Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów 1.8T Quattro BEX


AepCalath

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 b6 1.8T Quattro BEX i martwi mnie dziwne zachowanie turbiny, jakby chwilowe wyrywanie do przodu i odpuszczanie. 
Poniżej zamieszczam logi dynamiczne z grupy 115 i 118 i proszę was doświadczonych forumowiczów o ocenę sytuacji.
http://vaglogi.pl/log-115_118_H6577i7.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć jeszcze 2+33 i 3+20. Jak zaczynasz logować to postaraj się od 1,5 tys. obr. z pedałem w podłogę i powtórz tak 115+118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko uzyskam dostęp do VAGa (tj. środa) to wrzucę wszystkie logi dynamiczne.
Czy coś jeszcze powinienem wykonać do pełnej analizy stanu auta poza logami grup które napisałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.03.2018 o 22:19, przem8 napisał:

Wrzuć jeszcze 2+33 i 3+20. Jak zaczynasz logować to postaraj się od 1,5 tys. obr. z pedałem w podłogę i powtórz tak 115+118

Kolego właśnie jestem świeżo to wykonaniu logów dynamicznych grup o których wspominałeś. Czy możesz coś teraz więcej powiedzieć?
Poniżej podaję linki.
http://vaglogi.pl/log-002_033_WaY4o5.html
http://vaglogi.pl/log-003_033_9GJf8.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_xJ2ZRXZ.html
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych logów wychodzi, że auto masz po programie, a przepływka pokazuje tyle co dla serii. Sprawdź szczelność dolotu na początek. Turbo sporo przeładowuje w pewnym momencie

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, przem8 napisał:

Z tych logów wychodzi, że auto masz po programie, a przepływka pokazuje tyle co dla serii. Sprawdź szczelność dolotu na początek. Turbo sporo przeładowuje w pewnym momencie

A po czym widać że auto miało jakąś ingerencję w program/mapę?
Jak zaradzić temu przeładowaniu turbo?
Dodam, że wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału oraz czujnik temperatury płynu chłodzącego i problemu z przyspieszeniem jakby nieco ustał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zadanym ciśnieniu doładowania. Możliwe, że coś z zaworem n75. W ogóle ten log z pierwszego postu nijak ma się do tego bieżącego, jakby 2 różne auta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, przem8 napisał:

Po zadanym ciśnieniu doładowania. Możliwe, że coś z zaworem n75. W ogóle ten log z pierwszego postu nijak ma się do tego bieżącego, jakby 2 różne auta :P

Jeżeli chodzi o porównanie tych logów to czasami jest tak że turbina jest jakby nieobecna (tryb awaryjny?). Pierwszy raz mi się to objawiło jak chciałem domknąć licznik i zatrzymał się na 5,5 tys obrotów i 220 km/h poźniej muł. Pomogło ponowne uruchomienie silnika. 
Tak jak wspomniałem wyżej, po wczorajszej wymianie czujników jest o wiele lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krzysiekml napisał:

ogólnie to jest ubogo i znacznie za mały przepływ na maf 

gdzie zatem może tkwić przyczyna i jak ją wyeliminować?
Jakieś porady, sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz szczelność całego dolotu razem z zaworem dv ,masz lpg ? logi robione po resecie ecu ? maf nawet serii nie pokazuje,jakie masz wartości w 032 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przeładowania to n-kę podmień lub sprawdz wężyk od n75>WG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krzysiekml napisał:

sprawdz szczelność całego dolotu razem z zaworem dv ,masz lpg ? logi robione po resecie ecu ? maf nawet serii nie pokazuje,jakie masz wartości w 032 ?

dolot zdaje się szczelny (brak słyszalnych wycieków powietrza), nie mam lpg, a logi były oczywiście robione po kasowaniu wszystkich błędów.
W tamtym tygodniu regenerowałem sportowy filtr powietrza K&N (który już był przy zakupie) - możliwe że to wina właśnie filtra?
w grupie 32 robiąc statyczny log otrzymałem:
http://vaglogi.pl/log-001_032_Hp3aL.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak swoją drogą jakiego rzędu powinny być wartości MAF dla tego silnika?

Edytowane przez AepCalath
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływ dla serii bex to powyżej 150. Ja bym wsadził zwykły markowy filtr. Był gdzieś temat o tych wkładkach w 1.8t i nie sprawdzają się za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli sprawdzałęś doloto kompresorem i było ok, to przepływka do podmiany na sprawna, n75 też można podmienić, jak nie pomoże w kwestii przeładowania to poprawić program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko sprawdzone, wszystko sprawne jak należy. Po wizycie u "specjalisty" podobno skopany program i stąd te objawy z nierównomiernym przyspieszaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...