damian_jmj Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Witam Od kilku dni jestem posiadaczem Audi A4 B6 z 1.8 T pod maską oczywiście słynny BEX i Quattro na pokładzie. Auto kupiłem osobiście za granicą, jestem 3 właścicielem. Fakt auto ma dużo przejechane bo 270 tys km., ale jest zadbane jak na B6. Z wyposażenia A4 według mnie jest dobrze wyposażona Zewnątrz: - kolor LZ5C - Ocean Blue Metallic - alufelgi 18- calowe S-Line + opony zimowe Michelin - całe podwozie w jeden kolor - zawieszenie S-Line - czujniki parkowania przód + tył - szyberdach - chromowane obwódki wkoło szyb oraz relingi - Xenon + spryskiwacze - c/l home w halogenach Pod maską: - silnik 1.8 T BEX 190 PS - quattro - skrzynia 6-biegowa - zamontowany filtr powietrza stożkowy K&N wsadzony ori filtr - wydech z nierdzewki od katalizatora chwilowo wydech z 2.0 TFSI - instalacja gazowa Prins, butla w kole instalacja przerobiona na LPG-Tech wtryski YETI, butla 67l - 06.18 Wnętrze: - S-Line(czarna podsufitka, trój ramienna kierownica skóra pikowana) - 4 x el. szyby - skórzane siedzenia (elektrycznie pompowane, podgrzewane przód, schowki pod siedzeniami z przodu) - pakiet światło (podświetlane nogi przód + tył, podświetlane klamki) - 2 x podłokietnik, z tyłu MC - nawigacja (niestety tylko w zegarach) - kolorowy FIS - tempomat - lodówka w schowku - czujnik światła - lusterko wsteczne fotochromatyczne - rolety w tylnych szybach Co do planów to mam już kilka: - na początek jakiś wirus - jakieś koła na lato najchętniej 18 - montaż DRL modeuł dzienne.eu + włącznik DRL - 07.18 - navi najlepiej RNS-E zobaczę jak to wychodzi cenowo ( lub jakiś android a'la RNS-E) - jakiś Big break przód S4 345, tył 288 - 07.18 - VFIZ - przerobienie wydechu najlepiej jakiś aktywny - zewnętrzny S-Line - koła na zimę 17 - zmiana skóry na częściową skórę + alkantarę/tkaninę speed fotele S-line tkanina speed, boczki z roletami i blendami BOSE - 07.18 - zmiana szyberdachu na solardach - myślę też nad Homelink Najprawdopodobniej w między czasie wpadnie dużo innych pomysłów wakacje 2018 Znalazłem fajne fotele S-line tylko było zaniedbane ale jeden poranek i siedzenia ogarnięte przed i po ? Świece nadawały się już do wymiany, w między czasie wyczyściłem smoka, zmieniona chłodnica od klimatyzacji i osuszacz. W międzyczasie wpadło DRL i heble przód S4 i tył 288 tutaj podziękowania za zaciski dla rs dziadek do tego zamontowane przewody w oplocie HEL Edytowane 18 Lutego 2019 przez damian_jmj aktualizacja
nocny_napoleon Opublikowano 29 Marca 2018 Opublikowano 29 Marca 2018 Pewnie trochę eurasków kosztowała. Można wiedzieć ile za tak bogatą wersję?
damian_jmj Opublikowano 29 Marca 2018 Autor Opublikowano 29 Marca 2018 dokładną kwotę mogę na priv bo teoretycznie dżentelmen nie mówi i pieniądzach a cena była "okazyjna" w tej kwocie ciężko by było znaleźć coś dobrego i pewnego w Polsce, do auta dostałem jeszcze felgi 19 na lato, dla mnie to za duże kolo więc zostaje przy 18
damian_jmj Opublikowano 31 Marca 2018 Autor Opublikowano 31 Marca 2018 Zakupiłem dywaniki gumowe z Rezew-plast oraz matę do bagażnika. Po świętach wymiana wahaczy i łącznika stabilizatora zdecydowałem się na TRW
damian_jmj Opublikowano 3 Września 2018 Autor Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Wakacje zakończyły się na plusie ? Znalazłem fajne fotele S-line tylko było zaniedbane ale jeden poranek i siedzenia ogarnięte przed i po ? Świece nadawały się już do wymiany, w między czasie wyczyściłem smoka, zmieniona chłodnica od klimatyzacji i osuszacz. W międzyczasie wpadło DRL i heble przód S4 i tył 288 tutaj podziękowania za zaciski dla rs dziadek do tego zamontowane przewody w oplocie HEL Pozdrawiam Edytowane 3 Września 2018 przez damian_jmj
damian_jmj Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) Długo się nic nie było pisane a trochę się pozmieniało. W listopadzie turbina pojechała do regeneracji, a w głowie pojawił się pomysł zmiany na jakiegoś mocnego klekota Tak więc szybko ogarnięte zdjęcia i aukcja. Auto sprzedane i po godzinie telefon od kupującego, że auto stoi na MOP-ie, straciło moc, z tyłu dużo dymu a pod maską wywaliło olej. Tak właśnie skończył się pomysł o dieslu. Laweta pieniądze oddane auto do garażu i naprawa. Pierwsze pomysły co się stało turbina ale po odkręceniu minimalny luz. Wiec przez otwór na świece wsadzony endoskop i wszystko się wyjaśniło. Po odkręceniu głowicy taki widok Tłok wypalony, tuleja porysowana, świeca stopiona, lał wtrysk i nie wiadomo który gaz czy benzyna. Decyzja padła na zmianę silnika na drugi. Kupiłem kompletny silnik z osprzętem niby z przebiegiem 170 kkm, do niego wpadł nowy rozrząd INA, wtryskiwacze gazu YETI, komplet uszczelek, śrubki i pudełko pierdółek, olej Motul, nowy płyn do układu chłodzenia. Przy okazji wywaliłem stożek i zamontowałem oryginalny filtr powietrza. Z racji tego że mam warunki i chęci to silnik wymieniłem sam może nie wygląda to jak profesjonalny warsztat ale z wymianą silnika sobie poradziłem Tak więc chwilowo plany z wirusem i innym modzeniem muszą poczekać jedyny plus to w międzyczasie dorwałem wydech z 2.0 TFSI i chwilowo będę na tym jeździł Edytowane 18 Lutego 2019 przez damian_jmj
damian_jmj Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Temat do zamknięcia, auto sprzedane, przesiadam się na
koziol992 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 W dniu 9.04.2019 o 09:57, damian_jmj napisał: Temat do zamknięcia, auto sprzedane, przesiadam się na czyżby święty Graal bex nie był taki kolorowy jak wszyscy opisują ?!
damian_jmj Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2019 jakoś przekonalem się do diesla, a więc będzie mała zmiana, bo dalej B6 wleci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się