa?

Dodam że nigdy nie miałem problemu nigdy z odpaleniem, szarpaniami itd..  Wcześniej nigdy też nie sprawdzałem korekt i nie wiem jak to wyglądało. Jutro zloguje ponownie kanały.

Co robić?  :/

Sprawdzić szczelność i regulować gaz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelność, jesli będzie ok wszystko możesz pomysleć o wymianie przepływomierza, i wystroić lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...