DocFora Opublikowano 1 Marca 2018 Opublikowano 1 Marca 2018 (edytowane) Cześć. Nie mam już siły z tym moim autem (Audi A6 C5 1.8T 98r). Wszystko było dobrze... lato, zima, moje kupione auto 8 lat ale... już mówię... Podczas skrzyni biegów manualnej z jazdą słyszałem "trykanie", "trzeszczenie" z ustawioną 1. Dalej 2, 3, 4, 5, R... było OK, cicho tak jak trzeba. Pomyślałem, wysłałem maila podczas współpracy reklamowej ( http://rembielinski.pl ) i udało się w warsztacie, firmie. (Barter). Porozmawiałem o co chodzi, zostawiłem auto i p. Paweł zrobił małą regenerację mojej skrzyni. Jak wróciłem p. Paweł pokazał mi, że wałek choinki w skrzyni (1-2) był już lekko "ścięty/wytarty". Z zamknięciu, położeniu skrzyni przed silnikiem pomyślałem również aby zmienić nowe sprzęgło, koło dwumasowe, docisk - komplet SACHS. (Udało się i dostałem z firmą sklepmotonet.eu) p. Paweł zrobił, zmienił, zregenerował i ok. Cisza przy jechaniu. 1 do 2, 2 do 3 itd. Dalej sprzęgło chodzi leciutkie z pedałem ale... :[ przy jechaniu z autem na biegu 1-2, 2-3... przy zimnym silniku, bardzo, cholernie ciężko chodzi lewarek, wybierak jeśli jest temperatura ok np -8C. Jeśli jest +5C... mniej, ale również ciężko, tak nie powinno być i nigdy nie miałem. Podczas naprawy dałem olej MaXXus. Może tutaj jest problem? Więc za tydzień zmieniłem MOTUL GEAR 300 75W90. Dalej dokładnie to samo. Powiem jeszcze, że z gorącym silnikiem, wybierak nie jest ciężki, jest ok, jedynie troszkę nierówny (1-2-3). Próbowałem, ustawiałem cięgna w kasecie. Kupiłem w Allegro używany cały wybierak (2001r) jeszcze raz próbowałem, ustawiałem. Dalej to samo. Nie mam już siły. Co mam zrobić? Zmienię (kupię) używaną skrzynię? A jednak może coś jest nie tak ze sprzęgłem, kołem dwumasowym? I będzie dalej to samo? A może p. Paweł źle zrobił z regeneracją wałka choinki? Ale gorący silnik i jest ok. No nic... zadzwoniłem i mówię do p. Pawła. Czy może coś jest nie tak z wałkiem, a może łożysko było zmienione czy nie? Odpowiedział: "Proszę Pana, wszystko jest ok, zrobiłem, naprawiłem. Proszę kupić oryginalny olej i tyle". Jezu, czy mam kupić kolejny 3 olej? Co to daje? Ehhh. Mogłem zostawić "głośną jedynkę" bez naprawy. Pomóżcie przyjaciele. O co tu chodzi? Pozdrawiam. Andrzej "Doc" Edytowane 2 Marca 2018 przez DocFora
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się