Tryb awaryjny po wgraniu mapy.
0

    33 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. Jakis czas temu oddalem auto na wgranie mapy. Po odbiorze i rozgrzaniu auta postanowilem sprawdzic to auto. Jednak auto weszlo w tryb awaryjny i rozlaczyla sie turbina. Oddalem auto do poprawy niby wszystko ok ale jak sie przejechalem dalej to samo.. wkoncu stwierdzili ze to zacinajaca sie geometria oddalem auto do mojego mechanika kupilem turbine po regeneracji i mialem nadzieje ze wszystko bedzie ok. Jednak nie.. auto dalej wchodzi w tryb awaryjny. Wczesniej po sprawdzeniu bledow pokazalo ze to przeladowanie dlatego tez ta wymiana turbiny.

     

    Czy to wina mapy? Co jeszcze sprawdzic? Auto wchodzi w ten tryb przy okolo 144 km/h przy jakims lekkim wzniesieniu. bcbfb87831efafde6f9d6a6d57df2061.jpg

     

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Skoro turbina pracuje prawidłowo to wina softu.  Auto hamowane przed i po sofcie ? logi ?

    Edytowane przez Tom A4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Skoro turbina pracuje prawidłowo to wina softu.  Auto hamowane przed i po sofcie ? logi ?
    tam hanownia byla przed i po. Logow nie mam jedynie wykresy.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    daj kreski zobaczymy co tam zrobili co prawda kreski to nie logi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    daj kreski zobaczymy co tam zrobili co prawda kreski to nie logi.
    wyszlo tak6339ae9fc88441da32a0525ecb119288.jpg

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    coś tu nie pasuje caga to 143 ps czemu masz wpisane 170 ?

    Edytowane przez Tom A4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    coś tu nie pasuje caga to 143 ps
    no wlasnie tu kolejny problem. Oni sprawdzili sobie moja rej ( mieszkam w uk ) po czym stwierdzili ze to 170.. i tak tez zrobili mape. Jak odbieralem auto i mi o tym powiedzieli to pokazalem nr silnika nalepke na drzwiach ze to 143 km. wieli auto niby na poprawke ale dalej to samo.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    No to wszystko jasne masz źle zrobiony program ten tuner był ślepy ? obstawiam że robią za slave i nie mają bladego pojęcia co robią.  Seria to 143 ps i około 330 nm plus minus po sofcie około 170ps i 370 nm tak zazwyczaj to wychodzi.

    Edytowane przez Tom A4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    No to wszystko jasne masz źle zrobiony program ten tuner był ślepy ?
    Slepy to malo chyba powiedziane... Moze on wgrywa gotowca ? i wgraj mi jakiegos gotowca od 170? zamiast pozmieniac cos w tym sofcie ktory mam? Czy to mozliwe? Tylko po co ten cyrk z hamownia itd..

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Jak widać papier przyjmie wszystko, a z autem już nie jest tak łatwo. Nie chodzi o gotowca tam siedzi jakiś gość który ma sprzęt ale z wiedzą już słabiutko. To co u nich wychodzi seria to to powinno być po sofcie.

    Edytowane przez Tom A4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jak widać papier przyjmie wszystko, a z autem już nie jest tak łatwo. Nie chodzi o gotowca tam siedzi jakiś gość który ma sprzęt ale z wiedzą już słabiutko. To co u nich wychodzi seria to to powinno być po sofcie.
    no do konca rozumiem :/ ten wykres ktory dalem to juz jest wynik po mapie u nich. Na fabrycznym auto wyszlo 169/380 co ich potwierdzilo w przekonaniu ze to wersja 170 km. Moze byla juz tam delikatna mama o ktorej nie wiedzialem. Ale oni powinni to zauwazyc..

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    to ile wyjdzie po programie uzależnione jest od wielu czynników , jedne generują więcej inne mniej tu masz wynik niby po sofcie.  Gdzie jest wykres serii ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    skoro 1 pomiar wyszedł 169KM i 380nm to auto już było prędzej dłubnięte

     

    Edytowane przez wyzyk83

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    to ile wyjdzie po programie uzależnione jest od wielu czynników , jedne generują więcej inne mniej tu masz wynik niby po sofcie.  Gdzie jest wykres serii ?
    to jest ich 1 wykrew czyli jakby seria1c36224eeb398e1eb69476cc2c26ddb1.jpg

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    I tak i nie. Bo 170 ps i 380nm niby seria a 190 i 387 po sofcie co przyrost 20 ps i 7 nm. Coś tu przekombinowali. Jeden wykres inny drugi inny w jednym brak już temperatury w drugim jest

    Edytowane przez Tom A4

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    2 minuty temu, Tom A4 napisał:

    I tak i nie. Bo 170 ps i 380nm niby seria a 190 i 387 po sofcie co przyrost 20 ps i 7 nm. Coś tu przekombinowali.

    nigdy caga w serii nie wyjdzie 169KM

    może byc lekki bonus ale tyle

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nigdy caga w serii nie wyjdzie 169KM
    może byc lekki bonus ale tyle
    no wiec wlasnie.. skoro wyszlo 170 powinien zadzwonic powiedziec ze juz jakas mapq jest a on stwierdzil ze to fabryczni3 jeat 170 wiec doj**al mape na 210. Ale w ten sam dzien zmienial bo sprzeglo zaczelo sie slizgac i powiedzialem ze tak nie odbiore auta.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    skoro jest to caga to ma serie 143

    na moję auto było już dłubnięte dołożyli mocy i auto wali błedy bo jakiś limiter przekracza wartości

    jesteś w uk?

