beton007 0 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam. Podczas jazdy miałem nagłe przegrzanie silnika z powodu nagłego ubytku płynu w układzie chłodzenia. Mechanik uzupełnił mi płyn, odpowietrzyl i zaslepił kanał "A" ze zdjęcia. Wychodzi na to, że kanał "A" był zaślepiony i po prostu zaślepka się ulotniła..;-) Jeżeli ją zdejmuje to płyn się wydostaje przez ten kanał na zewnątrz. Wg mechanika jest to zbiornik z innego modelu audi i jako, że siedzi w moim 1.8t to powinno byc to zaślepione. Pytanie czy on ma racje czy tak naprawdę płyn sie wydostaje jezeli zdejme zaślepkę, gdyz jest za duże ciśnienie w układzie ? Z ciekawości robiłem test uszczelki na obecność CO2 ale kolor wskaźnika się nie zmienił. Korek zmieniony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piti82 2 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam. Podczas jazdy miałem nagłe przegrzanie silnika z powodu nagłego ubytku płynu w układzie chłodzenia. Mechanik uzupełnił mi płyn, odpowietrzyl i zaslepił kanał "A" ze zdjęcia. Wychodzi na to, że kanał "A" był zaślepiony i po prostu zaślepka się ulotniła..;-) Jeżeli ją zdejmuje to płyn się wydostaje przez ten kanał na zewnątrz. Wg mechanika jest to zbiornik z innego modelu audi i jako, że siedzi w moim 1.8t to powinno byc to zaślepione. Pytanie czy on ma racje czy tak naprawdę płyn sie wydostaje jezeli zdejme zaślepkę, gdyz jest za duże ciśnienie w układzie ? Z ciekawości robiłem test uszczelki na obecność CO2 ale kolor wskaźnika się nie zmienił. Korek zmieniony. I ma rację, powinieneś mieć inny zbiornik. Ten w normalnym układzie wygląda tak i ma numer 8E0 121 403A, a Ty powinieneś mieć 8E0 121 403Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beton007 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 A mogłby mi ktos wytlumaczyc dlaczego sa roznice w tych zbiorniczkach ? Ma to związek z upuszczaniem ciśnienia ze zbiorniczka ? Rozumiem, ze ten przewod ze zdjecia kolegi jest po to aby odprowadzić plyn na zewnętrz w przypadku wzrostu ciśnienia w ukladzie chłodzenia? Skoro mi po zdjeciu tej zaślepki wywala tamtedy plyn to jest ok czy nie bo nie bardzo to rozumiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piti82 2 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Króciec łączy się z magistralą wody łączącą 2 głowice w silnikach widlastych Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beton007 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się