luki158 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Opublikowano 4 Kwietnia 2018 Witam Mam problem z samochodem, mianowicie wczoraj po odpaleniu zaczął przerywać, ledwo dojechałem do domu. Potem przestał w ogóle odpalać, dzisiaj mi się to jakoś udało opanować chodź sam nie wiem jak, ale silnik chodzi jakoś dziwnie głośno. Wyskoczył mi taki błąd 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Zrobiłem pomiar Vagiem i wyszło coś takiego Wychodzi że kąt wtrysku jest przestawiony, tylko nie wiem z jakiego powodu ? Czy rozrząd mógł się przestawić ? Mam jeszcze jedni pytanie, czy gdy ktoś zrobić cechy na rozrządzie to one muszą się cały czas pokrywać ? np gdy wyłącze silnik to te dwie cechy muszą być w tym samym miejscu ?
luki158 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Nikt nic? Może uszkodzony klin na wale ? Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez luki158
stanek90 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Opublikowano 7 Kwietnia 2018 Sprawdz ustawienie rozrzadu czyli klin w pompe kolo na znak i plaskownik w walek wszystko musi ze soba grac,pozniej zajmij sie ustawienie pompy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się