House Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Cześć, może mi pomożecie. Dołożyłem tempomat oraz kierownicę multi (z łopatkami do manuala jeśli to ma znaczenie). Wymieniłem swoją taśmę razem z całym pająkiem z numeru 8K953568D na 8K953568F. Problem pojawił się podczas kalibracji czujnika kąta skrętu. Wywaliło błąd - czujnik kąta skrętu wadliwy (to mnie zastanawia czy czasem nie jest po prostu uwalony) i co za tym idzie: TPMS - błąd ciśnienia w kołach Nie działa ESP i ASR Błąd ksenonu skrętnego - nie reaguje na skręty i na wyświetlaczu wyskakuje błąd ABS działa Wspomaganie działa Tempomat działa Multi działa Nie mogę przeprowadzić kalibracji czujnika kąta skrętu 16 koło kierownicy-skręcam w prawo ponad 30stopni w lewo 30 stopni, ustawiam kierownicę na wprost- wchodzę w segcurity acces wpisuję 40168, idę w nastawienia podstawowe, grupa 001 - Idz - gotowe, skręcam kierownicą w prawo, w lewo na wprost i wychodzę ze sterownika. Nic to nie daje. Tak samo jest przy próbie przejechania jakiegoś odcinka, lub np kalibracja po przejechaniu jakiegoś odcinka z prędkością nie większą niż 20km/h (powyżej też próbowałem) Nie do końca chce mi się to wszystko rozbierać i wkładać stary czujnik, żeby sprawdzić czy to kwestia kalibracji czy czujnika. Rozumiem, że czujnik jest zintegrowany w taśmą i nie można go wymienić ze starej taśmy nie obsługującej multi i tempomatu ? Edytowane 17 Lutego 2018 przez House
salamon Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Ta ikona informuje Cię że masz problem z poziomowaniem reflektorów .Przeskanuj auto w tedy vag ci powie dokładnie o który czujnik chodzi.A co do taśmy posprawdzaj wszystko jeszcze raz może coś jest niedopięte. Kalibracja [Select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem to jest ważne żeby dokonać prawidłowo procedury.. !!! [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0° tolerancja ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] wszystko robić na odpalonym silniku Edytowane 17 Lutego 2018 przez salamon
House Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Opublikowano 17 Lutego 2018 Wszystkie błędy są ze sobą powiązane wszystkie wyskoczyły po wymianie taśmy. Poniżej błąd świateł.
salamon Opublikowano 17 Lutego 2018 Opublikowano 17 Lutego 2018 Moim skromnym zdaniem musisz jeszcze raz posprawdzać wszystko ,kupując używane części zawsze jest to ryzyko że część może okazać się wadliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się