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    skoro jest to caga to ma serie 143
    na moję auto było już dłubnięte dołożyli mocy i auto wali błedy bo jakiś limiter przekracza wartości
    jesteś w uk?
     
     
    tak uk birmingham

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    kurde to daleko bo w glasgow ma oddział chłopak z forum

    Adres: 19, 70 Strathclyde St, Glasgow G40 4JR, Wielka Brytania
    Telefon: +44 7926 268302

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    kurde to daleko bo w glasgow ma oddział chłopak z forum
    Adres: 19, 70 Strathclyde St, Glasgow G40 4JR, Wielka Brytania
    Telefon: +44 7926 268302

     
    nie to za daleko :/ w pn jade do nich pytac do dalej ale nie chcialbym juz zostawiac u nich auta.. bo kumplowi otwarli komputer i nie dali nowego silikonu jak go zamykali. Przyszla odwilrz i komp dostal wilgoci i szlak trafil wszystko..

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1 minutę temu, ChinQuan napisał:

    nie to za daleko :/ w pn jade do nich pytac do dalej ale nie chcialbym juz zostawiac u nich auta.. bo kumplowi otwarli komputer i nie dali nowego silikonu jak go zamykali. Przyszla odwilrz i komp dostal wilgoci i szlak trafil wszystko..

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
     

    ja na twoim miejscu bym chciał żeby wgrali to 169KM i 380NM  skoro auto jeździło i nie było problemów

    bo i tak już na moje jest moc podniesiona bezpiecznie

    sam mam 2.0cr cagb 136KM seria po chipie wyszło 175KM i 397NM

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nie jedno 143 ps mierzyłem i podobnie wychodzą a żeby uzyskać ponad 200 trzeba zmieniać turbo. Firma kombinuje jak widać żeby tylko wykasować.

    Trzyma limiter turbo i temu jest błąd przeładowania ucina moc aby turbo się nie rozleciało. Te wykresy też są zupełnie inne jak na moje odwalili bubla.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ja na twoim miejscu bym chciał żeby wgrali to 169KM i 380NM  skoro auto jeździło i nie było problemów
    bo i tak już na moje jest moc podniesiona bezpiecznie
    sam mam 2.0cr cagb 136KM seria po chipie wyszło 175KM i 397NM
    no wlasnie w tym problem zw kiedy kazalem wgrac im to co bylo to blad nadal zostal. wycinalem tez dpf i egr wiec moz3 coa z tym? chyba ze mnie oklamali i wcale nie wgrali tego co bylo tylko na potrzymali auto 3h i oddali

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    trzy godziny przywracali soft ? z wyjęciem sterownika otwarciem władowaniem na ramę i przywróceniem oryginału lub tego co było to max godzinka razem ze sklejeniem ecu. Jeśli auto jest z początku 2009 r to idzie po obd więc jeszcze szybciej kilkanaście minut.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    nie jedno 143 ps mierzyłem i podobnie wychodzą a żeby uzyskać ponad 200 trzeba zmieniać turbo. Firma kombinuje jak widać żeby tylko wykasować.
    Trzyma limiter turbo i temu jest błąd przeładowania ucina moc aby turbo się nie rozleciało. Te wykresy też są zupełnie inne jak na moje odwalili bubla.
    no wiec wlasnie one wygladaja jak od 2 roznych aut... jesli by edytowali softa wykrea powinien jakos byc podobny do tego ktory byl a tu calkowicie cos innego

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    na jednym masz temperaturę na drugim już nie podobnie tabela z lewej strony z opcjami , bhp i nm tez inaczej wyskalowane zrobili wała jak nic.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    na jednym masz temperaturę na drugim już nie podobnie tabela z lewej strony z opcjami , bhp i nm tez inaczej wyskalowane zrobili wała jak nic.
    teraz musze odzyskac od nich hajs ktory zaplacilem za to... jutro do nich jade a jak nie to sadownie.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    na jednym masz temperaturę na drugim już nie podobnie tabela z lewej strony z opcjami , bhp i nm tez inaczej wyskalowane zrobili wała jak nic.
    taki blad mi wywalilo.482acdd61b7fc7154f5fa3d15ec31a8b.jpg

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    moim zdaniem wykresy są co najmniej dziwne... ale tunerem nie jestem. Zawsze trzeba zrobić wywiad gdzie jechać na program, niektórzy gonią przez pół Polski i dobrze jest jeszcze obserwować cały proces osobiście.

    Wracając do tematu, skoro wgrali Twój soft przed modyfikacją (gdzie błąd nie występował), masz "nowe" turbo i dalej wywala ten błąd to sprawdź elektrozawór podciśnienia, szczelność/podłączenie węży podciśnienia. Coś jest nie tak ze sterowaniem turbiny.

    EGRa się nie wycina tylko wyłącza programowo (zmienia zakres pracy żeby nie "pchał" spalin do dolotu) - właśnie u dobrego chiptunera.

    Może jak walczyli z DPFem to uszkodzili albo źle podpięli wężyki podciśnienia...

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy