Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odpowiedni zbiornik ?


beton007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Podczas jazdy miałem nagłe przegrzanie silnika z powodu nagłego ubytku płynu w układzie chłodzenia. Mechanik uzupełnił mi płyn, odpowietrzyl i zaslepił kanał "A" ze zdjęcia. Wychodzi na to, że kanał "A" był zaślepiony i po prostu zaślepka się ulotniła..;-) Jeżeli ją zdejmuje to płyn się wydostaje przez ten kanał na zewnątrz. Wg mechanika jest to zbiornik z innego modelu audi i jako, że siedzi w moim 1.8t to powinno byc to zaślepione. Pytanie czy on ma racje czy tak naprawdę płyn sie wydostaje jezeli zdejme zaślepkę, gdyz jest za duże ciśnienie w układzie ? Z ciekawości robiłem test uszczelki na obecność CO2 ale kolor wskaźnika się nie zmienił. Korek zmieniony. 

 

 

IMG_20180221_144940.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podczas jazdy miałem nagłe przegrzanie silnika z powodu nagłego ubytku płynu w układzie chłodzenia. Mechanik uzupełnił mi płyn, odpowietrzyl i zaslepił kanał "A" ze zdjęcia. Wychodzi na to, że kanał "A" był zaślepiony i po prostu zaślepka się ulotniła..;-) Jeżeli ją zdejmuje to płyn się wydostaje przez ten kanał na zewnątrz. Wg mechanika jest to zbiornik z innego modelu audi i jako, że siedzi w moim 1.8t to powinno byc to zaślepione. Pytanie czy on ma racje czy tak naprawdę płyn sie wydostaje jezeli zdejme zaślepkę, gdyz jest za duże ciśnienie w układzie ? Z ciekawości robiłem test uszczelki na obecność CO2 ale kolor wskaźnika się nie zmienił. Korek zmieniony. 
 
 
IMG_20180221_144940.thumb.jpg.c0b0aae24974b40bfd342f7deb969ba2.jpg
I ma rację, powinieneś mieć inny zbiornik. Ten w normalnym układzie wygląda tak i ma numer 8E0 121 403A, a Ty powinieneś mieć 8E0 121 403a9cab70a389774c2270af9dc9db4dc24.jpg

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogłby mi ktos wytlumaczyc dlaczego sa roznice w tych zbiorniczkach ? Ma to związek z upuszczaniem ciśnienia ze zbiorniczka ? Rozumiem, ze ten przewod ze zdjecia kolegi jest po to aby odprowadzić plyn na zewnętrz w przypadku wzrostu ciśnienia w ukladzie chłodzenia? Skoro mi po zdjeciu tej zaślepki wywala tamtedy plyn to jest ok czy nie bo nie bardzo to rozumiem.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Króciec łączy się z magistralą wody łączącą 2 głowice w silnikach widlastych938c80b006297b3f43ba57431d3aa12f.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...