AepCalath Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 b6 1.8T Quattro BEX i martwi mnie dziwne zachowanie turbiny, jakby chwilowe wyrywanie do przodu i odpuszczanie. Poniżej zamieszczam logi dynamiczne z grupy 115 i 118 i proszę was doświadczonych forumowiczów o ocenę sytuacji.http://vaglogi.pl/log-115_118_H6577i7.html
przem8 Opublikowano 5 Marca 2018 Opublikowano 5 Marca 2018 Wrzuć jeszcze 2+33 i 3+20. Jak zaczynasz logować to postaraj się od 1,5 tys. obr. z pedałem w podłogę i powtórz tak 115+118
AepCalath Opublikowano 5 Marca 2018 Autor Opublikowano 5 Marca 2018 Jak tylko uzyskam dostęp do VAGa (tj. środa) to wrzucę wszystkie logi dynamiczne. Czy coś jeszcze powinienem wykonać do pełnej analizy stanu auta poza logami grup które napisałeś?
AepCalath Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 W dniu 5.03.2018 o 22:19, przem8 napisał: Wrzuć jeszcze 2+33 i 3+20. Jak zaczynasz logować to postaraj się od 1,5 tys. obr. z pedałem w podłogę i powtórz tak 115+118 Kolego właśnie jestem świeżo to wykonaniu logów dynamicznych grup o których wspominałeś. Czy możesz coś teraz więcej powiedzieć? Poniżej podaję linki.http://vaglogi.pl/log-002_033_WaY4o5.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_033_9GJf8.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_xJ2ZRXZ.html
przem8 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 (edytowane) Z tych logów wychodzi, że auto masz po programie, a przepływka pokazuje tyle co dla serii. Sprawdź szczelność dolotu na początek. Turbo sporo przeładowuje w pewnym momencie Edytowane 7 Marca 2018 przez przem8
AepCalath Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 4 godziny temu, przem8 napisał: Z tych logów wychodzi, że auto masz po programie, a przepływka pokazuje tyle co dla serii. Sprawdź szczelność dolotu na początek. Turbo sporo przeładowuje w pewnym momencie A po czym widać że auto miało jakąś ingerencję w program/mapę? Jak zaradzić temu przeładowaniu turbo? Dodam, że wczoraj wymieniłem czujnik położenia wału oraz czujnik temperatury płynu chłodzącego i problemu z przyspieszeniem jakby nieco ustał.
przem8 Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 Po zadanym ciśnieniu doładowania. Możliwe, że coś z zaworem n75. W ogóle ten log z pierwszego postu nijak ma się do tego bieżącego, jakby 2 różne auta
AepCalath Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 Godzinę temu, przem8 napisał: Po zadanym ciśnieniu doładowania. Możliwe, że coś z zaworem n75. W ogóle ten log z pierwszego postu nijak ma się do tego bieżącego, jakby 2 różne auta Jeżeli chodzi o porównanie tych logów to czasami jest tak że turbina jest jakby nieobecna (tryb awaryjny?). Pierwszy raz mi się to objawiło jak chciałem domknąć licznik i zatrzymał się na 5,5 tys obrotów i 220 km/h poźniej muł. Pomogło ponowne uruchomienie silnika. Tak jak wspomniałem wyżej, po wczorajszej wymianie czujników jest o wiele lepiej.
krzysiekml Opublikowano 7 Marca 2018 Opublikowano 7 Marca 2018 ogólnie to jest ubogo i znacznie za mały przepływ na maf
AepCalath Opublikowano 7 Marca 2018 Autor Opublikowano 7 Marca 2018 1 godzinę temu, krzysiekml napisał: ogólnie to jest ubogo i znacznie za mały przepływ na maf gdzie zatem może tkwić przyczyna i jak ją wyeliminować? Jakieś porady, sugestie?
krzysiekml Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 sprawdz szczelność całego dolotu razem z zaworem dv ,masz lpg ? logi robione po resecie ecu ? maf nawet serii nie pokazuje,jakie masz wartości w 032 ?
krzysiekml Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 co do przeładowania to n-kę podmień lub sprawdz wężyk od n75>WG
AepCalath Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 1 godzinę temu, krzysiekml napisał: sprawdz szczelność całego dolotu razem z zaworem dv ,masz lpg ? logi robione po resecie ecu ? maf nawet serii nie pokazuje,jakie masz wartości w 032 ? dolot zdaje się szczelny (brak słyszalnych wycieków powietrza), nie mam lpg, a logi były oczywiście robione po kasowaniu wszystkich błędów. W tamtym tygodniu regenerowałem sportowy filtr powietrza K&N (który już był przy zakupie) - możliwe że to wina właśnie filtra? w grupie 32 robiąc statyczny log otrzymałem:http://vaglogi.pl/log-001_032_Hp3aL.html
AepCalath Opublikowano 8 Marca 2018 Autor Opublikowano 8 Marca 2018 (edytowane) Tak swoją drogą jakiego rzędu powinny być wartości MAF dla tego silnika? Edytowane 8 Marca 2018 przez AepCalath
przem8 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Przepływ dla serii bex to powyżej 150. Ja bym wsadził zwykły markowy filtr. Był gdzieś temat o tych wkładkach w 1.8t i nie sprawdzają się za bardzo.
Łukasz13 Opublikowano 8 Marca 2018 Opublikowano 8 Marca 2018 Jesli sprawdzałęś doloto kompresorem i było ok, to przepływka do podmiany na sprawna, n75 też można podmienić, jak nie pomoże w kwestii przeładowania to poprawić program.
AepCalath Opublikowano 10 Marca 2018 Autor Opublikowano 10 Marca 2018 Wszystko sprawdzone, wszystko sprawne jak należy. Po wizycie u "specjalisty" podobno skopany program i stąd te objawy z nierównomiernym przyspieszaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się