Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy ktoś stwierdzi po dźwięku co padło? (wideo)


pawelwor

Rekomendowane odpowiedzi

Po remoncie silnika AFN (uszczelka pod głowicą, wtryski, regeneracja turbo itp) po ok 2 tygodniach zaczął się dziwny dźwięk podczas mocniejszego przyśpieszania. Ja się nie spotkałem jeszcze z czymś takim, podejrzewam co to może być, jednak chciałbym potwierdzić tutaj na forum dla pewności. Ktoś spotkał się z takim objawem i może stwierdzić co padło, albo na czym się skupić po wsłuchaniu się w wideo? 

 

Edytowane przez pawelwor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki dźwięk na nieszczelność? Rozumiem, ze tylko strzelasz? Mi ten dźwięk bardziej wskazywał na coś z łożyskowaniem turbo, ale chciałem tu potwierdzić moje przypuszczenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego doszedłeś co to za dźwięk? Mi się taki pojawił po demontażu turbo z kolektorem ssącym w celu wymiany uszczelki pod kolektorem. Dźwięk szumu z konsoli środkowej mniej więcej od momentu kiedy turbo wstaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym ostawiał na nieszczelność w dolocie - na wejściu do turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U ojca w pasku b5 AFN było podobnie(szum z konsoli podczas przyśpieszania), wirnik miał już spore luzy i z pewnym czasem turbo padło. U mnie turbo też ma delikatny luz na wirniku(pasek b6 2.0tdi), ale dziwi mnie czemu to zaczęło szumieć dopiero gdy wymontowałem i wmontowałem turbo na miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna nieszczelność, turbo padło pare dni temu i poszło na reklamację, do tego sporo oleju znikało, choć nie widać było, żeby dymił bardziej niż normalnie. Faceci którzy regenerowali twierdzą, że turbo wirnik itp ma ok, choc im nie wierzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzisiaj mechanik został zmieniony (albo piz*a albo celowo wprowadzał w błąd), bo koleś od regeneracji miał rację, turbo było ok(prawdopodobnie nawet niepotrzebnie regenerowane), a dźwięk powodowała, jak tu niektórzy sugerowali nieszczelność (choć dźwięk przypominał zużyte łożysko), któraś uszczelka przy kolektorze wydechowym... Po prostu wymontowal turbo i wysłał do regeneracji niesprawdzając czy uszczelki są całe... Ubytek oleju to osobna sprawa, coś z zaworami po wymianie.

Edytowane przez pawelwor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się wszystko wyjaśniło :) Ja też profilaktycznie zamówiłem drugą uszczelkę pod kolektor wydechowy już kupę czasu temu ale niestety z braku czasu nie mam się kiedy za to zabrać. Zastanawiam się czy jest jakiś sposób na sprawdzenie szczelności układu - np wytworzenie ciśnienia w układzie wydechowym i obserwacja czy gdzieś słychać świst uciekającego powietrza itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...