Skocz do zawartości
IGNOROWANY

G85 problem z adaptacją podstawową.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, może mi pomożecie. Dołożyłem tempomat oraz kierownicę multi (z łopatkami do manuala jeśli  to ma znaczenie). Wymieniłem swoją taśmę razem z całym pająkiem z numeru 8K953568D na 8K953568F. Problem pojawił się podczas kalibracji czujnika kąta skrętu. Wywaliło błąd - czujnik kąta skrętu wadliwy (to mnie zastanawia czy czasem nie jest po prostu uwalony) i co za tym idzie:

 

TPMS - błąd ciśnienia w kołach

Nie działa ESP i ASR

Błąd ksenonu skrętnego - nie reaguje na skręty i na wyświetlaczu wyskakuje błąd

ABS działa

Wspomaganie działa

Tempomat działa

Multi działa

 

Nie mogę przeprowadzić kalibracji czujnika kąta skrętu

 

16 koło kierownicy-skręcam w prawo ponad 30stopni w lewo 30 stopni, ustawiam kierownicę na wprost- wchodzę w segcurity acces wpisuję 40168, idę w nastawienia podstawowe, grupa 001 - Idz - gotowe, skręcam kierownicą w prawo, w lewo na wprost i wychodzę ze sterownika. Nic to nie daje. Tak samo jest przy próbie przejechania jakiegoś odcinka, lub np kalibracja po przejechaniu jakiegoś odcinka z prędkością nie większą niż 20km/h (powyżej też próbowałem)

 

Nie do końca chce mi się to wszystko rozbierać i wkładać stary czujnik, żeby sprawdzić czy to kwestia kalibracji czy czujnika.

 

Rozumiem, że czujnik jest zintegrowany w taśmą i nie można go wymienić ze starej taśmy nie obsługującej multi i tempomatu ?

audi 2.jpg

audi1.jpg

Edytowane przez House
Opublikowano (edytowane)

Ta ikona informuje Cię że masz problem z poziomowaniem reflektorów .Przeskanuj auto w tedy vag ci powie dokładnie o który czujnik chodzi.A co do taśmy posprawdzaj wszystko jeszcze raz może  coś jest niedopięte.

Kalibracja

[Select]
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem to jest ważne żeby dokonać prawidłowo procedury.. !!!

[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Wpisz 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Group 001
[Go!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
błąd związany z czujnikiem G85 powinien się już nie pokazywać
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]
wszystko robić na odpalonym silniku
Edytowane przez salamon
Opublikowano

Wszystkie błędy są ze sobą powiązane :) wszystkie wyskoczyły po wymianie taśmy. Poniżej błąd świateł.

 

 

bład ksenonów.jpg

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem musisz jeszcze raz posprawdzać wszystko ,kupując używane części zawsze jest to ryzyko że część może okazać się wadliwa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...