Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Godzilla ;-)


kakao

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystkie oprócz tego jednego na poniższej fotce. Zaczyna się trójnikiem przy regulatorze paliwa i znika w ścianie grodzieniowej przy przewodach nagrzewnicy.

 

Od czego ten wężyk ??? Help!!!

11492665_IMAG0046.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniając wężyki podciśnień okazało się, że przewód od silnika do serwa hamulców jest nieszczelny w trzech miejscach ale to już przeszłość...

11499243_IMAG0043.jpg

11499244_IMAG0050.jpg

11499245_IMAG0049.jpg

11499242_IMAG0051.jpg

11499240_IMAG0054.jpg

11499241_IMAG0055.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatnich zabiegach pod maską:

- nowa uszczelka przepustnicy

- uwolnienie odm dekli zaworów

- wymiana czujnika temp. powietrza zasysanego

- wymiana wężyków podciśnień na sylikonowe

- adaptacja przepustnicy

- nowy regulator ciśnienia paliwa

- wymiana węża podciśnienia serwa hamulców z zaworkiem zwrotnym na nowy

- uwolnienie odpowietrzenia baku

 

Samochodzik wrócił do seryjnego spalania. Skaner diagnostyczny pokazał:

- prawidłowe działanie przepustnicy. Komp. widzi kiedy jest zamknięta, otwarta i w jaki jest jej procentowy wychył

- wzorcowy stan mieszanki AFR (paliwo/powietrze). Wg seryjnych sond lambda, które nie są szerokopasmowe, niestety.

- wytwarzana próżnia na biegu jałowym jest niestety o 5% poza widełkami poprawności ale zegar pokazuje - 0,65 bara, więc nie ma tragedi, chociaż do sprawdzenia zostają jeszcze: świece, przewody oraz czy wtryski nie popuszczają oraz kompresja.

Opis bloków pomiarowych wydrukowałem z tego źródła:

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=117264

Podziękowania dla autora, który je udostępnił.

11509269_IMAG0058.jpg

11509268_IMAG0062.jpg

11509267_IMAG0060.jpg

11509266_IMAG0059.jpg

11509265_IMAG0057.jpg

11509264_IMAG0068.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób sobie test na szczelność w drugą stronę tak jak w turbo. Zatkaj wszystkie wyloty i jednym dmuchnij np. 0,5 - 0,8 Bara i obserwuj. chyba że masz coś do podciśnienia to zobaczysz czy ci spada na zegarze. Ale moim zdaniem lepiej na ciśnieniu bo lepiej szuka się nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rajt. Nawet są do tego pro narzędzia. Oczywiście można też samemu wystrugać z tuningowych kształtek sylikonowych.

large_ai020180-jonnesway.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chwilowo nie mam kompresora, żeby dmuchnąć ale tak na 90% jest wszystko szczelne. Prawdopodobnie świece nie domagają. Pewnie przez to, że autko jeździło mega przelane przez jakiś czas...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...