Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie kąta wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z samochodem, mianowicie wczoraj po odpaleniu zaczął przerywać, ledwo dojechałem do domu. Potem przestał w ogóle odpalać, dzisiaj mi się to jakoś udało opanować chodź sam nie wiem jak, ale silnik chodzi jakoś dziwnie głośno. 

 

Wyskoczył mi taki błąd


00550 - Start of Injection Regulation
        17-10 - Control Difference - Intermittent
 

Zrobiłem pomiar Vagiem i wyszło coś takiego

 

Wychodzi że kąt wtrysku jest przestawiony, tylko nie wiem  z jakiego powodu ? Czy rozrząd mógł się przestawić ? 

Mam jeszcze jedni pytanie, czy gdy ktoś zrobić cechy na rozrządzie to one muszą się cały czas pokrywać ? np gdy wyłącze silnik to te dwie cechy muszą być w tym samym miejscu ?

Bez tkkytułu.jpg

Opublikowano

Sprawdz ustawienie rozrzadu czyli klin w pompe kolo na znak i plaskownik w walek wszystko musi ze soba grac,pozniej zajmij sie ustawienie pompy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...