Robertk86 Opublikowano 4 Marca 2018 Opublikowano 4 Marca 2018 (edytowane) Witam, rok temu była wymieniona uszczelka pod głowicą w moim 1.6 ahl. Powodem było bulgotanie w desce rozdzielczej, twarde przewody chlodnicy. Po czym okazało się że kompresja cylindrów wali w układ chłodzenia. Po remoncie bulgotanie zniknęło przewody nie byly twarde. Problem polega na tym że od kilku tygodni pojawia się lekkie bulgotanie w desce rozdzielczej,ubyło trochę plynu chłodniczego, nie dużo ale ubylo. Martwi mnie to ponieważ nie mam zamiaru znowu robić remontu silnika. Po przejechaniu 14 km dolny wąż i zbiornik są chlodne, przy temperaturze na dworze -5. Gdzie dla porównania brat swoją a6 1.9 tdi po takim samym odcinku km ma zbiornik wyrównawczy bardzo cieply, Nie wiem czy to jest normalne. Ktoś coś doradzi, czy możliwe jest, że znowu uszczelka puściła? Edytowane 5 Marca 2018 przez Robertk86
Robertk86 Opublikowano 30 Maja 2018 Autor Opublikowano 30 Maja 2018 Auto u mechanika, po kolejnym sprawdzeniu głowicy, obróbce itp i złożeniu silnika, płyn zaczął mieszać się z olejem. Okazało się że dół silnika jest pęknięty na którymś cylindrze. Ogólnie głowica jest ok, auto czeka na przekladke silnika tzn dołu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się